Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Dat gaat niet door vanwege de sneeuw

Heb je vandaag, of morgen, overmorgen iets op de planning staan, maar het lukt niet vanwege de sneeuw, of je ziet er vanaf?
Post het hier! 
Schaam je er niet voor, we zijn namelijk niets gewend hier in Nederland, als er meer dan een halve cm valt!

Schoondochter schreef op 09-01-2026 om 21:18:

[..]

Ik heb al een hele nette mail gehad over mijn abbonement. Daarin staat o.a. 'Wij hebben onze bezorgers één duidelijke instructie meegegeven: een krant is nooit een val- of slippartij waard.' de krant kan te laat of helemaal niet komen.

Volledig mee eens. Succes morgen!

Wat goed! Dat zijn de goede werkgevers 👍🏻

Schoondochter schreef op 09-01-2026 om 21:18:

[..]

Ik heb al een hele nette mail gehad over mijn abbonement. Daarin staat o.a. 'Wij hebben onze bezorgers één duidelijke instructie meegegeven: een krant is nooit een val- of slippartij waard.' de krant kan te laat of helemaal niet komen.

Volledig mee eens. Succes morgen!

Fantastisch, dat is echt een goede werkgever!

Fijn om te lezen dat er vanaf hogerhand een mail gestuurd is.
Hier hebben we inderdaad geen kranten gekregen, dus geen bezorging vandaag 

hier heeft het niet gesneeuwd  heel blij mee. Deze ochtend nog even werken en daarna een weekje vrij.

Broodjebrie schreef op 10-01-2026 om 07:39:

hier heeft het niet gesneeuwd heel blij mee. Deze ochtend nog even werken en daarna een weekje vrij.

Lekker!!!

Nadat het gisteren de hele dag geregend had en alle sneeuw verdwenen was, is het nu weer wit! Regio Eindhoven. Het blijft bovendien erg koud dit weekend, dus ik verwacht dat het nog wel even blijft liggen. Gelukkig wonen wij in een straat die gestrooid wordt…..

Ik was woensdag eind van de middag bij mijn fysiotherapeut en die zei dat ik de 4e patiënt was die dag, de rest had afgebeld. 

MIDA schreef op 10-01-2026 om 08:23:

Nadat het gisteren de hele dag geregend had en alle sneeuw verdwenen was, is het nu weer wit! Regio Eindhoven. Het blijft bovendien erg koud dit weekend, dus ik verwacht dat het nog wel even blijft liggen. Gelukkig wonen wij in een straat die gestrooid wordt…..

Dit had ik exact zo kunnen typen 

Hier in Zeeland is het ook weer wit. Een dun laagje op het gras en de struiken, maar de stoepen zijn schoon. Waarschijnlijk dooit het dus.

Dolfje schreef op 10-01-2026 om 08:31:

[..]

Dit had ik exact zo kunnen typen

Volgens mij wonen wij ook erg dicht bij elkaar 😉

MIDA schreef op 10-01-2026 om 08:38:

[..]

Volgens mij wonen wij ook erg dicht bij elkaar 😉

Qua dingen die niet doorgaan: ik hoor net dat mijn sportwedstrijd niet doorgaat vanmiddag. Vind ik op zich niet zo erg, ik vind het altijd wel lekker als je agenda onverwacht leeg raakt. Maar het is wel altijd even puzzelen wanneer zo'n wedstrijd dan ingehaald wordt. 

Bijeenkomst van oud-collega's van man gaat niet door. Zijn natuurlijk ook allemaal ouwetjes, daar willen ze geen risico mee nemen 

Kind zijn sport ging gisteravond ook niet door.
Alle sporthallen in onze gemeente zijn gesloten tot maandagochtend 

Er ligt hier weer een laagje sneeuw over de natte prut van gisteren dus ik ga weer naar mijn werk glibberen zometeen. Weer lopend natuurlijk, zucht. En maar hopen dat ik mijn nek niet breek. Het is spekglad nu. Mijn moeder was ook al bijna gevallen vanochtend onderweg naar haar werk. Het OV rijdt hier wel gewoon. Maar iedereen die ik zie lopen buiten glijdt alle kanten op. Brr...

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.