Huiskamer
Dolfje
17-01-2026 om 10:40
Aan man, ik wil een etentje geven voor zijn verjaardag met een paar mensen. Hij vind het stom dat we die en die zus en zo niet uitnodigen want zij nodigen ons ook altijd uit. We zijn boven de 50 hé, zitten niet op de basisschool. Ik wilde er ook geen groot huisfeest van maken maar gewoon gezellig met de beste vrienden.
Koettie
17-01-2026 om 10:47
Maar hij wel? Het is toch zijn verjaardag, wil hij niet zelf mensen uitnodigen?
Dolfje
17-01-2026 om 12:11
Koettie schreef op 17-01-2026 om 10:47:
Maar hij wel? Het is toch zijn verjaardag, wil hij niet zelf mensen uitnodigen?
Hij had er nog niet eens over nagedacht. Als je het hem laat doen vraagt hij 3 dagen van te voren mensen. En ik weet hoe snel de weekenden van iedereen vol lopen en het is al snel.
En hij weet hoe hekel ik heb aan een huis vol mensen. We wonen in een appartement dus handig is dat niet. En in de praktijk wie is dan de gek die alles loopt te regelen? Ik.
Dus ik had dit bedacht. En hij vindt het ook wel leuk maar hij heeft het gekke idee dat hij erop aangekeken wordt als je mensen niet uitnodigt.
Over een paar jaar een kroonjaar nodigt hij maar uit wie hij wil, dan doen we het buiten de deur. Hebben we met mijn laatste kroonjaar ook gedaan. Ik zeg we maar ik bedoel ik.
Koettie
17-01-2026 om 12:31
Klinkt als een zijn probleem. En als hij te laat is scheelt dat weer mensen in het appartement 🤭
kerst
17-01-2026 om 12:32
Ik erger mij aan mijn eigen bestelbedrag, nu kan ik die pakketten weer gaan ophalen. Alles voor de katten uiteraard 
En wat schreeuwen veel kinderen van nu. Als ik dat vroeger deed, moest ik naar mijn kamer.
Dolfje
17-01-2026 om 14:26
Koettie schreef op 17-01-2026 om 12:31:
Klinkt als een zijn probleem. En als hij te laat is scheelt dat weer mensen in het appartement 🤭
Dat wel
maar het is nu geregeld.