Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

Ik ging laatst midden in de supermarkt plat om mijn buik omdat daar een of andere kar stond. Lekker gênant. 

Het was weer zo ver vanmorgen, auto dicht gegooid met de sleutels erin. Zucht, iets met moe zijn en kan dan niet aan twee dingen denken.
Gelukkig liggen bij mijn ouders de reserve sleutels, het is niet de eerste keer 

Vorige maand ook weer een genante. Er was een loodgieter bezig in mijn keuken. Zoon was thuis en ik ging een boodschap doen.
Kom ik thuis en het toilet zit gelijk naast de voordeur. De deur van het toilet staat altijd op een kiertje want daar staat de kattenbak. 
Ik zie dat de deur van het toilet gesloten is dus ik zet die automatisch weer op een kiertje. 
Zit die loodgieter erop

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

02-01-2023 om 13:49

Prachtwacht schreef op 02-01-2023 om 12:06:

Ik ging laatst midden in de supermarkt plat om mijn buik omdat daar een of andere kar stond. Lekker gênant.

Dat had ik een tijdje terug bij de Lidl, er liepen medewerkers langs met een kar met allemaal spullen die eraf vielen net toen ik langs liep en ik viel op mn kont  . (Maar de medewerkers waren erg lief en bezorgd en behulpzaam)

Oudenz:  owwwwww ik zou ook echt door de grond zakken...

Phoebe1982 schreef op 02-01-2023 om 13:49:

[..]

Dat had ik een tijdje terug bij de Lidl, er liepen medewerkers langs met een kar met allemaal spullen die eraf vielen net toen ik langs liep en ik viel op mn kont . (Maar de medewerkers waren erg lief en bezorgd en behulpzaam)

Oudenz: owwwwww ik zou ook echt door de grond zakken...

Gelukkig konden wij er allebei wel om lachen. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

02-01-2023 om 13:53

oudmaarnognietkoud schreef op 02-01-2023 om 13:50:

[..]

Gelukkig konden wij er allebei wel om lachen.

Ja wat moet je anders...

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

10-01-2023 om 12:56

Ik was even bij de supermarkt bij mij om de hoek voor 2 dingetjes. Ik heb pinpas meestal in telefoon maar die had ik eruit gehaald en ik had mn pinpas dus niet mee  
Sta je daar met je spullen bij de zelfbedieningskassa.. 

MariaC schreef op 10-01-2023 om 12:56:

... ik was even bij de supermarkt bij mij om de hoek voor 2 dingetjes. Ik heb pinpas meestal in telefoon maar die had ik eruit gehaald en ik had mn pinpas dus niet mee

Je gaat zeker lekker door met blunderen. 

Knip

Gisteren deed de afstandsbediening van de TV het opeens niet meer.  Pas  nog nieuwe batterijen erin gedaan.  Ik snapte het niet.
Gelukkig had ik nog een reserve exemplaar, maar dat deed ook niets. Lastig hoor.

Maar toe ik opstond, deed hij  het weer wel. ?!?!
Tjsa, er stond een bak met narcissenbolletjes in de weg....

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

10-01-2023 om 15:46

Lekker vriendelijk zeg Bakblik.. Het gevaar is al geweken hoor...

MariaC schreef op 10-01-2023 om 15:46:

[..]

Lekker vriendelijk zeg Bakblik.. Het gevaar is al geweken hoor...

Je hebt pb met excuses en uitleg. 

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

10-01-2023 om 19:20

Bakblik schreef op 10-01-2023 om 16:45:

[..]

Je hebt pb met excuses en uitleg.

Ach dat vind ik lief! Je had op zich wel een punt hoor...

Superblunder van de dag, struikelen en vallen. Auw, m'n kop!

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

10-01-2023 om 19:37

Auwereel schreef op 10-01-2023 om 19:35:

Superblunder van de dag, struikelen en vallen. Auw, m'n kop!

Auuuwwwww!!! 

MariaC schreef op 10-01-2023 om 12:56:

Ik was even bij de supermarkt bij mij om de hoek voor 2 dingetjes. Ik heb pinpas meestal in telefoon maar die had ik eruit gehaald en ik had mn pinpas dus niet mee

O dat vind ik allang geen blunder meer, gebeurt mij zo elke paar maanden wel een keer. Gelukkig is de winkel 200 meter verderop, dus heb pinpas zo gehaald

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.