Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Een simpel donderdag ochtend vraagje

Ben jij bij de tijd 🕰️ 

Hoeveel klokken heb jij in huis ?
Draag jij een horloge?

Alles wat je kwijt wil om bij de tijd te blijven 😅

Roos57

Roos57

16-04-2026 om 09:33 Topicstarter

Ik heb 1 klokje . Hangt in de keuken.
Horloge heb ik niet .
Telefoon heb ik wel altijd bij mij .

Ik heb 5 klokken/klokjes (2 doen het) en een wekker en mijn horloge vergeet ik vaak om te doen.

Er hangt geen echte klok meer want die was van glas en ooit eens gesneuveld bij een schilderklus geloof ik. Hing in de keuken.
De magnetronklok.
Klokje op het Google ding waar foto's op voorbij komen. 
Weerstation/temperatuur ding, 1 in woonkamer onder de tv en 1 in de badkamer.
En aan de muur hangt een soort thermostaat waar de tijd op staat.
Mijn Apple watch, iPhone en ipad.

Ik draag een horloge. We hebben geen klokken hangen. Het klokje van de oven staat altijd op de juiste tijd.

Even tellen.. Klokje van de magnetron, klokje van de oven, beneden 2 Franse klokken, boven ook 2 klokken, horloge, telefoon, tablet.
9 dus, waarvan 4 echte klokken. 

ik heb een klok aan de muur die al 2 jaar op hol is geslagen, hij loopt zeg maar 5 voor, 
ook ligt er ergens een antieke klok te verfstoffen( ingepakt) die nog van mijn grootouders was.
 en natuurlijk de oven en magnetron klok. 

horloge heb ik ook niet, houd niet van horloges 

2 digitale miniklokjes in huis en ik heb een horloge om. 
Ik heb absoluut een allergie voor tikkende klokken, die komen er hier echt niet in.

1. horloge iedere dag om
  2. Klokje op de magnetron
  3. Staand klokje aan de andere kant van de keuken
  4. 4 gezinsleden ieder een wekker naast het bed die zichtbaar zijn vanaf de overloop
  5. Telefoon bijna altijd bij mij
  6. Klokje op de badkamer maar die is sinds de start zomertijd niet meer goed te krijgen. 
  7. Man heeft voor zijn hobby en klokje op de studeerkamer maar dat loopt niet altijd op de juiste tijd. 

Om op tijd mijn medicatie in te nemen staan er diverse alarmeren in mijn telefoon. Het zou dus fijn zijn als ik, iedere keer dat ik lang weg ga, er aan denk dat ding mee te nemen. 

Ik heb alleen een wekker(radio) naast bed staan, want mijn slaapkamer blijft telefoonvrij. 
Verder nergens in huis een klok of klokje, afgezien van een mobiele telefoon. 

Ik functioneer prima zonder constant tijdsbesef. En al helemaal zonder tikkende klokken. 

Ik heb 1 klok in de woonkamer, het klokje op de magnetron en mijn telefoon. Dat is voldoende. Mijn telefoon heb ik altijd bij me, dus kan altijd kijken hoe laat het is. 

Smartwatch altijd om, beneden klok in kamer en in keuken. Daar zit wel een klokje op de magnetron maar op 1 of andere manier kijk ik daar nooit op.
Telefoon ligt thuis meestal op tafel. Op laptop etc zit ook klokje

Ik vraag aan Google (nest mini) hoe laat het is of via iPhone of iPad.
Er hangt ook een klok in de badkamer en eentje in de keuken.

Ik heb één klok in de woonkamer en die staat al heel lang stil. Maar hé, gezelligheid kent geen tijd dus wie kan het wat schelen. En een wekker naast het bed van mijn man, maar die zie ik niet zonder bril. En mijn telefoon. Dat was het. Oh, en ik heb geen horloge.

Klok in de eetkamer en op de twee ovens. Horloge overdag altijd om. Man en kinderen net zo.

Geen echte klok in huis. In de keuken een digitale klok op de magnetron en oven.
Ieder heeft een wekker (slapen zonder mobiel). 
Man en ik dragen een horloge/smartwatch. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.