Huiskamer
AggressiveReindeer87
09-02-2022 om 18:25
Blooper en Moppertopic
Het idee van het klaagtopic op Viev maar dan wat luchtiger/grappiger:
TO begint; gebeurt vaker, net weer; pan op fornuis, boter erin, je na een paar minuten afvragen waarom de
boter nog niet heet is en er vervolgens achter komt dat je de pan op de verkeerde pit hebt gezet ipv de pit met vuur
En herinner me er net toevallig 1 toen ik nog klein was, moeder zusje en ik waren in de badkamer ons klaar aan het maken voor bed. Mijn moeder vroeg aan mij of ik tandpasta op de borstels van zusje en mij wilde doen. Prima, kleine moeite. Was mijn moeder begonnen met tanden poetsen bij zusje, kwam die erachter dat ik scheerschuim op de borstels had gedaan ipv tandpasta
, die tube had dezelfde vorm als die van de tandpasta, oeps
(Ze heeft die blunder van mij overleeft hoor)
Ik ben vast niet de enige die af en toe een beetje onhandig is, brand los zou ik zeggen!
Auwereel
04-07-2026 om 11:27
Ik had zin in een kopje matcha latte, ik had heerlijke poeder in huis. Helaas bleek verleden tijd van toepassing, want de poeder is kennelijk onder invloed van warmte en vocht verworden tot een onappetijtelijke klont...
MissHolmes
05-07-2026 om 15:07
Ik ben een held met apparaten, not. Dacht ik gisteren eindelijk na tig x voorgedaan door vriend hoe dat
koffieapparaat werkte (met koffiebonen dus iets anders dan een gewone filterdinges) pruttelde vrolijk dus ik dacht niks aan de hand, was ik filterzakje vergeten..Die notabene pal naast het koffieapparaat staan..
Kleine troost; vanmorgen lukte het wel.
MMcGonagall
05-07-2026 om 15:20
Ik doe sinds ruim 1,5 jaar aan krachttraining en in mijn hoofd ben ik Irongirl. In de praktijk ben ik na een week klussen en met boekendozen sjouwen gesloopt. Het is in mijn rug geschoten en gisteren kreeg ik kramp vanaf mijn onderrug tot aan mijn knieholte, aan de rechterkant. Zoveel pijn dat ik niet overeind kon komen vanaf de wc, dus me omhoog moest trekken vanaf de deurpost.
Echt heel frustrerend en dat zou niet zo moeten zijn als je nog geen 54 bent
Mijn oudere, niet sportende, zwager heeft vandaag in een keer twee dozen twee trappen op gedragen.