Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BenB vol liefde zomer 26

b-b-vol-liefde-2026-deelnemers

Wie kijkt er mee? Aanvulling... zullen we hier zonder spoilers doen?

Nighttripper schreef op 23-07-2026 om 23:31:

[..]

Inderdaad,had dat ook al eerder gelezen.En om een liquidatie nou 'een ongeval' te noemen😏.Want hoewel zij zelf uitging van een vergismoord bleek hij al lange tijd behoorlijk actief te zijn in de onderwereld. https://www.nu.nl/amsterdam/4222524/elco-gjaltema-was-betrokken-bij-mislukt-drugstransport.html " Geen persoonsverwisseling. Er werd eerder in de media gesuggereerd dat Elco Gjaltema slachtoffer werd van een vergismoord. Dat is niet geval. Hij was ook actief in het criminele circuit. Maar wat de exacte aanleiding is voor zijn dood is nog onduidelijk." https://opsporingverzocht.avrotros.nl/artikel/dood-elco-gjaltema-36-aan-de-oostelijke-handelskade-1550

Poe, in dat onderste artikel lees ik ook:

“Toen hij werd neergeschoten zat zijn vriendin een paar meter verder in hun huis.”

MissHolmes schreef op 23-07-2026 om 22:38:

Ik vond Michael (die 1e date bij Thimotie) gister wel leuk maar nu vond ik hem best wel irritant...Die vond het duidelijk niet zo leuk dat er iemand bij was gekomen...

Zou hij zich ook niet langzaam aan steeds meer gaan irriteren aan Timothy. Ik zou me al na 5 minuten rot ergeren. 

Groentetuin schreef op 23-07-2026 om 22:35:

wat jammer dat Helan weg is, ik vond haar leuk.
Had best een match met Paul kunnen zijn.

Ja maar je zit zo ver weg he 

En er komen vreemde mensen 

Wist ze niet waar ze zich voor op gaf ?😜

Loeki72 schreef op 24-07-2026 om 07:49:

[..]

Zou hij zich ook niet langzaam aan steeds meer gaan irriteren aan Timothy. Ik zou me al na 5 minuten rot ergeren.

Gelukkige krijgt Thim nog geen stijve van hem

Ik Zou heel snel naar huis gaan . Michael is te leuk voor hem

Koekie1980 schreef op 23-07-2026 om 21:20:

Zoow... wat een ontzettend akelige manier om je partner te verliezen...

https://www.girlscene.nl/bb-vol-liefde-eline-verloor-grote-liefde/#google_vignette

Dat Eline al zo’n tien jaar vrijgezel is, heeft een verdrietige reden. In 2016 verloor ze haar partner Elco Gjaltema, die op 36-jarige leeftijd om het leven kwam bij een liquidatie in Amsterdam. Volgens berichtgeving hield het ongeval verband met een mislukte transport van verboden middelen waarbij hij betrokken zou zijn geweest. Voor Eline kwam het nieuws als een enorme klap.

En verassing? 
of wist ze van zijn werkzaamheden denk ik dan 

Roos57 schreef op 24-07-2026 om 08:12:

[..]

En verassing?

Dat vraag ik me dan ook af.

Roos57 schreef op 24-07-2026 om 08:08:

[..]

Ja maar je zit zo ver weg he

En er komen vreemde mensen

Wist ze niet waar ze zich voor op gaf ?😜

Denk dat dit niet de werkelijke reden is, ze zegt ze tegen Paul als alles voorbij is dan wil ik wel terugkomen... 

Ze zegt, misschien ben ik te snel geweest, misschien had ik het nog wat langer de kans moeten geven.... ze wou Paul voorzijn omdat ze dacht naar huis te worden gestuurd. Ze wou haar beslissing terugdraaien, maar ze had die al gemaakt, als ze met Paul hierover in gesprek was gegaan dan denk ik dat ze het leuk hadden gekregen samen. Daardoor zal het lastiger voor Paul zijn om dit als een definitief einde te zien.

Jammer, ze geeft aan snel te zijn in het nemen van beslissingen, sta daar dan ook achter en laat een ander niet in twijfel achter.

Ik begrijp Michael wel, zou ook gek worden van zo'n eigenwijze chaoot. 

Ik moet lachen om Nisha Tara, alleen al hoe ze erbij liep in die pyama met die monnikspij eroverheen... capuchon en pluk vlashaar wat er uitsteekt.😆

Dat de vliegen om je heen zwerven, die op bende in haar auto afkomen daar zou ik niet tegenkunnen. Wie wil er logeren in een B&B, waar het zo'n bende is? 
Slapen onder een bontkleed waar je hond ook op ligt, dat gaat stinken. Een hond loopt  in zijn eigen pis, haren vuil en vlooien, jakkes!

Roos57 schreef op 24-07-2026 om 08:12:

[..]

En verassing?

Dat weet ik niet , wat zij precies wist. Maar denk dat je t vast wel merkt als je partner bijvoorbeeld veel contact geld thuis brengt en savonds vaak op pad is. 

Dus ja de kans om gearresteerd te worden bestaat. Maar dat je partner voor je deur vermoord wordt kan dan evengoed akelig zijn toch? 

Dat criminelen hun straf moeten krijgen, geheel mee eens maar dood gaan gun je niemand vind ik, en zij familie al helemaal niet.

ik lees net dat Esther, die gisteren bij Paul naar huis moest ongeneeslijk ziek is( uitgezaaide slokdarm kanker)
Dan verandert je leven wel .triest

Yumi schreef op 24-07-2026 om 10:58:

[..]

Denk dat dit niet de werkelijke reden is, ze zegt ze tegen Paul als alles voorbij is dan wil ik wel terugkomen...

Ze zegt, misschien ben ik te snel geweest, misschien had ik het nog wat langer de kans moeten geven.... ze wou Paul voorzijn omdat ze dacht naar huis te worden gestuurd. Ze wou haar beslissing terugdraaien, maar ze had die al gemaakt, als ze met Paul hierover in gesprek was gegaan dan denk ik dat ze het leuk hadden gekregen samen. Daardoor zal het lastiger voor Paul zijn om dit als een definitief einde te zien.

Jammer, ze geeft aan snel te zijn in het nemen van beslissingen, sta daar dan ook achter en laat een ander niet in twijfel achter.

Is toch een afknapper?

Groentetuin schreef op 24-07-2026 om 12:44:

ik lees net dat Esther, die gisteren bij Paul naar huis moest ongeneeslijk ziek is( uitgezaaide slokdarm kanker)
Dan verandert je leven wel .triest

😢 

Koekie1980 schreef op 24-07-2026 om 12:09:

[..]

Dus ja de kans om gearresteerd te worden bestaat. Maar dat je partner voor je deur vermoord wordt kan dan evengoed akelig zijn toch?

Nee dat lijkt mij logisch  . Dat gun ik niemand.

Roos57 schreef op 24-07-2026 om 12:59:

[..]

Is toch een afknapper?

Dacht dat dit wel duidelijk was, zo ga je niet om met iemand die het al moeilijk genoeg heeft met daten en wat erbij komt kijken.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.