Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Hoe warm is het bij jou binnen en buiten?

hier geen druppel gevallen, wel een donkere lucht gehad maar dat ging dus net onze wijk voorbij helaas. Maar hier aan de rand van mijn woonplaats is eergisteren een natuurbrand geweest dus ik hoop dat het daar geregend heeft.

yes, toch regen

Regen en onweer hier, het koelt er helaas niet van af 😔

Buiten is het nu 24, huiskamer 27.2 en de slaapkamer durf ik niet te kijken.

buiten 20 graden en binnen 25,5. alle deuren en ramen open!

20 graden.  Regen gehad.  Binnen 23. 

Ik probeer op te ruimen, maar moet steeds stoppen ivm hitte. De ramen kunnen ook niet lekker even open ivm de regen.
Hopelijk stopt de regen wel vandaag nog, want vanavond verjaardagsetentje op een terras 😅.

Paar druppels gevallen, temperatuur 26, oplopend tot 28 vanmiddag... binnen nog steeds 27,5. En er is weer een waarschuwing uitgegaan voor hoge temperaturen tot zondag 8.00 u..

Vannacht onweer en regen en vanmorgen regen. Buiten is het nu 22 graden. Binnen 24,5

Loulou39 schreef op 15-08-2026 om 12:46:

Ik probeer op te ruimen, maar moet steeds stoppen ivm hitte. De ramen kunnen ook niet lekker even open ivm de regen.
Hopelijk stopt de regen wel vandaag nog, want vanavond verjaardagsetentje op een terras 😅.

Stuur hier maar wat heen, het is dat ik naar buiten keek anders had ik die regen gemist. 

En ik doe weer helemaal niks, het is te benauwd en mijn energie is nul vanwege al die nachten met te weinig slaap  

Yumi schreef op 15-08-2026 om 13:39:

[..]

Stuur hier maar wat heen, het is dat ik naar buiten keek anders had ik die regen gemist.

En ik doe weer helemaal niks, het is te benauwd en mijn energie is nul vanwege al die nachten met te weinig slaap

Als het kon, had ik het gedaan!

Alhoewel, het is alleen maar nat en de hitte en benauwdheid blijft.

Loulou39 schreef op 15-08-2026 om 14:20:

[..]

Als het kon, had ik het gedaan!

Alhoewel, het is alleen maar nat en de hitte en benauwdheid blijft.

Dat is lief 

Het is hier ook bloedheet en die zon blijft maar schijnen 🥵

Afgekoeld, nou hier niet  Vond het nog flink warm tijdens mijn wandeling en in huis is het na vanmorgen graadje minder, weer 27,5 zodra de deur vanavond dicht ging. Blijkbaar gaat het vannacht regenen, dat betekent dat slaapkamerraam dicht moet.... jammer dan, ik gooi alvast een handdoek op de grond.

Het regent!  Ik voel ineens frisse lucht en zuurstof de kamer binnenkomen,  heerlijk! Regent het bij jou gelijk binnen Yumi? 

hier ook regen!! 

Hier ook!  Al uren........ 
Lekker afgekoeld buiten 15°C op dit moment en binnen 22.
Heb weer een dekbed in de hoes.
Genieten!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.