Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Semantle, wie speelt er mee?

Mijn eerste groen was 859. Via 957 al snel bij 983 aangeland. Daarna was het een tijd zoeken tot ik 996 vond. Maar verder kwam ik niet. Dus ook een hint genomen (997).  Toen nog een aantal pogingen en Google nodig gehad voor het raak was.
68/1

masatu schreef op 18-03-2024 om 22:24:

85/1. Ik had hint 987 nodig om tot bingo te komen.

Wel wat geks: bovenaan staat opeens dat dit puzzel nummer 2 was, en ook de statistieken die je ziet als je het woord hebt geraden zijn opeens weg?? Is dat bij jullie ook zo?

Ja, is bij mij ook zo.

Vandaag opgegeven, heb weinig met het woord. Ben benieuwd naar jullie pogingen.

Bij mij overigens ook alle statistieken foetsie.

Erg lastig vandaag. 

In eerste instantie zelf tot 865 gekomen. Eerste hint bij poging 104 was 898. Daarmee kwam ik op een spoor waarbij ik Google moest inzetten. Daarmee 3 pogingen later 995 gevonden en daarna nog heel veel meer lagere groene woorden. Bij poging 193 weer een hint gevraagd: 996. Daarna bij poging 195 opgegeven. 

Ook opgegeven. 
Ik kwam tot 982, maar daarna was het alleen nog maar hint, hint, hint. Geen leuk woord dit. 

Eerste groen was pas 107 in poging 79. Daarna vond ik al snel 994, en later nog best wel wat andere groene woorden (bijv 985, 982, 955, 922, 870, 865, 847). Maar ik kwam niet hoger dan 994. Dus een hint: 995. Helaas kwam ik daarmee ook niet verder.
150/1/opgegeven. 

Ik kwam niet in het groen, dus een hint genomen. Daarmee vond ik gelijk 994. Maar kwam niet hoger. De volgende hint (995) bracht mij bij 998. Maar daarna nog een hint nodig gehad voor het antwoord.
122/3

7/0
Nou, dat ging lekker soepel vandaag. 
Ik begon op poging 3 met woord 889. Daarna grijs, 545, 988 en bingo 

Hier in 25/0 (neem aan dat de nul voor hints staat). 

Niet moeilijk, idd. 

MarvelousM schreef op 20-03-2024 om 09:10:

Hier in 25/0 (neem aan dat de nul voor hints staat).

Niet moeilijk, idd.

👍 de 0 stond inderdaad voor hints 

1/0 !

Hmpf. 
Ik klikte op de link 'code' (onderaan) om te zien of de code was aangepast omdat die statistieken waren verdwenen en ik dat jammer vond (ik heb zelf overigens een IT-achtergrond). Daar zag ik vrijwel direct dat de statistieken standaard pas zichtbaar zijn na het 24e woord van de dag (en we zitten nu op 4 nadat die teller een paar dagen geleden was gereset). En toen zag ik dat de woordenlijst uit 777 woorden bestaat, en dat deze dus ook gewoon letterlijk online staan bij de code Dus we zijn weer vooraf aan de lijst begonnen en komen nu weer 1 voor 1 de woorden tegen die we 2 jaar geleden ook hadden. 

Ik ga de maker denk ik eens een mailtje sturen met de vraag of het mogelijk is om een nieuwe lijst woorden toe te voegen nu we deze set hebben 'uitgespeeld' (en dan kan ik er meteen voor zorgen dat ik niet meer op die link klik want het is nu wel een beetje suf woorden raden gezien ik de bovenste van de lijst alweer heb gezien). 

masatu schreef op 20-03-2024 om 10:25:

Hmpf.
Ik klikte op de link 'code' (onderaan) om te zien of de code was aangepast omdat die statistieken waren verdwenen en ik dat jammer vond (ik heb zelf overigens een IT-achtergrond). Daar zag ik vrijwel direct dat de statistieken standaard pas zichtbaar zijn na het 24e woord van de dag (en we zitten nu op 4 nadat die teller een paar dagen geleden was gereset). En toen zag ik dat de woordenlijst uit 777 woorden bestaat, en dat deze dus ook gewoon letterlijk online staan bij de code Dus we zijn weer vooraf aan de lijst begonnen en komen nu weer 1 voor 1 de woorden tegen die we 2 jaar geleden ook hadden.

Ik ga de maker denk ik eens een mailtje sturen met de vraag of het mogelijk is om een nieuwe lijst woorden toe te voegen nu we deze set hebben 'uitgespeeld' (en dan kan ik er meteen voor zorgen dat ik niet meer op die link klik want het is nu wel een beetje suf woorden raden gezien ik de bovenste van de lijst alweer heb gezien).

Ik ben benieuwd en hoop dat de lijst aangevuld wordt, want ik ben het spel nog lang niet zat.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.