Huiskamer
Doemijdieglazenbol
12-05-2024 om 02:15
Aan mijn oren. Was allemaal heel gezellig vandaag, maar dat ik nu de hoepels moet zoeken voor ik er door kan springen of dansen voor ik mijn oren rustig kan krijgen. Argh. Eerst stilte voor slaap. En stilte is niet te vinden nu. #fucktinnitus.
Magnoliatakje
12-05-2024 om 02:55
Dat ik niet kon slapen, toen maar even naar buiten gegaan of ik toevallig het Noordwrlicht kon zien. Die kon ik vanuit de tuin ook al niet zien.
rionyriony
12-05-2024 om 07:22
Werd vannacht om een uur wakker, daarna nog tot half twee wakker gelegen voordat ik het opgaf, me aankleedde en in de huiskamer de nacht maar verder doorgebracht heb met internetten.
rionyriony
12-05-2024 om 07:43
En aan het feit dat de ficus Exotica die ik gisteren nog met kabelbindertjes in bedwang wist te houden, alweer over de schemerlamp hangt. Het ras heeft dunne buigbare takken dus hij hoeft maar iets zwaarder te worden aan de punten en daar gaat ie weer.
ToetieToover
12-05-2024 om 08:02
rionyriony schreef op 12-05-2024 om 07:43:
En aan het feit dat de ficus Exotica die ik gisteren nog met kabelbindertjes in bedwang wist te houden, alweer over de schemerlamp hangt. Het ras heeft dunne buigbare takken dus hij hoeft maar iets zwaarder te worden aan de punten en daar gaat ie weer.
Mijne leeft in innige omstrengeling met deze tomatensteun:

Koettie
12-05-2024 om 08:52
Zo'n heerlijke dag, heb zin om te chillen en niets te doen/iets voor mezelf te doen. Maar verjaardag van mn nichtje en zou andere zus helpen in de tuin. Wel gezellig maar wil eigenlijk zelf in de moestuin rommelen met muziek en een kop thee, zonder het sociale deel. Morgen tot 16:00 gelukkig voor mezelf!
rionyriony
12-05-2024 om 09:10
ToetieToover schreef op 12-05-2024 om 08:02:
[..]
Mijne leeft in innige omstrengeling met deze tomatensteun:
Dat is best een handige plantenstok.
De cultivar Exotica hoort zo slap te zijn; dat geeft hem een nog treurender uiterlijk dan de gewone Benjamina die al die naam heeft. Maar tenslotte ga je toch een deel van die takken opbinden.
amarna
12-05-2024 om 10:34
Heb me dit lange weekend hevig geergerd (wederom) aan de verkeersinfarcten in en om Rotterdam.
De A16 bij de Brienenoordbrug was afgesloten vanwege werkzaamheden.
Ik woon in de wijk Charlois, tussen toegangswegen naar Maastunnel, Maasbruggen en Beneluxtunnel. En die staan op zulke dagrn allemaal vol, de hele dag. Wij komen de wijk heel moeilijk uit. Min of meer opgesloten bij calamiteiten bijv.
Ik zit in een werkgroep die daar over in gesprek wil met de gemeente. En wat zegt de gemeente? Neem het OV....
Hallo slimmerds, er is 1 buslijn in mn wijk opgeheven en de andere buslijn staat ook in de file!!!!
Gistermiddag moesten we naar een bruiloft bij Utrecht. Het duurde 3 kwartier voordat we bij de A15 waren want Maastunnel en -bruggenroute naar A20 onbereikbaar, dus via A15 en A27. Bij afslag naar de A27 bleek die ook aan 2 kanten vol te staan door werkzaamheden. We kwamen op het nippertje binnen gerend, zonder eten, vanwege de files.
Pfffffff, wat een gedoe!!!!
kerst
12-05-2024 om 11:18
Ergernis is een groot woord, maar buienradar verandert zelfs voor morgen nog weer enorm hun weersvoorspelling.
Dan mag ik dinsdag met die warmte in een auto zonder airco. Maar ach liever dat dan regen hoor 
Poezie
12-05-2024 om 13:20
Waarom heb je je hond niet aangelijnd in bos gebied? Aanlijnadvies na confrontatie wolf en hond in Austerlitz - https://nos.nl/r/518459
Tinydancer
12-05-2024 om 14:45
Poezie schreef op 12-05-2024 om 13:20:
Waarom heb je je hond niet aangelijnd in bos gebied? Aanlijnadvies na confrontatie wolf en hond in Austerlitz - https://nos.nl/r/518459
Volgens mij was dat in losloopgebied. En ja aanlijnen is nu het advies, maar heb ook al een filmpje gezien man met aangelijnde hond, lastiggevallen door wolf. Dus of dat lijntje je voldoende zal helpen is nog maar de vraag ?
Tinydancer
12-05-2024 om 15:14
Ik heb even gezocht, als je onderaan op het plaatje klikt zie je een filmpje waarbij man met aangelijnde hond veel moeite moet doen om wolf op,afstand te houden.
https://ep-map.com/report/28519?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTAAAR2i-MTbJe9o1ut71bHkumZaryRpiiAi8aqpGdNopl7YdnXBSUROWf-S1ZQ_aem_Af5zvTNXBT7sFghJWWaom6g6lEy5b7y3BUHQculnGYVcKVSwLULD5GFa40Dvou6HzmieLjp-aHlWfRIjDw3-gCKH
Bailey26
12-05-2024 om 15:30
Het gemanipuleer van mijn moeder. Ze is weer eens boos vanwege een voor mij onbekende reden. En dan vooral niet zeggen wat het is maar lekker passief agressief doen.