Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

24-01-2023 om 20:54

En ik heb net bij het omkleden het pootje van mn bril gemold… (gelukkig niet het ijzer, alleen de buitenkant)

Ik heb zo'n zin in wat lekkers! Het mag ook wel, ik moet aankomen. Maar kan toch niet elke avond chips of Nootjes eten 

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

24-01-2023 om 20:56

Regendrup. schreef op 24-01-2023 om 20:55:

Ik heb zo'n zin in wat lekkers! Het mag ook wel, ik moet aankomen. Maar kan toch niet elke avond chips of Nootjes eten

Ik probeer minder te snoepen maar ik vind dat s’avonds ook lastig.. 

Regendrup. schreef op 24-01-2023 om 20:55:

Same here, ik zit in hetzelfde schuitje.

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

25-01-2023 om 13:28

Schade tot nu toe voor vandaag: bakje vol kleine knoopjes laten valkuil terwijl ik nog dacht ‘niet laten vallen!!’ (Gevaarlijke gedachte.. )  en er is net een glazen lamp van Ikea gesneuveld. Niet door de katten maar door mijzelf   

En het is pas begin middag, gaat lekker vandaag, ik houd mn hart vast 

Geen specifieke actie maar ik bots elke dag wel minimaal twee keer ergens tegen aan. Ik zie het ook nog eens aankomen. Toch lukt het mij niet dat te voorkomen. Herkenbaar?

Zeesterretje schreef op 25-01-2023 om 15:03:

Geen specifieke actie maar ik bots elke dag wel minimaal twee keer ergens tegen aan. Ik zie het ook nog eens aankomen. Toch lukt het mij niet dat te voorkomen. Herkenbaar?

Ja, had altijd blauwe plekken, nu ik een prima bril heb is dat over.  Nu staan de kastjes en tafel waar ik ze zie. 

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

25-01-2023 om 16:54

Bakblik schreef op 25-01-2023 om 15:08:

[..]

Ja, had altijd blauwe plekken, nu ik een prima bril heb is dat over. Nu staan de kastjes en tafel waar ik ze zie.

Oww ik heb al jaren een prima bril maar dat helpt geen reet, ik zit zeer regelmatig onder de blauwe plekken omdat ik  me nogal vaak stoot....

Bakblik schreef op 25-01-2023 om 15:08:

[..]

Ja, had altijd blauwe plekken, nu ik een prima bril heb is dat over. Nu staan de kastjes en tafel waar ik ze zie.

Is niet dat ik het niet zie. Heb ook een bril maar die hoef ik niet altijd te dragen. Het is meer dat mijn lichaam sneller gaat dan hoofd of andersom.

MariaC schreef op 25-01-2023 om 16:54:

[..]

Oww ik heb al jaren een prima bril maar dat helpt geen reet, ik zit zeer regelmatig onder de blauwe plekken omdat ik me nogal vaak stoot....

Ik zie nu een typfout in mijn stukje tekst.  Prima moet prisma zijn.  Dan klopt het wereldbeeld weer, doordat de prisma mijn rechteroog erbij trekt staat de tafel waar hij staat een niet waar ik hem zie. 

Ik vind afstanden inschatten ook lastig en loop regelmatig tegen iets aan. Ook stoot ik me, zodra ik mijn fiets beetpak, me aan alles waar ik me bij mijn fiets aan kan stoten, maar vooral mijn schenen zijn het slachtoffer.

Zeesterretje schreef op 25-01-2023 om 15:03:

Haha ja, heel herkenbaar! Bijna elke dag wel tegen de punt van de kast en ook het bed.. Mijn hoofd registreert nog iets van; pas op, kast! Maar mijn heup trekt als 1 of ander idiote magneet naar die kast toe   

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

25-01-2023 om 19:58

Die twee bloopers eerder vandaag waren kennelijk niet genoeg dus net ook nog even een bak knijpers omgemieterd.. Oww en gisteren heb ik mn bril gesloopt.. Ik geloof dat ik de rest vd week maar in bed blijf 

HAHAenz; dat dus, herkenbaar. Je realiseert je dat je op moet passen maar dat gaat op een of andere manier niet..

Ik had onlangs een pakje kersthulsblaadjes van Lidl in melk- en puurchocolade leeggegeten en toen dacht ik: pure chocolade is dus best wel lekker!

Maar dat gold niet voor elke soort puur. Die met een zeer hoog percentage cacao is alleen maar voor de echte liefhebber. En dat ben ik kennelijk niet.

Auwereel schreef op 25-01-2023 om 18:30:

Ik vind afstanden inschatten ook lastig en loop regelmatig tegen iets aan. Ook stoot ik me, zodra ik mijn fiets beetpak, me aan alles waar ik me bij mijn fiets aan kan stoten, maar vooral mijn schenen zijn het slachtoffer.

Ieuw die trappers!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.