Huiskamer
Loulou39
18-05-2024 om 19:07
Dat het in huis nu al dagenlang/wekenlang 25 (of meer) graden is. Ik krijg de temperatuur niet lager: als ik ook maar iets doe qua beweging, dan staat het zweet op m’n neus. Douche inmiddels weer twee keer per dag.
Waardeloos!
lientje69
18-05-2024 om 23:42
Erger me aan veel dingen vandaag. Maar nu het meest aan de erge pijn en niet kunnen slapen.
Gelebloem
19-05-2024 om 05:49
Niet kunnen slapen, partner die steeds aansturing nodig heeft ipv zich als een volwassene te gedragen, brandend maagzuur ivm zwangerschap, geen honger hebben zwangerschap maar dan te weinig eten, de muizen in mijn keuken die zich maar niet laten verplaatsen/afschrikken, uitmoorden, mijn eigen sociale onvermogen, de verloskundige die steeds niet opschiet met verwijzingen waardoor ik het niet kan inplannen, aan veel op het moment en nog het meeste aan mezelf.
Gelebloem
19-05-2024 om 05:50
lientje69 schreef op 18-05-2024 om 23:42:
Erger me aan veel dingen vandaag. Maar nu het meest aan de erge pijn en niet kunnen slapen.
Lijkt me heel erg naar als je zoveel.pijn hebt Lientje, hoop dat je toch nog wat rust hebt weten te pakken
rionyriony
19-05-2024 om 08:29
Voortdurend stroom door mijn mond. Vermoedelijk heeft het een relatie met het dichtzitten en suizen van vooral mijn linkeroor. Vooral de tweede helft van de dag.
Er is nog meer shit maar ook wat leuks: mijn decoratieproject schiet flink op en ik heb hem op de beoogde plek gehouden en hij staat nog beter dan ik had gehoopt!
Koettie
19-05-2024 om 09:28
Gelebloem schreef op 19-05-2024 om 05:49:
Niet kunnen slapen, partner die steeds aansturing nodig heeft ipv zich als een volwassene te gedragen, brandend maagzuur ivm zwangerschap, geen honger hebben zwangerschap maar dan te weinig eten, de muizen in mijn keuken die zich maar niet laten verplaatsen/afschrikken, uitmoorden, mijn eigen sociale onvermogen, de verloskundige die steeds niet opschiet met verwijzingen waardoor ik het niet kan inplannen, aan veel op het moment en nog het meeste aan mezelf.
Auwereel
19-05-2024 om 10:24
Gelebloem schreef op 19-05-2024 om 05:49:
Heftig allemaal tegelijk Gelebloem, zeker bij zwangerschap komen zoveel vervelende dingen tegelijkertijd niet uit.
Dan zit je te piekeren en dan opeens ook weer die vervelende muizen voorbij zien schieten om je stresslevels nog eens wat op te hogen...
oudmaarnognietkoud
19-05-2024 om 10:33
Dat mijn bovenburen vanmorgen om 8.15 uur gingen stofzuigen mét het nodige verplaatsen van de meubels. Stofzuigen is normaal hoor maar mag het in het weekend een beetje later?
En ja ik heb al eens geprobeerd het bij hun aan te kaarten. Ik stond met een velletje meubelviltjes voor hun deur. Maar zij spreken geen Nederlands, ook geen Engels en ik had het idee dat zij mij ook niet wilde begrijpen. 
kerst
19-05-2024 om 12:24
Duizeligheid, vaginale bloeding, beetje somber waarschijnlijk versterkt door Enalapril. Weinig rust om een boek te lezen.
lientje69
19-05-2024 om 14:31
Gelebloem schreef op 19-05-2024 om 05:50:
[..]
Lijkt me heel erg naar als je zoveel.pijn hebt Lientje, hoop dat je toch nog wat rust hebt weten te pakken
Slecht gelukt. Had zelfs tramadol genomen met 2 paracetamol in de hoop dat het zou helpen, maar helaas. Jouw lijstje is ook behoorlijk pittig trouwens!
Dolfje
19-05-2024 om 15:06
Dat mensen zogenaamde grappige opmerkingen menen te moeten maken. Man en ik waren net lekker samen in het park aan het wandelen en pokemon aan het vangen en ondertussen lekker aan het kletsen, komen we bovenburen tegen " je kan ook gewoon met elkaar praten " zei ze.
Ik zei iets van " ja dat doen we heus wel " had eigenlijk moeten zeggen dat we elkaar niks meer te zeggen hebben of zo.
Herfstappeltaart
19-05-2024 om 15:13
Vanmorgen zoveel last van mijn darmen (divertikels) dat ik moest overgeven van de pijn. Bah.
Dolfje
19-05-2024 om 15:24
Herfstappeltaart schreef op 19-05-2024 om 15:13:
Vanmorgen zoveel last van mijn darmen (divertikels) dat ik moest overgeven van de pijn. Bah.
Beterschap!!
Herfstappeltaart
19-05-2024 om 15:25
Dolfje schreef op 19-05-2024 om 15:24:
[..]
Beterschap!!
Dank je. Het gaat nu alweer een stuk beter maar het steekt toch regelmatig weer eens de kop op.
Dolfje
19-05-2024 om 15:35
Herfstappeltaart schreef op 19-05-2024 om 15:25:
[..]
Dank je. Het gaat nu alweer een stuk beter maar het steekt toch regelmatig weer eens de kop op.
Een collega van mij heeft dat ook en ook elk jaar wel een keer of wat dat ze er ziek van is. Erg vervelend lijkt me dat.