Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Aan mezelf, ik zit te woggen oa op dit forum. 

Ginevra schreef op 26-01-2026 om 17:01:

Aan mezelf, ik zit te woggen oa op dit forum.

Dan zijn wij maatjes. Ik heb vanochtend gewerkt en zit nu te hoggen, met breiwerk, podcast, wattsappgesprek en forum. 

Heb wel leuk bericht van de jongste hij is vanmiddag gestart met een meewerkdag na zijn sollicitatie. Weer een nieuwe opdrachtgever aan de verzameling toegevoegd. Blij mee. 

O ja, hoggen, dat kan ook nog 

Ginevra schreef op 26-01-2026 om 17:44:

O ja, hoggen, dat kan ook nog

Ik heb eindelijk de vaatwasser uitgeruimd. Was niet gelukt voordat ik ging werken. Nu ik echt moest gaan koken heb ik maar even doorgepakt toen ik de pannen en de spatel had gepakt. Voordeel is wel dat de tafel meteen gedekt kon worden. 😜

Hoefde ik niet hoog te reiken met die zware borden. 

Mijn auto komt niet door de APK. Gaat me weer een hoop geld kosten 😡

Grindelwald schreef op 26-01-2026 om 18:04:

Mijn auto komt niet door de APK. Gaat me weer een hoop geld kosten 😡

Oh dat is shit

PostNL pakket weer naar het verkeerde ophaalpunt.

Ophalen gratis strooizout bij de gemeente kan officieel alleen tussen 15 en 16 uur elke werkdag.Vandaag oom half vijf waren ze al dicht. Wie bedenkt die belachelijke regels?

Gebruik mijn droger zelden, maar met dit koude vochtige weer toch maar gebruiken. Zet hem aan en er klinkt een raar zeurend geluid, maak hem open en de handgreep breekt af, klaar mee die gaat weg. Wil ook geen nieuwe meer.

Jongste puber 
Gillen als het niet gaat zoals hij wil
Duidelijke afspraken gemaakt over wie wanneer wat mag.
Maar nee hoor, daar is met hem nooit over gesproken en dramt maar door om zijn zin te krijgen 
Elke dag ruzie in huis tussen hem en zijn broer 
En natuurlijk trekken we zij  broer altijd voor, die krijgt nooit straf 

kerst schreef op 26-01-2026 om 13:07:

[..]

Heel vervelend.

Heb je afgelopen weekend wel beetje rustig aan kunnen doen?

Stomen al geprobeerd? Vitamine c?

Jammer genoeg niet echt rustig aan kunnen doen, moest een paar uur wat doen voor het werk en had zondag met vrienden afgesproken. Wel op tijd naar bed gegaan stomen ga ik zo even doen inderdaad. Vitamine c slik ik al de hele week, maar helpt niet echt. Morgen gelukkig vrij, dan ga ik weinig doen!

Wieder schreef op 26-01-2026 om 14:08:

[..]

Ik voel met je mee. Ik klink ook alsof ik een pak shag naar binnen gewerkt heb, heel charmant 😅. Gelukkig heb ik vanaf vandaag twee weken vakantie en hoef ik niet zoveel. Beterschap!

Echt hè, zo schor inmiddels van het hoesten. Ik heb ook echt zo’n zeehondenhoest. Hopelijk is het komend weekend beter, ik ga met dochter naar de bankzitters 🙈 jij ook beterschap!

De nieuwste update van Apple, dat Liquid Glass. En als ik in Viafora zit, dan is de bovenrand van m’n scherm waar de tabjes staan zwart ipv gewoon licht. Heel irritant!
Weet iemand of (en hoe) je dat kunt aanpassen? 

ik irriteer me gewoon echt aan de kutbuurt en kutcomplex waar ik woon
Zomaar wat ergernissen van vandaag:

- noodtrap van complex is geschilderd. Niet betreden bordje hing er voor een paar dagen. Iemand haalt het doodleuk weg en gebruikt nu toch die trap. Die nu dus opnieuw geverfd moet worden.
- brood van straat geraapt. Mensen gooien dat op straat om vogels te voeren. Lees: rattenplaag aantrekken. Heb het met m'n opruimhandschoenen maar weer van straat gehaald.
- zwerfafval heel veel zwerfafval. Hele verpakkingen van mcDonalds. En peukenbak uit auto wordt zo op straat gegooid. Kutaso's
- grof vuil in containerruimte plaatsen en dan wachten tot de kaboutertjes het op komen halen.
- met een plastic handschoen de trap nemen ivm smetvrees. En die gebruikte handschoen dan op straat gooien.
- en net is er weer een vuurwerkshow gaande paar straten verderop. 

Echt ben zo klaar met die verloedering en verpaupering. Het is in twee jaar tijd echt heel erg achteruit gegaan.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.