Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

rijinstructeur die last minute afzegt en de oppas is al geboekt en betaald. Als ik dat doe ben ik mijn geld van de rijles al kwijt. 

Moederkareltje schreef op 01-05-2024 om 09:51:

rijinstructeur die last minute afzegt en de oppas is al geboekt en betaald. Als ik dat doe ben ik mijn geld van de rijles al kwijt.

Daar zou ik persoonlijk wel iets van gezegd hebben, zeker ook omdat je kosten moet maken om de les te volgen.

stokstaart schreef op 01-05-2024 om 09:55:

[..]

Daar zou ik persoonlijk wel iets van gezegd hebben, zeker ook omdat je kosten moet maken om de les te volgen.

Ik zie de rijinstructeur morgen voor volgende rijles. Ik hoop dat we dan kunnen afspreken dat wanneer mijn oppas een keer last minute afzegt ik ook een keer de rijles last minute kosteloos mag annuleren. Als in dan staan we gelijk. Dat zou vast nog eens gebeuren in de toekomst.  

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

01-05-2024 om 18:46

dat ik vandaag helemaal vol loop met snot en ik een zere keel krijg. Gadver

Aan Essent. Ik krijg geen inzicht meer in mijn verbruik als ik geen toestemming geef om elk kwartier mijn meterstanden af te laten lezen.

Hij stond eerst op eens per dag, dat vind ik meer dan genoeg maar zij willen data verzamelen.. ze zetten je dus gewoon voor het blok.. geen toestemming  = totaal geen inzicht in je verbruik..

Nu heb ik wel de homewizard app dus kan wel mijn verbruik in de gaten houden maar mijn voorschot in de gaten houden en bijstellen kan dus niet.

Gek dat je dat zelf niet mag bepalen, Milala, het is per slot van rekening jouw data.

Ik heb me vannacht geërgerd aan het onweer. Ik sliep sinds tijden weer eens goed, word ik niet van mezelf vroeg wakker, of van mijn man die ligt te draaien, gaat er onweer te keer, niet normaal wat een harde knallen. Maar beter dat, dan dat je dak in de fik vliegt van een voltreffer!

Milala schreef op 01-05-2024 om 18:52:

Aan Essent. Ik krijg geen inzicht meer in mijn verbruik als ik geen toestemming geef om elk kwartier mijn meterstanden af te laten lezen.

Hij stond eerst op eens per dag, dat vind ik meer dan genoeg maar zij willen data verzamelen.. ze zetten je dus gewoon voor het blok.. geen toestemming = totaal geen inzicht in je verbruik..

Nu heb ik wel de homewizard app dus kan wel mijn verbruik in de gaten houden maar mijn voorschot in de gaten houden en bijstellen kan dus niet.

Kan je dan niet overstappen naar een ander, of zit je vast aan deze aanbieder?

Ik dacht overigens dat de netbeheerder over het aflezen ging.

Auwereel schreef op 01-05-2024 om 19:38:

Ik heb me vannacht geërgerd aan het onweer. Ik sliep sinds tijden weer eens goed, word ik niet van mezelf vroeg wakker, of van mijn man die ligt te draaien, gaat er onweer te keer, niet normaal wat een harde knallen. Maar beter dat, dan dat je dak in de fik vliegt van een voltreffer!

Oeh en het bleef maar doorgaan!

En die regen erbij 😳, heb niet meer geslapen daarna

Loulou39 schreef op 01-05-2024 om 19:53:

[..]

Oeh en het bleef maar doorgaan!

En die regen erbij 😳, heb niet meer geslapen daarna

Hier ging het ook tekeer! 

Aan de enorme file die er stond om de parkeergarage uit te rijden vanmiddag. Was echt bizar lang. 

Ik ben geen hondenfan, vind ze wel leuk over het algemeen. Maar dat geblaf. Sommige honden word je knettergek van.
Vanmorgen wakker geblaft door de hond van de ene buur. Nu naar bed met het geblaf van de andere buurhond (4.45 gaat de wekker) (de laatste buur gaat verhuizen, hoop heeeel snel, en dat er geen buren met honden voor terugkomen).

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

02-05-2024 om 09:12

Friezinnetje schreef op 01-05-2024 om 18:46:

dat ik vandaag helemaal vol loop met snot en ik een zere keel krijg. Gadver

Vandaag maar thuisblijven. Ik snotter en hoest en heb hoofdpijn. 

Friezinnetje schreef op 02-05-2024 om 09:12:

[..]

Vandaag maar thuisblijven. Ik snotter en hoest en heb hoofdpijn.

Bet

Mama-Inge schreef op 02-05-2024 om 10:58:

[..]

Bet

erschap Friezinnetje!

Waarom heb ik al zo'n trek terwijl ik net zo'n stevig ontbijt naar binnen heb gewerkt als normaal? Ik wilde om elf uur al mijn lunchbakje pakken omdat ik ervan overtuigd was dat het al etenstijd was!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.