Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Semantle, wie speelt er mee?

31/3 voor mijn doen echt razend snel

85/4 

Wel handig om de tv aan te hebben en naar Goedemorgen Nederland te kijken. Een woord dat daar voorbij kwam gebruikt en die was hoog in het groen. Uiteindelijk zat ik hierdoor wel op een verkeerd spoor, dus ik had daarna echt die hints nodig.

29/0, mijn eerste groene woord was gelijk 942 en toen ging het redelijk snel.

65 pogingen 1 hint ik zat vast op 997 en 998 uiteindelijk toch nog het woord geraden.

vond 'm niet te doen vandaag

Gisteren vond ik het heel lastig. Maar vandaag poging 17 in het groen en gelijk op 989. En poging 19 was raak. Geen hints gebruikt vandaag.

10 pogingen,  geen hints. Deze was makkelijk  idd. Ik zat bij poging drie al in het groen. Nog niet eerder zo snel een woord geraden

51/4

poging 21 kwam ik op 989 en daarna Bingo! Geluk dit keer denk ik.

27 pogingen de woorden die ik al snel had waren 989 en 993 ik had veel woorden in die trant en vond het uiteindelijke woord eigenlijk raar.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

28-06-2022 om 11:32

15/1

Deze vond ik goed te doen.  Ik start tegenwoordig met de hint, dat scheelt natuurlijk wel veel pogingen. 

30, nul hints  ben niet eerder zo goed geweest.

Na 25 vergeefse pogingen een hint gevraagd. Poging 29 vet in het groen (974) en poging 32 was raak!

16 pogingen 

zo dan, 1 hint om te starten en daarna 3 pogingen en ik had 'm. Geen groene woorden in poging 2 en 3.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.