Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Cadeau partner 50 jaar

Volgend jaar wordt mijn man 50 jaar en ik ben al aan het nadenken over een origineel cadeau. Wie heeft er een leuk idee?

BlairW schreef op 24-08-2026 om 13:50:

[..]

Serieus? Dat zou ik net zo erg vinden als een stofzuiger krijgen als vrouw of zo…

Net als sokken of een overhemd. Dat heeft allemaal wel een heel hoog moeke gehalte. Je bent zijn vrouw niet zijn moeder.

Boarn schreef op 25-08-2026 om 04:37:

Ik heb al zijn internationale vrienden van all over the world benaderd of ze een korte video wilde insturen waarbij ze hem feliciteerde en wat liefs wilde zeggen en daar 1 video van gemonteerd. Dat was echt een uniek en ontroerend cadeau. Iets wat geld kost overtreft dat nooit.

Alleen zo lastig als er geen internationale vrienden zijn 😜

Regenbui67 schreef op 25-08-2026 om 07:11:

Doe geen weekendje weg. Dat had ik een keer geregeld voor mijn man en toen kwam de datum niet uit omdat hij voetbal wilde kijken. Dus dat was een domper. Een leuk diner valt altijd in aarde.

Ik heb de voetbalagenda van mijn man gewoon 😁 Seizoenskaarthouders hier in huis en ik weet wanneer ze in het stadion zitten. Uitwedstrijden gaan ze niet zo vaak heen, maar weet wel welke ze belangrijk vinden om te kijken. En gelukkig is mijn man niet iemand die er een ramp van maakt als hij eens een wedstrijd niet kan kijken. 

Boarn schreef op 25-08-2026 om 04:37:

Ik heb al zijn internationale vrienden van all over the world benaderd of ze een korte video wilde insturen waarbij ze hem feliciteerde en wat liefs wilde zeggen en daar 1 video van gemonteerd. Dat was echt een uniek en ontroerend cadeau. Iets wat geld kost overtreft dat nooit.

Heeft hij zoveel contacten dan? Na 2-3 vriendinnen bij mij kom je al in de kennissenkring en dan is het een beetje awkward om dan een boodschap te maken voor iemand die je niet goed kent.

BlairW schreef op 25-08-2026 om 08:04:

[..]

Ik heb de voetbalagenda van mijn man gewoon 😁 Seizoenskaarthouders hier in huis en ik weet wanneer ze in het stadion zitten. Uitwedstrijden gaan ze niet zo vaak heen, maar weet wel welke ze belangrijk vinden om te kijken. En gelukkig is mijn man niet iemand die er een ramp van maakt als hij eens een wedstrijd niet kan kijken.

Sowieso is een weekend weg een slecht idee. Straks ga je naar iets wat hij helemaal niks vindt. En als jij het je man zelf laat plannen voelt het niet als een cadeau. En hij wilde dan tv kijken om het voetbal te zien...

Regenbui67 schreef op 25-08-2026 om 08:07:

[..]

Sowieso is een weekend weg een slecht idee. Straks ga je naar iets wat hij helemaal niks vindt. En als jij het je man zelf laat plannen voelt het niet als een cadeau. En hij wilde dan tv kijken om het voetbal te zien...

Uhm, ik neem aan dat je je man goed genoeg kent om te weten wat hij leuk vind toch? Ik weet dat mijn man heel blij zou worden van een aantal dagen pretpark hoor. Zo goed ken ik hem wel na 24 jaar.

[..]

Nou mijn man is gelukkig niet zo en hij vindt weekend weg wel altijd leuk. Ik " moet" het alleen plannen om de F1 races heen maar als het echt niet anders kan ivm een evenement oid lijkt hij de race later.

En je kan toch in je gezamenlijke agenda gewoon bezet zetten. Dan weet hij dat er iets is maar nog niet wat.

Dolfje schreef op 25-08-2026 om 08:14:

[..]

Nou mijn man is gelukkig niet zo en hij vindt weekend weg wel altijd leuk. Ik " moet" het alleen plannen om de F1 races heen maar als het echt niet anders kan ivm een evenement oid lijkt hij de race later.

En je kan toch in je gezamenlijke agenda gewoon bezet zetten. Dan weet hij dat er iets is maar nog niet wat.

Maar als je hem wil verrassen is dat weer zoiets. Dan moet je zo vooruit plannen en dan heeft hij toch weer iets wat hij wil doen dat weekend.

Doe geen weekendje weg. Dat had ik een keer geregeld voor mijn man en toen kwam de datum niet uit omdat hij voetbal wilde kijken. Dus dat was een domper. Een leuk diner valt altijd in aarde.

Echt, heeft hij dat zo gezegd? Wat een &%$# om zo op een lief bedoelde verrassing te reageren zeg! Voetbal hoort dan toch echt op de tweede plaats.

wij hebben mijn ouders een helikoptervlucht gegeven waarbij ze over hun huis vlogen plus over hun geboortehuizen.  Mijn oma,  de moeder van mijn moeder,  was naar buiten gestrompeld om te zwaaien.  Bij helikoptervlucht kun je laag vliegen.  Paar weken later werd oma in verpleeghuis opgenomen.  Unieke ervaring. 
5 jaar later hebben mijn ouders een ballonvaart gehad. Vonden ze ook helemaal geweldig. 
Mijn eega kreeg duikles.  En helicoptervliegles,  mocht dus zelf vliegen.  En daarna een feest met vrienden en familie 

[..]

Maar je weet toch na zo lang wel wat hij leuk vindt? Kleine tip, als je iemand een kado geeft is het wel handig om na te denken over waar de ontvanger blij mee zou zijn, niet waar jij als gever blij van wordt

Regenbui67 schreef op 25-08-2026 om 08:26:

[..]

Maar als je hem wil verrassen is dat weer zoiets. Dan moet je zo vooruit plannen en dan heeft hij toch weer iets wat hij wil doen dat weekend.

Wat ben je toch negatief. Er zijn ook mensen die wel leuk hun man kunnen verrassen en dat hij blij is. Dat jij waarschijnlijk een of andere lul hebt wil nlet zeggen dat elke man zo is.

We doen juist  een Weekend weg met kinderen en hun Partners, hebben een Grote lost gehuurd in de Elsass…man word in Januari 60….. We gaan wijn proefen, lekker eten , en shoppen….
Man weet het niet, hij hoeft niets…. Weet Alleen dat hij de vrijdagmiddag niet kan werken . En gelukkig heeft hij aan voetbal een hekel….

Mag toch hopen van niet 

Dorestad schreef op 25-08-2026 om 14:14:

wij hebben mijn ouders een helikoptervlucht gegeven waarbij ze over hun huis vlogen plus over hun geboortehuizen. Mijn oma, de moeder van mijn moeder, was naar buiten gestrompeld om te zwaaien. Bij helikoptervlucht kun je laag vliegen. Paar weken later werd oma in verpleeghuis opgenomen. Unieke ervaring.
5 jaar later hebben mijn ouders een ballonvaart gehad. Vonden ze ook helemaal geweldig.
Mijn eega kreeg duikles. En helicoptervliegles, mocht dus zelf vliegen. En daarna een feest met vrienden en familie

Zo hebben we mijn vader ooit een vlucht in een zweefvliegtuig en in een zeppelin gegeven. Vooral die laatste was erg spectaculair (en duur!!), want dat kan op maar een paar plekken en op bepaalde data. Hij vond het geweldig!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.