Huiskamer
Knutselkei
20-07-2026 om 21:10
BenB vol liefde zomer 26
Wie kijkt er mee? Aanvulling... zullen we hier zonder spoilers doen?
ToetieToover
30-07-2026 om 09:18
Roos57 schreef op 27-07-2026 om 21:39:
pfff de man bij Iris
Nou wat een type zeg, helemaal vol van zichzelf en meteen over haar oordelen, althans haar uiterlijk en dat brengen als een compliment. Man man man vraag jezelf eens af hoe je overkomt. Best sneu voor haar, zit je met je zieke kat en dan heb je zo’n blaatschaap mee, die je nergens mee steunt. Is ze ‘te netjes’ om daar iets van te zeggen en zet ze haar emoties opzij om de conversatie gaande te houden. Waar ze later zelf van baalt. Echt, als een man het voor elkaar krijgt dat je je eigen acties later afkeurt, is het geen man voor jou.
MissHolmes
30-07-2026 om 13:40
Yumi schreef op 30-07-2026 om 09:13:
[..]
Caroli verplaatst zich het liefst van de eettafel naar de bank/bed, terwijl hij ergens hangt, commentaar gevende op Arie. Voor Carolien is het gebeuren in haar huis en tuin samen met haar honden, leuke dingen doen, een uitstapje naar de hondenopvang en dat was het. Ohh wacht, af en toe een prikje laten zetten of zouden die met thuisbezorgd komen?
Terrasje of uit eten is niet haar ding, zelfs met de honden zie je haar niet wandelen, die schijten in de tuin.
Dat Yvonne, Fred zou gaan irriteren was geen verrassing, ik denk dat dit haar bij veel mensen lukt
Wat ik niet begrijp is dat Fred haar nog niet weggestuurd heeft, Ceciel was nauwelijks klaar met uitpakken.
Die kraag achh, valt niet op
Ik snap eigenlijk totaal niet waarom Carolien uberhaupt meedoet... Ze leeft haar leventje, heeft alles op orde en ze heeft volgens mij helemaal geen ruimte in haar leven/hoofd voor een relatie.
Wat betreft Fred, leek me in 1e instantie wel ok maar ik vind eerlijk gezegd dat ie wel een beetje zeikt. Yvonne is gewoon enthousiast en doet weinig fout I.m.o. maar goed mogelijk is het geen match met Fred.
Beterlaat2021!
30-07-2026 om 14:48
MissHolmes schreef op 30-07-2026 om 13:40:
[..]
Ik snap eigenlijk totaal niet waarom Carolien uberhaupt meedoet... Ze leeft haar leventje, heeft alles op orde en ze heeft volgens mij helemaal geen ruimte in haar leven/hoofd voor een relatie.
Tsja, inderdaad, ze vindt het gauw te druk met een man om haar heen.
Misschien meegedaan om haar B&B te promoten?
krulliebollie
30-07-2026 om 15:16
Koekie1980 schreef op 23-07-2026 om 21:20:
Zoow... wat een ontzettend akelige manier om je partner te verliezen...
https://www.girlscene.nl/bb-vol-liefde-eline-verloor-grote-liefde/#google_vignette
Dat Eline al zo’n tien jaar vrijgezel is, heeft een verdrietige reden. In 2016 verloor ze haar partner Elco Gjaltema, die op 36-jarige leeftijd om het leven kwam bij een liquidatie in Amsterdam. Volgens berichtgeving hield het ongeval verband met een mislukte transport van verboden middelen waarbij hij betrokken zou zijn geweest. Voor Eline kwam het nieuws als een enorme klap.
Zeker vreselijk maar wel de mogelijke consequentie van leven met een cokedealer. Ik vraag mij wel af of het geld waar zij de B&B mee heeft gekocht van hem is gekomen en of er dan niet moeilijk mensen zijn die verhaal komen halen bij haar. Ik zou er van weg blijven.
krulliebollie
30-07-2026 om 15:25
ik vind het hinnik ‘ hihihi’ lachje van Iris irritant. Wel een mooie vrouw maar door dat lachje zou ik mij echt gaan irriteren.
Ik vind Carolie heeft grappig. Gaat natuurlijk niks worden maar het levert wel leuke tv op met dat gesnurk.
Ik vraag mij af of Thomas echt op zoek is naar een vrouw. Hij komt op mij over alsof hij nog in de kast zit.
Ik vind Fred een prototype vies mannetje, geilneven op het strand of op het terras. Ik wil heel graag die haren afscheren. Gewoon kaal is veel beter los die vlasjes.
Paul gun ik een lieve vrouw. Ik vond de stem van Helan zo lekker om naar te luisteren.
Thimoty is echt een temu Goor.. Michael vind ik niet bij hem passen. Veel te netjes, sportief, hardwerkend.
stokstaart
30-07-2026 om 15:58
Ik denk dat Michael de uitverkorene gaat zijn want hij is met pensioen door super hard te werken en zijn bedrijven te verkopen en Timothy is te lui om te werken en zoekt een sugardaddy. Ik hoop dat Michael tot bezinning komt.
En Thomas, hier in huis riepen we direct dat hij in de kast zit.
Eline zou ik zonder voor informatie al omheen lopen. Ze lijkt teveel op mensen uit mijn verleden die daar met reden zijn gebleven.
Yumi
30-07-2026 om 20:14
Beterlaat2021! schreef op 30-07-2026 om 14:48:
[..]
Tsja, inderdaad, ze vindt het gauw te druk met een man om haar heen.
Misschien meegedaan om haar B&B te promoten?
Een B&B promoten, doe je toch niet op deze manier? Althans ik vind haar niet iemand die haar gasten verwend met een lekker ontbijtje. Voor de gezelligheid hoef je ook niet te gaan, en het is mij te rommelig.
Yumi
30-07-2026 om 20:32
stokstaart schreef op 30-07-2026 om 15:58:
Ik denk dat Michael de uitverkorene gaat zijn want hij is met pensioen door super hard te werken en zijn bedrijven te verkopen en Timothy is te lui om te werken en zoekt een sugardaddy. Ik hoop dat Michael tot bezinning komt.
En Thomas, hier in huis riepen we direct dat hij in de kast zit.
Eline zou ik zonder voor informatie al omheen lopen. Ze lijkt teveel op mensen uit mijn verleden die daar met reden zijn gebleven.
Precies Timothy heeft een kroeg waar hij ook friet verkoopt, hij heeft food trucks en een B&b gehad, maar verkocht. Dit pand heeft 2 slaapkamers en zou begin dit jaar open gaan. Waardoor hij zoveel geld lijkt te hebben geen idee, misschien uit zijn eerdere huwelijk? Michael is met pensioen, maar ik denk eerder aan het opladen, voordat hij een nieuw bedrijf opstart, dit is niet iemand die niks gaat doen... dat laatste kan hij aan Timothy overlaten. Hoop dat Michael, dat chaotisch gedoe snel zat is.
Eline heeft voor mij ook een uitstraling van iemand die ik uit de weg ga.
MissHolmes
30-07-2026 om 21:33
Die nieuwe bij Nisha Tara, Suus, lijkt een beetje op Jomanda ![]()
Arie begin ik irritant te vinden.. hij hangt te veel de braverik (en klusjesman van Caroline) uit.
MissHolmes
30-07-2026 om 22:04
Nou Caroli of hoe die 2e man ook heet is ook irritant zeg.. 'we flirten wat af..' Sure.. volgens mij heeft hij een bord voor zn kop nog dikker dan de Berlijnse muur... 🫢😬
Yumi
30-07-2026 om 23:40
Waarom hebben we niks gezien, Carolien en Carolie tijdens de koffiedate?
Is er iets voorgevallen, of wat! 
MissHolmes
31-07-2026 om 07:07
Yumi schreef op 30-07-2026 om 23:40:
Waarom hebben we niks gezien, Carolien en Carolie tijdens de koffiedate?
Is er iets voorgevallen, of wat!
Is wel een stukje over geweest. Het werd geen koffiedate maar lunch. Waarbij de vonken er niet bepaald van afspatten.. (maar volgens Carolie flirten ze flink hoor.. sure...
)
Knutselkei
31-07-2026 om 08:16
Carolie zegt steeds hetzelfde. Leuk,ja leuk, ja gaat goed,leuk. Hij heeft paar standaard zinnetjes die je steeds hoort.
ik heb bij hem het gevoel dat hij vooral als zanger door wil breken hier mee. Dat hij zo bekendheid krijgt.
majorette2005
31-07-2026 om 08:35
Vreselijk oppervlakkig mannetje die Carolie, kun je geen normaal of wat dieper gesprek mee voeren. En zo lui als bagger met zijn geslaap de hele dag.
Terrasje of uit eten is niet haar ding, zelfs met de honden zie je haar niet wandelen, die schijten in de tuin.
Wat ik niet begrijp is dat Fred haar nog niet weggestuurd heeft, Ceciel was nauwelijks klaar met uitpakken.