Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

Laten we dat aan de hitte weiden (of is het wijden?  )

stokstaart schreef op 23-06-2026 om 17:04:

Laten we dat aan de hitte weiden (of is het wijden? :

Wijten 😁

Nou in mijn geval aan mijn NAH. Vanmorgen ook al geld naar de verkeerde rekening overgemaakt ( gelukkig eigen rekening) Moest naar de lopende rekening en ik zette het op de spaar. Dus daarna kon ik het nog een keer doen.

Oohh ik ben er ook totaal niet bij met mn kop door de warmte (ook gemixed met NAH)  (mopper)

Schemerlampje schreef op 23-06-2026 om 17:23:

[..]

Wijten 😁

Ah, ik dacht het al maar ineens wist ik het niet meer zeker. Zal de hitte zijn 

stokstaart schreef op 23-06-2026 om 20:58:

[..]

Ah, ik dacht het al maar ineens wist ik het niet meer zeker. Zal de hitte zijn

Nou ik ben nu al van mn padje , en dan  moeten we nog een paar snoeihete dagen. Zo geen zin in...

Gevalletje hersenmist weer denk.  Ik ben al vrij lang niet meer bij het paard geweest. Nu vroeg dochter of ik even haar zonerdeken af kon doen als ze in de stal stond. Op een of andere manier   dacht mijn hoofd dat de staldeur een schuifdeur was ipv draai. Dus ik een partij scheuren aan dat ding, niet open te krijgen. Nu ben ik ook niet zo heel sterk meer sinds ik ziek ben  dus ik dacht jemig...het is wel erg met me. Na 5 minuten en het zweet op mijn voorhoofd  kwam ik erachter dat ik hem gewoon naar me toe moest trekken...

Was net aan het koken met vriend, wilde wat zout op de kip doen,  vloog de dop eraf.. wat zout stond in het recept,  niet de hele pot...  Echt het is ook te warm om na te denken..  

Lientje; zou ook iets voor mij zijn.. ik laatst tegen vriend mopperen dat een apparaat (vergeten welke) zegt ie 'wat dacht je van de stekker'.. Ik wist dat ik wat vergeten was.. 

Laatst had ik een apparaat wat opgeladen moest worden.  Maar dat lukte niet meer. Dus ik heb het weggegooid.\
Nu ben ik er achter gekomen dat het niet aan het apparaat lag, maar aan het oplaadstekkertje!  Verdorie!

Heb een slush machine 
Gisteren gebruikt en daarna schoon gemaakt 
Vannacht, voordat ik aan het werk ging, de boel weer in elkaar gezet
Maar het deel waar het vocht in moet, niet goed vast gemaakt, want niet helemaal droog 
Oudste puber vanmiddag: ik heb wel zin in een slush 
Dus gooi ik spul in de machine, wat er even hard weer uit stroomt omdat het niet goed vast zat 
Een grote plakkerige bende wat ik kon schoon maken...

Ik denk wat wordt het hier weer warm . Ik hoor de hele buitenunit  niet van de airco. Doet ie het vast weer niet. Is al oud en moet ik af en toe even resetten. Ik naar boven. Helemaal niet aangezet.    Echt hoe dom weer...

Gooide mijn beker drinken over  de bank heen. Yes , het is weer eens mijn stuntelweek ofzo.

Ja hoor het is zo'n  week. Moest voor mijn ziektewetuitkering  een functiebelastbaarheidsformulier invullen.  Krijg nu bericht dat ik een leeg formulier heb teruggestuurd  
We gooien het maar op mijn NAH. En niet op mijn blijkbaar  beroerde computer skills

Ik moet ook niet koken als ik me niet lekker voel! Terwijl ik aan het strugglen ben om alle stukken afbakstokbrood in uet oventje te krijgen waarbij er één in de schoonmaakemmer valt (die kon dus weg) brandt de ui aan. Toen wist ik, nu is het tijd de keuken te verlaten om het aan mijn man over te laten.

De hele dag thuis geweest en rustig aan gedaan met mijn zere mond vanwege mijn getrokken kies en dat ging best goed. Man kom thuis en ik begin met hem te kletsen en nu proef ik weer bloed in mijn mond.
Ik had beter mijn snater kunnen houden op drie woorden na: "jij kookt vanavond!"

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.