Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

Liet een kan limonade vallen...  
En al vóór dat er foto's gemaakt werden zat er uiteraard weer van alles van eten op mijn nette kleding. ( man zegt altijd : als je willt weten wat we gegeten hebben moet je maar even naar lientje haar kleding kijken )

lientje69 schreef op 25-12-2025 om 22:56:

Liet een kan limonade vallen...
En al vóór dat er foto's gemaakt werden zat er uiteraard weer van alles van eten op mijn nette kleding. ( man zegt altijd : als je willt weten wat we gegeten hebben moet je maar even naar lientje haar kleding kijken )

🤣 Knoeipot!

MissHolmes schreef op 27-12-2025 om 07:29:

[..]

🤣 Knoeipot!

Is echt vreselijk.  Heb dat al mijn hele  leven  helaas.

lientje69 schreef op 27-12-2025 om 10:39:

[..]

Is echt vreselijk. Heb dat al mijn hele leven helaas.

Ik ook hoor. Als we thuis eten trek ik ook altijd iets anders aan. En als we uit eten gaan geen dingen met veel sausjes ofzo want dat gaat geheid mis. 

Mijn mopper: vanwege oud en nieuw worden hier de prullenbakken door de gemeente afgesloten. Sowieso al jammer dat dat nodig is. Maar waar ik me het meest aan erger zijn de hondenbezitters die hun zakje met hondenpoep dan op de grond gooien. Ik vind dat zo ontzettend goor! Hier staat zo’n bak voor de deur en ik kijk dus minimaal een week tegen een steeds groter wordende berg met hondenpoep. Toen ik iemand erop aansprak vroeg diegene waar ze het dan moest laten. Wat dacht je van je eigen kliko? En dat is iemand die hier in de straat woont, dus geen kilometers hoeft te sjouwen met een zak stront. 

Koekjez schreef op 30-12-2025 om 12:40:

Mijn mopper: vanwege oud en nieuw worden hier de prullenbakken door de gemeente afgesloten. Sowieso al jammer dat dat nodig is. Maar waar ik me het meest aan erger zijn de hondenbezitters die hun zakje met hondenpoep dan op de grond gooien. Ik vind dat zo ontzettend goor! Hier staat zo’n bak voor de deur en ik kijk dus minimaal een week tegen een steeds groter wordende berg met hondenpoep. Toen ik iemand erop aansprak vroeg diegene waar ze het dan moest laten. Wat dacht je van je eigen kliko? En dat is iemand die hier in de straat woont, dus geen kilometers hoeft te sjouwen met een zak stront.

Ik stond eergisteren op de bushalte. Ook zo'n dichtgemaakte bak met daarop allemaal zakjes met hondendrollen. Toen in terugkwam later op de dag had iemand een rotje afgestoken tussen de drollen. Dan is het echt een gore bende.  Snap dat echt niet. 

Bakblik schreef op 30-12-2025 om 12:52:

[..]

Ik stond eergisteren op de bushalte. Ook zo'n dichtgemaakte bak met daarop allemaal zakjes met hondendrollen. Toen in terugkwam later op de dag had iemand een rotje afgestoken tussen de drollen. Dan is het echt een gore bende. Snap dat echt niet.

Getver!!!🤢 

Bakblik schreef op 30-12-2025 om 12:52:

[..]

Ik stond eergisteren op de bushalte. Ook zo'n dichtgemaakte bak met daarop allemaal zakjes met hondendrollen. Toen in terugkwam later op de dag had iemand een rotje afgestoken tussen de drollen. Dan is het echt een gore bende. Snap dat echt niet.

Ik snap het ook echt niet. Hier was het ook eens een keer flink aan het waaien, dan waaien zo een aantal van die zakjes de parkeerplaats op. Je zal maar net op de verkeerde plek uitstappen. Ik vind het ook heel respectloos richting degene die het in het nieuwe jaar allemaal moeten opruimen. Gelukkig nieuwjaar! Hier heb je een hoop stront! 

Mensen kunnen ook niet bedenken dat je het dan dus mee naar huis neemt en daar in de kliko gooit. Wel de stront opruimen en dan het zakje op straat flikkeren is toch idioot?! 

Hier was de papierbak vol, dan neem je je papier niet mee naar huis maar zet je het gewoon naast de bak. Dat het daarna door de hele buurt waait boeit natuurlijk niet 

Hier in de stad zijn de vuilnisbakken ook dicht maar er hangt overal een stevige vuilniszak naast. Ik verbaas me dat het niet standaard is.

Dat gaat mij ook te ver hoor. Een snoeppapiertje of ijsstokje wil ik nog wel mee naar huis nemen, maar ik ga niet een half uur lopen met poep in mijn jaszak. Net als dat ik mijn glas niet terug mee naar huis neem. Ik heb wel mijn best gedaan om het zover mogelijk in de bak te doen (die was wel open maar vol).

Nee, dan pleur je het gewoon op straat, kan jou het schelen 

Anna76 schreef op 31-12-2025 om 11:35:

Nee, dan pleur je het gewoon op straat, kan jou het schelen

Gelukkig heb ik geen hond.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.