Huiskamer
kerst
10-05-2025 om 13:12
Schoondochter schreef op 10-05-2025 om 09:37:
mijn kat moet na een operatie binnen blijven en hij Wil Niet. Heel sneu voor hem, maar ik word inmiddels ook wel kriegel van het continue heen en weer rennen in de hoop dat er ergens een deur open gaat.
Sterkte, hoelang moet de kat nog binnen blijven?
Ik ergerde mij dat ik vanmorgen om 11 uur wilde zwemmen, maar dat in alle drie de zwembaden kinderen in waren. Laatste keer sprong eentje van zeker 18 jaar doodleuk bijna bovenop mij. Toen ik er wat van zei kreeg ik als antwoord; " eigen risico, want ook het wedstrijdbad was vanaf 11 uur voor kinderen
Wij baantjes zwemmers kunnen amper meer zwemmen..en betalen er wel flink voor. In de vele schoolvakanties hetzelfde probleem.
Schoondochter
10-05-2025 om 14:21
kerst schreef op 10-05-2025 om 13:12:
[..]
Ik ergerde mij dat ik vanmorgen om 11 uur wilde zwemmen, maar dat in alle drie de zwembaden kinderen in waren. Laatste keer sprong eentje van zeker 18 jaar doodleuk bijna bovenop mij. Toen ik er wat van zei kreeg ik als antwoord; " eigen risico, want ook het wedstrijdbad was vanaf 11 uur voor kinderen
![]()
Wij baantjes zwemmers kunnen amper meer zwemmen..en betalen er wel flink voor. In de vele schoolvakanties hetzelfde probleem.
Ik heb net besloten dat zijn stresslevel weer zo hoog is dat hij voor zijn gezondheid beter naar buiten kan. Dat heb ik de vorige keren met de dierenarts besproken en zie het nu weet gebeuren. Complete stress in dat lijfje. Dus hij gaat zo naar buiten. Hoera!
Moet jij dan echt in de ochtend vroeg komen om gewoon je baantjes te kunnen zwemmen? Wat raar!
HAHA!wait..what
10-05-2025 om 17:38
[..]
![]()
Bij ons in het buitenbad is er ook op bepaalde tijden baantjes zwemmen (van 7 tot 11 en 18:00 tot 20:00 geloof ik).
Ik vraag me wel of hoe jij het dan voor je had gezien? Dat ze het wedstrijdbad alle uren alleen voor banenzwemmers open laten?
HAHA!wait..what
10-05-2025 om 17:44
Ergeren is misschien niet het goede woord.. Meer verbazing. Ik kwam vandaag in meerdere winkels waar mensen echt een enorme zweetlucht om zich heen hadden. Ik vind het vooral sneu. 1 was een medewerker, toch niet fijn om daarmee samen te werken. Die geur hing echt door de hele winkel.
Evaluna
10-05-2025 om 17:46
Bij ons blijven een of twee banen voor de baantjes trekkers. De kinderen mogen in de rest van het bad.
In de ochtend tot 11 uur is het gereserveerd voor baantjes trekken.
Yumi
10-05-2025 om 17:59
HAHA!wait..what schreef op 10-05-2025 om 17:44:
Ergeren is misschien niet het goede woord.. Meer verbazing. Ik kwam vandaag in meerdere winkels waar mensen echt een enorme zweetlucht om zich heen hadden. Ik vind het vooral sneu. 1 was een medewerker, toch niet fijn om daarmee samen te werken. Die geur hing echt door de hele winkel.
Zo erg, ik verbaas me daar echt over.
Maar ik weet dat sommige het zelf niet merken. Ooit een collega apart genomen en heel voorzichtig verteld. Ze schrok, maar kwam een paar dagen later naar me toe, om me te bedanken want ze had er zelf nooit iets van gemerkt.
Wat me ook stoort is die zweetlijven in te weinig kleding, zo'n man in een wit hemd met teveel haar

Grindelwald
10-05-2025 om 21:37
Ik zit met een schuin oog naar Even tot hier te kijken. Wat een verschrikkelijk flauw programma.
Broodjebrie
10-05-2025 om 21:55
[..]
![]()
Oh dan is het bij ons zwembad beter geregeld. Soms komt er weleens een kind in het bad waar banen worden gezwommen maar dan wordt kind er gelijk uitgeroepen door het personeel.
Bakblik
10-05-2025 om 22:28
Aan de NS. Kind gestrand op 45 km van huis na een lange dag werken.
Man en dochter op pad om andere kind te halen. Wordt een latertje.
HAHA!wait..what
11-05-2025 om 00:50
Evaluna schreef op 10-05-2025 om 17:46:
Bij ons blijven een of twee banen voor de baantjes trekkers. De kinderen mogen in de rest van het bad.
In de ochtend tot 11 uur is het gereserveerd voor baantjes trekken.
Oh dat kan ook natuurlijk! Bij ons wordt dat niet gedaan. Maar ik zwem toch liever vroeg in de ochtend of avond dus ik heb daar geen last van
maar als je echt alleen overdag kunt is het wel slalommen door alle kinderen 😅
Romir
11-05-2025 om 09:59
Gisteravond kwam ik erachter dat mijn man de geknutselde kartonnen naambordjes van de kinderen op hun slaapkamerdeur had bevestigd met vier spijkers elk. Op de mooie paneeldeuren. Blijft het goed zitten, zal hij gedacht hebben. Ik baal ervan, hoe verzin je het? Over een paar weken zijn de kids die bordjes weer zat en zitten er vier spijkers in die deuren.
Dolfje
11-05-2025 om 10:50
Er stond net iemand op de loopband naast mij zo ontzettend hard te stinken van oud zweet dat ik er onpasselijk van werd. Helaas was de rest van de apparaten bezet en ik wilde wel mijn training afmaken. Dit is echt regelmatig, heb het idee dat sommige mensen echt meerdere keren met hun sport outfit doen.
FaithfulDuck87
11-05-2025 om 10:52
dat ik ineens een soort van zonneallergie heb ontwikkeld. Rode huid, bultjes, jeuk. Bah, vind het zo lekker om in de zon te zitten met een boek. Maar even bij de huisarts langs
Loulou39
11-05-2025 om 12:00
Dat mijn Ipad steeds uitgaat en weer opnieuw opstart, ook al is hij helemaal opgeladen, irritant!
(Heeft iemand tips?)