Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Semantle, wie speelt er mee?

Ik kwam maar niet in het groen, wel redelijk wat woorden met een score rond de 30. Tot poging 58 vanuit het niets zomaar ineens raak was. Dus ook maar één groen woord deze keer. 
58/0

Opgegeven, ik kwam nergens. 

ook opgegeven, kwam redelijk snel in het groen maar dat leidde tot niets helaas.

Zelf tot 979 gekomen. Na 3 niet helpende hints opgegeven.

71/0

Gekke woordenlijst vandaag. Eigenlijk best een wonder dat ik dit woord geraden heb.

Ik was zelf tot 990 gekomen. Daarna 2 hints nodig gehad (992 en 994) met de laatste vond ik het. Ik had al wel woord 698, die zou ik hier wel in de top 10 verwachten.
130/2

Sassenach schreef op 07-04-2024 om 22:06:

71/0

Gekke woordenlijst vandaag. Eigenlijk best een wonder dat ik dit woord geraden heb.

Nou, inderdaad, ik keek net even de lijst door, bijzondere “woorden” staan er tussen.

19/0

Eerste groen was woord 566, bij poging 7. Daarna nog 975 en bingo. 

Gister niet eraan begonnen. Wel een raar woord als ik hem nu terugkijk!

Vandaag 33/0. 
Eerste groen was 86 in poging 3, daarna 417, 681 (en nog wat lagere). Toen vanuit 681 in 1 keer (beetje onverwacht) bingo.

100/3

99/1.
Via 741 & 782 kwam ik bij 929 & 979. Daarna vond ik 989 en daardoor 992 & 994. Ik kwam niet verder, dus een hint: 995. Deze hielp mij niet heel veel verder, maar door een tikfout (of nouja, letter vergeten), toch het woord gevonden. Ik weet niet of ik hem anders had geraden. 

Is dit een Belgisch woord? Ik heb het opgegeven. 

Ik kwam tot 998, maar niet verder. Dus toch maar een hint: 999 en toen dankzij Google naar de oplossing. 
Ik ken dit woord niet echt geloof ik 🤔

70/0

Het is dat dit woord in de synoniemenlijst stond en ik hier had gelezen dat het een woord was dat een letter miste. Anders had ik dit woord nooit geraden.

Gisteren had ik het geduld niet dus twee hints gevraagd.  Toen 33/2

Vandaag  vastbesloten het zonder hints te doen. En voilà, 30/2. Mijn eerste  en enige groene woord was ook meteen het juiste woord.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.