Huiskamer
Hemke
01-01-2026 om 22:16
ik kijk naar 112 loopt er een of andere kerel te zingen door het beeld.
Over engelen bewaarder, op achtergrond,auto’s in het water.
Pooh-Bear
01-01-2026 om 23:25
nu aan mijn buren zijn al de hele tijd in de tuin vrij hard aan het kletsen alsof ze een tuinfeestje hebben waren vanavond ook wel een barbecueën. Ik lig al op bed en nu gaan ze ineens vuurwerk afsteken. Schrik me steed rot. wil graag slapen vannacht maar twee uurtjes gepakt en morgenochtend gewoon werken.
Mama-Inge
02-01-2026 om 02:33
lientje69 schreef op 01-01-2026 om 20:53:
Chagrijnige kerel
Hier ook, overduidelijk te weinig slaap gehad, nog een uur langer blijven zitten in de oudejaarsnacht en 's morgens was hij als eerste weer op
Jujubee
02-01-2026 om 07:18
Gadver, het ziet er spekglad uit buiten en het sneeuwt. En ik moet zo op de fiets naar mijn werk. Als ik iets haat is het wel gladheid. Dat vind ik zo eng. Dat word dan maar bijna een half uur lopen ipv fietsen. Ik ben al vaak gevallen met de fiets en de angst word er niet minder op. 
BlairW
02-01-2026 om 08:06
Jujubee schreef op 02-01-2026 om 07:18:
Gadver, het ziet er spekglad uit buiten en het sneeuwt. En ik moet zo op de fiets naar mijn werk. Als ik iets haat is het wel gladheid. Dat vind ik zo eng. Dat word dan maar bijna een half uur lopen ipv fietsen. Ik ben al vaak gevallen met de fiets en de angst word er niet minder op.
Aan de andere kant, wel fijn dat je kan lopen dan. Ik zou op de fiets ook niet durven, vind ik ook eng. Maar een klein half uurtje is nog te overzien gelukkig. Ik moet 15km naar mijn werk, dat is niet lopend te doen 😁 ik mag zo met de auto op pad. Vind ik ook niet heel relaxed.
Rogue
02-01-2026 om 08:20
teveel, tis koud, moet werken heb waarschijnlijk geen fu*ck tedoen.
collega's heeft een zeikbericht achtergelaten, slecht geslapen dus was al een beetje uit me hum maar nu helemaal
Auwereel
02-01-2026 om 08:40
Jujubee schreef op 02-01-2026 om 07:18:
Deze post onderschrijf ik van harte, gladheid, bah, bah, bah!
Edit: en we zijn er voorlopig niet vanaf, voor de volgende week staat dit ook op het program.
Nikki1973
02-01-2026 om 10:26
lientje69 schreef op 01-01-2026 om 20:53:
Chagrijnige kerel
Jammer…
Hier eentje die werkelijk overal kruimels achterlaat. Ik word dat er zo schijtziek van.
Kampeerder
02-01-2026 om 10:32
Wij hebben diverse cadeaubonnen gekregen. Onder andere een Wonderbox, moet je eerst een account aanmaken dan je bon registreren en pas dan kun je kijken wat je ermee kunt doen. Vervolgens is alles duurder dan de waarde van de bon. Bon is in heel Nederland te besteden dus zoeken naar wat aanspreekt is nog best een klus. Man heeft een bon gekregen van een plaatselijk goed restaurant. Veel handiger....
Auwereel
02-01-2026 om 11:00
I'm dreaming of a white Christmas...
Hallo, kerstvakantie is (bijna) afgelopen en ik zit niet te wachten op glibberwegen als ik weer naar werk en andere zaken moet fietsen!
Dolfje
02-01-2026 om 11:14
Man heeft koorts en ik voel me ook niet zo jofel.
Was van plan te gaan sporten en wandelen en de kerstboom opruimen maar heb er geen energie voor.
Vervelende is wel dat we nu waarschijnlijk morgen niet naar schoonouders kunnen.
Thora
02-01-2026 om 11:24
Ik ga komende week een weekje naar Spanje. Wat denk je? Er wordt kou verwacht en ja hoor, de week erop iedere dag zon en lekkere temperaturen. Luxe probleem maar toch wel heul irritant.
lientje69
02-01-2026 om 11:57
Kampeerder schreef op 02-01-2026 om 10:32:
Wij hebben diverse cadeaubonnen gekregen. Onder andere een Wonderbox, moet je eerst een account aanmaken dan je bon registreren en pas dan kun je kijken wat je ermee kunt doen. Vervolgens is alles duurder dan de waarde van de bon. Bon is in heel Nederland te besteden dus zoeken naar wat aanspreekt is nog best een klus. Man heeft een bon gekregen van een plaatselijk goed restaurant. Veel handiger....
Inwisselen voor geld of een andere bon.
Neweve
02-01-2026 om 12:26
lientje69 schreef op 02-01-2026 om 11:57:
[..]
Inwisselen voor geld of een andere bon.
Ga ik ook gelijk checken. We hebben nog film bonnen die we niet gebruiken want we kijken niet zoveel films.
Ginevra
02-01-2026 om 12:36
Dat mijn mailbox en whatsapp ontploffen van de nieuwjaarswensen. Van familie en vrienden vind ik dat lief en fijn, maar ik hoef echt niet van elke webwinkel waar ik ooit een potje vitamines of een fles lenzenvloeistof heb gekocht de beste-wensen-met-flauwekulverhaal-en-aanbieding-alleen-vandaag-geldig te krijgen. Dus dat is weer een rondje blokkeren en afmelden.
En de groepsapp met buurt, sport, zakelijke berichten etc hoeft wat mij betreft ook niet gevuld te worden met de beste wensen, ja ook van mij, ja ook van hier de beste wensen, ja allemaal een gezond nieuwjaar! Ik zeg daar verder niks van, want dat klinkt zo zuur en onaardig, over een dag of wat is het weer voorbij.