Huiskamer
MissBobby
12-06-2026 om 11:51
voor twee hele grote rechthoekige potten met vetplanten en een design vaasje en kandelaar. Achter een Hoff Nagel kandelaar met veel delen en glaswerk. Boven niets.
oudmaarnognietkoud
13-06-2026 om 09:48
amarna schreef op 11-06-2026 om 15:52:
Een paar kleine cactussen want dat zijn de enige planten die het uithouden pal op het zuiden en met mijn gebrek aan groene vingers. Verder wat zelf gevonden stukjes drijfhout, koraal en schelpen. En frutsels van gekleurd glas. Ik verzamel decoratiedingetjes van gekleurd glas.
Hier ook een raam pal op het Zuiden. Ik heb daar twee Aloe Vera staan en die groeien als kool.
Nikki1973
13-06-2026 om 15:16
er staat een lege doos waar de kat graag in ligt. Verder niks want planten e.d. worden omver gelopen door diezelfde 🐈⬛
Knutselkei
14-06-2026 om 09:56
Ik heb ook 2 rechthoekige vakken hangen in mijn raam als extra. Daar staat steeds wat anders in.Vaasjes met bloemen uit de tuin, planten,ouderwetse koffiemolens,ouderwets gereedschap,kerst,pasen etc.
Net de 2 grote takken met tulpen eromheen gedrapeerd die erin hingen eruit gehaald en wat voetbalachtigs erin gemaakt. Ons gezin als kleipoppetjes die echt lijken, met dank aan dochter. Mini spandoekjes. Huisjes met mini vlaggetjes gemaakt. Zo'n grapje voor paar weken vind ik dan wel geinig. Kerstdorpje idee maar dan als voetbal.