Huiskamer
AggressiveReindeer87
09-02-2022 om 18:25
Blooper en Moppertopic
Het idee van het klaagtopic op Viev maar dan wat luchtiger/grappiger:
TO begint; gebeurt vaker, net weer; pan op fornuis, boter erin, je na een paar minuten afvragen waarom de
boter nog niet heet is en er vervolgens achter komt dat je de pan op de verkeerde pit hebt gezet ipv de pit met vuur
En herinner me er net toevallig 1 toen ik nog klein was, moeder zusje en ik waren in de badkamer ons klaar aan het maken voor bed. Mijn moeder vroeg aan mij of ik tandpasta op de borstels van zusje en mij wilde doen. Prima, kleine moeite. Was mijn moeder begonnen met tanden poetsen bij zusje, kwam die erachter dat ik scheerschuim op de borstels had gedaan ipv tandpasta
, die tube had dezelfde vorm als die van de tandpasta, oeps
(Ze heeft die blunder van mij overleeft hoor)
Ik ben vast niet de enige die af en toe een beetje onhandig is, brand los zou ik zeggen!
Netherfield
27-01-2023 om 22:49
Schoonmoeder had een keer een broek op de markt gekocht, met bloemetjes erop ofzo. Hij had geen zakken of rits. Ik kan niet zo goed zien waar de kont zit! zei ze. Het was een positiebroek…
SerpentineHawk22
27-01-2023 om 23:24
RoodCapje schreef op 27-01-2023 om 21:04:
[..]
Al een jaar ?
Dan denk ik dat het de hoogste tijd wordt dat hij een keertje in de was gaat.
Viespeuk
Auwereel
29-01-2023 om 20:25
Ik was al wekenlang mijn goede stofschaar kwijt, en de schaar op mijn bureau in mijn werkkamer en de schaar van het pennenbakje in de woonkamer. Dus toen ik vandaag met mijn man in een tuincentrum liep en een verpakking met drie scharen, één grote en twee kleinere, legde ik die gelijk in het karretje en zei tegen mijn man: ik ben heel veel scharen kwijt, waaronder mijn goede stofschaar en door deze scharen te kopen, wie weet vind ik 'm dan terug.
Thuisgekomen de scharen uitgepakt en de grote schaar wil ik opbergen op de plaats waar de goede stofschaar normaal ligt en opeens zie ik mijn goede, "oude" stofschaar tegen de zijkant van de doos gedrukt.
Het heeft dus gewerkt!
Ik ben er wel blij mee, want de oude schaar is er één van goede kwaliteit. Alleen begrijp ik niet dat ik er zo vaak overheen heb gekeken?
Nu de andere scharen nog terugvinden....
lientje69
31-01-2023 om 16:44
Broodjebrie schreef op 31-01-2023 om 15:42:
Tuurlijk. Wil ik morgen gaan winkelen geven ze rotweer op
Harde wind en regen. Denk dat ik maar in mijn bed blijf liggen.
Broodjebrie
31-01-2023 om 17:19
lientje69 schreef op 31-01-2023 om 16:44:
[..]
Harde wind en regen. Denk dat ik maar in mijn bed blijf liggen.
Ik hoop dat de regen zoveel mogelijk wegblijft, dan ga ik het erop gokken. Ik moet echt nieuwe kleding en schoenen..
Beterlaat2021!
31-01-2023 om 18:30
Ik hoop dat je kunt gaan, BroodjeBrie, want het is uitverkoop, 'Sale'.
Broodjebrie
31-01-2023 om 19:06
Beterlaat2021! schreef op 31-01-2023 om 18:30:
Ik hoop dat je kunt gaan, BroodjeBrie, want het is uitverkoop, 'Sale'.
Ja, daarom wil ik ook gaan. Als het 'losse' buien zijn ga ik sowieso, dan schuil ik wel in de winkel.
SuzyQFive
02-02-2023 om 23:15
MMcGonagall schreef op 27-01-2023 om 15:50:
[..]
Je hebt ook pure chocolade waar ze iets speciaals romigs aan toe hebben gevoegd. Dan heb je niet zo’n droge hap. Ik vind 75-78% trouwens het lekkerst. Witte chocolade echt vieze zoete hap.
Oh nee, wit vind ik ook geen chocolade. Mijn vriend is er dol op.
noas_1993
03-02-2023 om 09:37
Woensdag heeft mijn schoonmaakster mijn Senseo en waterkoker schoongemaakt met azijn, maar dit was de eerste en laatste keer!
Alles is uitgespoeld en schoongemaakt, maar mijn koffie smaakt nog steeds naar azijn..
Tips zijn welkom!
Edit: ik heb hem nogmaals een paar keer doorgespeeld en de smaak is weg!
Ik was lichtelijk in paniek omdat ik dacht dat het apparaat was verpest
SerpentineHawk22
03-02-2023 om 10:33
Ik had net ook een mooie, moest weg en wilde mn schoenen aandoen. Ik had dus mn sokken klaargelegd dacht ik maar ik kon ze niet vinden. Ik zoeken, bedacht ik me na 5 minuten dat ik ze al aan had.. ![]()
nlies
03-02-2023 om 12:25
noas_1993 schreef op 03-02-2023 om 09:37:
Woensdag heeft mijn schoonmaakster mijn Senseo en waterkoker schoongemaakt met azijn, maar dit was de eerste en laatste keer!
Alles is uitgespoeld en schoongemaakt, maar mijn koffie smaakt nog steeds naar azijn..
Tips zijn welkom!
Edit: ik heb hem nogmaals een paar keer doorgespeeld en de smaak is weg!
Ik was lichtelijk in paniek omdat ik dacht dat het apparaat was verpest
O ik heb ook eens zo iets meegemaakt. Koffieapparaat ontkalken, dus boekje erbij en aan de gang. Regels keurig gevolgd en toch ging het rode lichtje niet uit, proces herhaald en eindelijk lichtje uit. Keer er op weer een lichtje dat bleef branden, weer een hoop gedoe voor het goed was. En eindelijk kwam ik er achter: Ik had reservoir net niet ver genoeg gevuld, scheelde nog geen halve cm maar toch. Apparaat vertrouwde het niet. Nu geen probleem meer
Auwereel
03-02-2023 om 13:03
Ik heb eens een slok koffie op die was gezet met verdunde azijn. Degene die de koffie had gezet, had niet door dat het apparaat daarmee vol stond om te ontkalken. Getsie, wat was dat goor!
HAHA!wait..what
03-02-2023 om 13:10
Auwereel schreef op 03-02-2023 om 13:03:
Ik heb eens een slok koffie op die was gezet met verdunde azijn. Degene die de koffie had gezet, had niet door dat het apparaat daarmee vol stond om te ontkalken. Getsie, wat was dat goor!
Jaaa, oh bah bah bah!! 🤮
Lollypopje
03-02-2023 om 13:15
Ik heb een aparte keuken. Terwijl ik mijn lunch aan het maken was had ik daarvan de deur dicht gedaan.
Opeens kreeg ik een halve hartaanval omdat ik uit mijn ooghoek iemand in de gang zag staan en ik niemand verwacht. Echt ik schrok me helemaal rot.
Toen ik nog een keer keek, bleek het mijn hoed aan de kapstok te zijn🤦