Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

Ik liep vorige week een parkeergarage uit en was zo bezig met de auto ontwijken dat ik niet oplette en de slagboom op mijn harses kreeg. Heel pijnlijk en irritant.

Thora schreef op 17-12-2025 om 16:01:

Ik liep vorige week een parkeergarage uit en was zo bezig met de auto ontwijken dat ik niet oplette en de slagboom op mijn harses kreeg. Heel pijnlijk en irritant.

Autch

MissHolmes  gmta.  wij hebben wel vaak blooper hè?

Mijn mopper: ik heb net een MRI gehad en ben helemaal beroerd. Naast dat ik nogal claustrofobisch ben , is die takkeherrie niet goed voor mijn herstellende hoofd.

Vergeet ik mijn kookplaat  uit te zetten...   Gelukkig zag man het. Dit is niet mijn week

lientje69 schreef op 17-12-2025 om 12:50:

[..]

Moest je ergens heen of had je vrij? Gebeurt mij ook regelmatig tegenwoordig. Maar ik zit ziek thuis dus dat is dan niet zo erg.

Ik wil nog in huis veel klusjes doen.

En lig ik s nachts misschien weer wakker als ik overdag slaap 🙁

Thora schreef op 17-12-2025 om 16:01:

Au! Goed in de gaten houden of je restklachten hebt/houdt, kan namelijk heel ontwrichtend zijn voor je wervelkolom en alles wat daaraan vast zit. Beterschap!

kerst schreef op 17-12-2025 om 19:03:

[..]

Ik wil nog in huis veel klusjes doen.

En lig ik s nachts misschien weer wakker als ik overdag slaap 🙁

Ja dat laatste is wel irritant  ( en herkenbaar  )

ik ging vanochtend nog even lekker door na dat brood zo in mijn tas. Had kwark mee en dat eet ik dan op kantoor rustig tijdens het werken op. Viel er wat van de lepel natuurlijk precies in mijn kruis op mijn broek. Heb het gepoetst met water, en daarna had ik heel veel geluk dat ik een uurtje kon blijven zitten, zodat alles kon drogen. Het was op tijd droog voor ik moest gaan presenteren 

Schoondochter schreef op 17-12-2025 om 20:49:

ik ging vanochtend nog even lekker door na dat brood zo in mijn tas. Had kwark mee en dat eet ik dan op kantoor rustig tijdens het werken op. Viel er wat van de lepel natuurlijk precies in mijn kruis op mijn broek. Heb het gepoetst met water, en daarna had ik heel veel geluk dat ik een uurtje kon blijven zitten, zodat alles kon drogen. Het was op tijd droog voor ik moest gaan presenteren

Soms heb je van die dagen..

Ik zette vanmorgen mijn kaneelbus weg maar die zat blijkbaar  niet goed dicht. Op de aanrecht, op mijn trui..  Schoongemaakt en naar de fysio. Zegt de fysio : er zit een hele rare bruine vlek op je schouder , weet je dat? Ik kijken in de spiegel, oh dat is kaneel. Blijkbaar toch niet  alles schoongemaakt  Fysio moest erg lachen.

lientje69 schreef op 17-12-2025 om 17:09:

MissHolmes gmta. wij hebben wel vaak blooper hè?

Mijn mopper: ik heb net een MRI gehad en ben helemaal beroerd. Naast dat ik nogal claustrofobisch ben , is die takkeherrie niet goed voor mijn herstellende hoofd.

Ja anders hebben we hier niks bij te dragen 😁😁😁.

Nou vandaag ging het weer lekker.. Ik sliep vannacht bij vriend, had nog geen koffie op en liep met de kraan te klieren (te hard dus overal water), mn toilettas donderde op zn kop op de grond, kon later weer terug omdat ik iets belangrijks vergeten was en ik hem waarschijnlijk pas dinsdag weer zie, en en vanmiddag de bloopert vd week; ik bracht iemand naar de airport, we waren een beetje gestressed want niet erg vroeg en bij het uitstappen bleef ik aan de lus van mn tas hangen waardoor ik op mn snufferd ging en mn enkel bezeerde . (Gaat nu wel weer, beetje dik maar kan erop lopen) Er vroegen trouwens mensen of ik ok was maar toen ik nee zei liepen ze gewoon weg. Waarom vraag je het dan..

Nou ja zeg, dan zou ik juist gaan helpen als iemand nee zou zeggen. Inderdaad, vraag het dan niet! Sterkte  ermee  MissHolmes!

lientje69 schreef op 18-12-2025 om 16:38:

Nou ja zeg, dan zou ik juist gaan helpen als iemand nee zou zeggen. Inderdaad, vraag het dan niet! Sterkte ermee MissHolmes!

Ja die vriend die ik wegbracht en ik vonden dat ook. Wel handig (en lief want hij had haast); hij is dierenarts en fysio en keek meteen even; niet gebroken. (En deed even erg pijn maar werd na een tijdje weer een stuk minder)

Ik had nog een laatste stukje chocoladeletter, dus tijdens het werken even opgegeten. Na een tijdje sta ik op en toen ik terugkwam bij mijn bureau zat er een grote bruine vlek op mijn bureaustoel. Na een check bleek er ook chocoladevlek op mijn broek te zitten. 
Mopper: geen koffie of thee aangeboden krijgen als je ergens voor je werk bent. Gelukkig had ik nog een flesje water meegenomen. Maar wat miste ik mijn koffie vanochtend! 

Voor wie het Mendela Effect niet kent.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Mandela-effect 

Ik had dit dus met Chris Rea. Ik dacht echt dat de man al jaren geleden overleden was. Blijkt dit gisteren gebeurd te zijn.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.