Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

Azalea747 schreef op 31-03-2026 om 08:21:

[..]

Tja, als je opeens met 10 mannen aan de gang gaat zijn er misschien weer andere redenen waarom je niet ongesteld wordt 🙃🙃🙃 (sorry 😉).

Ik liet vanmorgen voor de verandering maar weer eens een glazen bakje stukvallen. Glas echt overal

Poison schreef op 25-02-2026 om 06:55:

Ik kan inderdaad sinds drie jaar niet meer zonder jaarrond dagelijks desloratadine. En van maart-oktober en in december overdosering van 2-3 tabletten p/o allergoloog. En dan heb ik nog restklachten

Heb je wel eens hypnose geprobeerd? Het klinkt misschien raar maar het zou kunnen helpen. Ze zetten dan iets om in het brein waardoor je lichaam niet of anders reageert.

Niet van mezelf maar een blooper van dochter. 
Opa (bijna 90) kwam spontaan langs en wilde zelfs ook nog blijven eten. 
Plichtsgetrouw vraagt hij aan de kinderen (21 en 24) hoe het gaat op school. Dochter probeert met de telefoon erbij wat te vertellen over haar studie.  Ze laat wat plaatjes zien van moleculen die ze gemaakt heeft en laat een video zien van de glovebox waar ze iets doet met enkele moleculen CO2.
Dan begint opa een verhaal over de lessen kennis der natuur die hij vroeger heeft gehad op school. Dan leerden we over H2O dat is water,  CO2 is koolstofdioxide een er was ook nog een stofje HO2i. Weet jij wat dat is? Dochter laat de hersens kraken maar komt niet tot een antwoord.  Ze geeft op. 
Dan zegt opa lachend HOOI!
De masterstudent verslagen door opa. 
Flink gelachen om deze blooper van dochter. 

Hier regelmatig moppers. Omdat ik fouten maak in de administratie van man zijn bedrijf.  Omdat ik reacties in een verkeerd topic zet. Omdat ik me aan mezelf of mijn reacties  erger. Of aan het gedrag van anderen. Enzovoort.  Je zou zeggen dat ik mijn energie wel beter kan gebruiken. 

En ook weer een blooper. Ik zet een kopje cappuccino voor mezelf. Denk : wat ziet dat er raar uit. En mijn melkniveau zakt ook niet, zal het apparaat stuk zijn ? Nog maar edn keer proberen.  Nee hoor , melkschuimer  doet niks. Het is gewoon koffie lijkt het wel. Nog eens kijken. Ja als je 2 keer op koffie drukt in plaats van op cappuccino, krijg je koffie  hè...

Wordt het weer zo'n  dag vandaag...

Bakblik schreef op 06-04-2026 om 20:33:

Niet van mezelf maar een blooper van dochter.
Opa (bijna 90) kwam spontaan langs en wilde zelfs ook nog blijven eten.
Plichtsgetrouw vraagt hij aan de kinderen (21 en 24) hoe het gaat op school. Dochter probeert met de telefoon erbij wat te vertellen over haar studie. Ze laat wat plaatjes zien van moleculen die ze gemaakt heeft en laat een video zien van de glovebox waar ze iets doet met enkele moleculen CO2.
Dan begint opa een verhaal over de lessen kennis der natuur die hij vroeger heeft gehad op school. Dan leerden we over H2O dat is water, CO2 is koolstofdioxide een er was ook nog een stofje HO2i. Weet jij wat dat is? Dochter laat de hersens kraken maar komt niet tot een antwoord. Ze geeft op.
Dan zegt opa lachend HOOI!
De masterstudent verslagen door opa.
Flink gelachen om deze blooper van dochter.

Dat is nog een hele kiene opa van bijna 90. Leuk hoor

met de trein vanaf nijmegen naar den haag, overstap op utrecht. Perron ernaast gaat ook naar den haag, scheelt een hoop trappen dus die maar genomen. Alleen gaat deze via Amsterdam en doet er gelijk 1,5 uur langer over...🤣

Xandora schreef op 11-04-2026 om 17:37:

met de trein vanaf nijmegen naar den haag, overstap op utrecht. Perron ernaast gaat ook naar den haag, scheelt een hoop trappen dus die maar genomen. Alleen gaat deze via Amsterdam en doet er gelijk 1,5 uur langer over...🤣

Oef dat duurt even dan. Hopelijk heb je een mooi boek ofzo mee.

lientje69 schreef op 11-04-2026 om 18:51:

[..]

Oef dat duurt even dan. Hopelijk heb je een mooi boek ofzo mee.

Ik was met mijn zus een dagje weg, dus we hebben ons wel vermaakt.

Xandora schreef op 11-04-2026 om 18:54:

[..]

Ik was met mijn zus een dagje weg, dus we hebben ons wel vermaakt.

Oh gelukkig maar !

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.