Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BenB vol liefde zomer 26

b-b-vol-liefde-2026-deelnemers

Wie kijkt er mee? Aanvulling... zullen we hier zonder spoilers doen?

En Fred die zich 29 waant 😅
Ben heel benieuwd.
Heb ik ook al van àlles gelezen… voor bij zien komen

Roos57 schreef op 22-07-2026 om 08:56:

Oppervlakkig verwend is mijn indruk

Ik vraag mij af hoe hij zo komt, is t een selfmade man? T lijkt mij geen harde werker.

Maar dat vroeg ik mij vorig jaar bij Jean -Paul ook af, hij huurde de b&b

En dan zo luxe leven, waar doen ze t van?

op diwmosmz is bijna elke dag weer wat te lezen/ zien over benb vol liefde ( ik vind dat meestal grappig)

Groentetuin schreef op 22-07-2026 om 09:23:

op diwmosmz is bijna elke dag weer wat te lezen/ zien over benb vol liefde ( ik vind dat meestal grappig)

Ja, dit is leuk. En had ik het toch goed gehoord dat die ene bij Paul het over comazuipen had. Die moet hij maar snel naar huis sturen.

Widajo schreef op 21-07-2026 om 21:08:

ik vind Timothy ook op Gordon lijken; het accent maar ook de manier waarop hij zijn mond beweegt.
Caroline: wat een ... weet niet wat ik moet zeggen. Ik vind haar (hoofd) bijzonder, zeg maar...
En die 1e vrouw bij Fred, leeftijd geheim maar reageren op een man van 60+, dat zegt genoeg

Donatella Versace!

hq720.jpg?sqp=-oaymwEhCK4FEIIDSFryq4qpAxMIARUAAAAAGAElAADIQj0AgKJD&rs=AOn4CLASjpNxfyueE4QbAdVWzT7eylYWmQ

of dat vrouwtje van de muppets

images?q=tbn:ANd9GcSroRP77noweqFFnZPqDpg4xhnjnAk-U6bCOg&s

Verder vind ik de man die bij haar is erg lijken op Storm van jiskefet

michiel-romeyn-het-agentschap-1200x675-v2.jpg

En tot slot,Joop van den Ende op Bonaire

joop-van-den-ende-ik-verwacht-dat-er-in-september-2021-een

Veel dubbelgangers dit seizoen 😆😆😆

Groentetuin schreef op 22-07-2026 om 09:23:

Dank je wel voor de tip. Hilarisch!

ik vind het jammer dat ze geen interesse toont in de man, ze praat de hele dag volop tegen haar hondjes maar iets vragen over het leven van haar bezoek, gebeurt niet echt.

Denk dat ze pas aandacht voor em heeft als hij (net als de hondjes) een keer in de tuin poept....

hebben jullie vorige week donderdag ook de terugblik gezien? Ik was verbaasd hoeveel eigenaren de b&b weer verkocht hebben.... is het meedoen dan toch een pr stunt geweest om aandacht te geven aan hun locatie ?
Marian, petri (van de gesnoeide boom) magda, ingrid, jeanpaul. En de 2 bevallingen in Nederland,  die zijn tijdelijk in Nederland dan. Lijkt me ook moeilijk,  als je kind naar t buitenland verhuist.

Zo, ik heb gekeken!

Timothy zit in mijn allergie, wat een lambal zeg. Oneindig gebrek aan zelfvertrouwen maar dat van een ander heel onaantrekkelijk vinden. Klein mannetje in alle opzichten behalve zijn buik. Hij is 40 hè hij lijkt wel 80, liggen en hangen? Behalve op het strand, daar is hij te oud voor. Joh.

De roze mevrouw vind ik een beetje eng zelfs, die tanden!!! Maar zij vindt dat mooi want ze vindt tanden belangrijk. Ik ook en die van haar zijn absoluut niet mijn smaak. Haar eerste date vertelt over vers bereide maaltijden en dat hebben ze gemonteerd over een beeld waar zij derrie drapeert op een bord, dat voor lasagne moet doorgaan. Geweldige montage weer. De roze airfryer is wel superschattig, eens. Die man vindt zijn wijnglas te klein en kan haar niet bijhouden, hij wil nu al dat zij gaat veranderen op een terrasje zitten, siësta enzo.

Ceciel komt weinig energiek over, die moet naast Timothy op de bank gaan liggen champagne drinken. En dan noemt ze hém passief! Hilarisch. Tja en dan kan ze ook nog eens niet expressief overkomen want “ze krijgt af en toe een prikje van een mevrouw”. Ze praat ook alsof haar mond bevroren is. En dan niet in de zon willen zitten wegens kanker maar wel lekker alcohol drinken. Uhuh dus dat zonmijden is niet voor je gezondheid maar voor je gezicht.

Die zelfbenoemde ‘kunstenaar’ vind ik vooral geil-mannetje vibes afgeven. Terwijl ik doorgaans best houd van paradijsvogels en mannen die sporten en eiwitshakes eten. Het is hem alleen niet aan te zien 😋 en nee jonguh het is geen belediging om vergeleken te worden met de energie van een veertigjarige. Tenzij ze je met Timothy vergelijken natuurlijk.

Paul vindt ik de leukste man tot nu toe. Terwijl de Herman-van-Veen-look-a-like hoopt op twee vrouwen die om ‘m strijden, krijgt Paul dat zomaar in zijn schoot geworpen. Helaas, ik zou afknappen op zijn fysiek. Daar kan ik niet omheen kijken. Zelf denkt-ie ook “hoe dan” dat er knappe dames aan tafel zitten. Dat komt waarschijnlijk vooral door zijn goede manieren. 

OMG ik ben een beetje een gezondheidsfreak geloof ik. Altijd leuk om je eigen manlief weer te gaan waarderen door zo’n show.

Koekie1980 schreef op 22-07-2026 om 11:17:

[..]

Donatella Versace!

hq720.jpg?sqp=-oaymwEhCK4FEIIDSFryq4qpAxMIARUAAAAAGAElAADIQj0AgKJD&rs=AOn4CLASjpNxfyueE4QbAdVWzT7eylYWmQ

of dat vrouwtje van de muppets

images?q=tbn:ANd9GcSroRP77noweqFFnZPqDpg4xhnjnAk-U6bCOg&s

Verder vind ik de man die bij haar is erg lijken op Storm van jiskefet

michiel-romeyn-het-agentschap-1200x675-v2.jpg

Koekie1980 schreef op 22-07-2026 om 11:23:

hebben jullie vorige week donderdag ook de terugblik gezien? Ik was verbaasd hoeveel eigenaren de b&b weer verkocht hebben.... is het meedoen dan toch een pr stunt geweest om aandacht te geven aan hun locatie ?
Marian, petri (van de gesnoeide boom) magda, ingrid, jeanpaul. En de 2 bevallingen in Nederland, die zijn tijdelijk in Nederland dan. Lijkt me ook moeilijk, als je kind naar t buitenland verhuist.

Dat heb ik gemist! Ga ik zeker even terugkijken.

wat ik leuk aan Paul vind, is dat hij liet vallen dat hij wel zijn best moest gaan doen voor deze leuke dames. Een heel andere benadering dan de meeste mannelijke kandidaten. Die denken vaak dat ze de trofee zijn waar alle dames maar om moeten vechten….

Haantje79 schreef op 22-07-2026 om 11:43:

[..]

Dat heb ik gemist! Ga ik zeker even terugkijken.

Het staat op de videoland app niet bij B&B vol liefde maar bij het programma  "Hoe is het nu met". Effe zoeken dus...

Koekie1980 schreef op 22-07-2026 om 11:50:

[..]

Het staat op de videoland app niet bij B&B vol liefde maar bij het programma "Hoe is het nu met". Effe zoeken dus...

Bedankt 👍🏻

Koekie1980 schreef op 22-07-2026 om 11:23:

Marian, petri (van de gesnoeide boom) magda, ingrid, jeanpaul. En de 2 bevallingen in Nederland, die zijn tijdelijk in Nederland dan. Lijkt me ook moeilijk, als je kind naar t buitenland verhuist.

JP had en heeft geen eigen B&B.

Van Madga snap ik het wel, ze wordt ouder en wil dichtbij haar kinderen zijn.

Ingrid is toch ook geen verrassing? Die woonde alleen 's zomers daar en wil dichtbij haar kleinkind zijn.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.