Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

In de buurt van Eindhoven en Den Bosch zijn momenteel wat onweersbuien.

Loulou39 schreef op 14-05-2024 om 18:54:

[..]

Dat ik maat 38 heb en daarom nooit eens voetjes kan zeggen 😁.

Maar sterkte morgen! Ik moet ook naar werk, maar mag wel wat luchtiger gekleed gelukkig 😅

38 is best een kleine maat.

rionyriony schreef op 14-05-2024 om 19:29:

[..]

Ik ga jou in het “blij topic” zetten.

Friezinnetje schreef op 13-05-2024 om 20:29:

Aan de demonstranten bij de universiteiten en dat dan zo'n 'woordvoeder' het heeft over een vreedzaam protest, terwijl er op alle verdiepingen weer vernielingen zijn gepleegd. computers vernield, tv's, overal graffiti.
En dan nog iemand anders over het waarom de demonstranten gezichtsbedekking dragen: Ja, maar dat komt doordat de politie alles filmt en ze dan herkenbaar zijn. Ja duh, als jij je niet gedraagt, dan wordt je gefilmd idd, wat dacht je dan?
Draai het maar om, als jij je gedraagt, dan wordt je niet gefilmd.

2 verschillende podcasts die ik volg hadden het los van elkaar erover en beide hadden flink commentaar op het harde uithalen van ME terwijl het om een ''vreedzame'' demonstratie ging.... nh ik weet niet wat er vreedzaam is aan  vernielingen/graffiti

andere ergenis dat de kat voor mijn scherm zit en maar niet opzout

Om 6.00 ging de wekker van man.  Ik was ook meteen wakker. Ben naar beneden gelopen om deuren en ramen open te zetten om de boel en beetje af te koelen. 
Dan iedereen lekker bezig met aankleden, ontbijten en weg gaan. Ik heb nog bedden afgehaald en de wasmachine aangezet. Kom ik net beneden (7.35) zit alles weer dicht. 

Bakblik schreef op 15-05-2024 om 07:44:

Om 6.00 ging de wekker van man. Ik was ook meteen wakker. Ben naar beneden gelopen om deuren en ramen open te zetten om de boel en beetje af te koelen.
Dan iedereen lekker bezig met aankleden, ontbijten en weg gaan. Ik heb nog bedden afgehaald en de wasmachine aangezet. Kom ik net beneden (7.35) zit alles weer dicht.

Wat een tijd om wakker te worden, sta jij altijd meteen aan? Wel fijn dat de was al zo vroeg klaar is.

ik werd ook om 6 uur wakker van de glazenwassers aan de overkant. Ze werken met een hoogwerker en dit is dag 2  Ik begrijp dat die vroeg willen starten met dit warme weer, maar kan het niet wat minder luidruchtig?  

rionyriony schreef op 14-05-2024 om 19:29:

[..]

Hangt van de lichaamslengte van de draagster af...

Yumi schreef op 15-05-2024 om 08:25:

[..]

Wat een tijd om wakker te worden, sta jij altijd meteen aan? Wel fijn dat de was al zo vroeg klaar is.

ik werd ook om 6 uur wakker van de glazenwassers aan de overkant. Ze werken met een hoogwerker en dit is dag 2 Ik begrijp dat die vroeg willen starten met dit warme weer, maar kan het niet wat minder luidruchtig?

Woensdag moet man naar het hoofdkantoor. Dat is wat verder reizen dan normaal, dus vroege wekker en ik moet ook werken vandaag.  Als de eerste wekker af gaat ben ik meteen "aan". Slaap dan echt niet meer.

amarna schreef op 15-05-2024 om 09:04:

[..]

Hangt van de lichaamslengte van de draagster af...

Ik ben 1.60 en heb maat 38 en heb mijn voeten echt nog nooit als groot beschouwd. Ik ken verder eigenlijk alleen maat vrouwen met maat 40, dus wellicht is het contact.

On topic; mijn voeten zijn zo opgezwollen dat ik nergens meer in pas.

Gelebloem schreef op 15-05-2024 om 10:21:

[..]

Ik ben 1.60 en heb maat 38 en heb mijn voeten echt nog nooit als groot beschouwd. Ik ken verder eigenlijk alleen maat vrouwen met maat 40, dus wellicht is het contact.

On topic; mijn voeten zijn zo opgezwollen dat ik nergens meer in pas.

Bij  iemand die 1.52 groot is, lijken voeten met maat 38 groter dan bij iemand van 1.75.

Ik ben 1.75 met schoenmaat 40.

Een vriendin van me is 1.77 en heeft schoenmaat 38. Echt kleine voeten.

Bakblik schreef op 15-05-2024 om 09:30:

[..]

Woensdag moet man naar het hoofdkantoor. Dat is wat verder reizen dan normaal, dus vroege wekker en ik moet ook werken vandaag. Als de eerste wekker af gaat ben ik meteen "aan". Slaap dan echt niet meer.

Ach oké je moet ook werken, dan snap ik het wel.. dan ben je blij dat er alvast iets gedaan is als je weer thuis komt. Sinds ik niet meer werk, en mede door lc heb ik opstart problemen.

Invalhulp thuiszorg was vanmorgen dik anderhalf uur met mijn badkamer bezig    Vraag me nog steeds af waarom, er staat een wasmachine en een dichte kast...het is niet zo groot. Hoorde ook niks, zou ze een dutje gedaan hebben?

Yumi schreef op 15-05-2024 om 15:08:

Invalhulp thuiszorg was vanmorgen dik anderhalf uur met mijn badkamer bezig Vraag me nog steeds af waarom, er staat een wasmachine en een dichte kast...het is niet zo groot. Hoorde ook niks, zou ze een dutje gedaan hebben?

Heb je een ligbad? In onze badkamer kun je niet comfortabel een dutje doen. Kun je wel zien (of ruiken) dat er schoon gemaakt is?

Yumi schreef op 15-05-2024 om 15:08:

Invalhulp thuiszorg was vanmorgen dik anderhalf uur met mijn badkamer bezig Vraag me nog steeds af waarom, er staat een wasmachine en een dichte kast...het is niet zo groot. Hoorde ook niks, zou ze een dutje gedaan hebben?

Mijn vader betrapte zijn hulp destijds met een telefoon in haar hand. Ze zat op haar gemak filmpjes te kijken. 

Schemerlampje schreef op 15-05-2024 om 15:16:

[..]

Heb je een ligbad? In onze badkamer kun je niet comfortabel een dutje doen. Kun je wel zien (of ruiken) dat er schoon gemaakt is?

Nee geen ligbad, er is schoongemaakt maar ze heeft verder niet veel gedaan dan gestofzuigd en gedweild... toen was de tijd om.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.