Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Pooh-Bear schreef op 28-01-2026 om 23:25:

[..]

Ik denk omdat het een samenwerking is van de vrienden van Amstel LIVE. Daar is altijd al een minimum leeftijd van 18 jaar geweest.

Och, wat sneu… Dat zou je dan ook niet bedenken. Dankzij de drankensponsor  

Netherfield schreef op 29-01-2026 om 18:28:

Ik woon graag in het noorden, maar lees nu dat het hier tot en met dinsdag vriest en sneeuw en misschien ijzel terwijl het in Limburg 10 graden wordt in het weekend! Je zou bijna verhuizen. #ikwilvoorjaar

Ik ga mee 😜

Roos57 schreef op 29-01-2026 om 19:05:

[..]

Ik ga mee 😜

Ik blijf hier dan wel. Vandaag 130 km gereden van ene kant provincie naar andere kant plus stukje Drenthe. Genoten van de wit besneeuwde landerijen en de bomen met hun laagje sneeuw.  

Roos57 schreef op 29-01-2026 om 19:05:

[..]

Ik ga mee 😜

Ik blijf hier dan wel. Vandaag 130 km gereden van ene kant provincie naar andere kant plus stukje Drenthe. Genoten van de wit besneeuwde landerijen en de bomen met hun laagje sneeuw. Bij Zuidlaren de Drentse Aa met de plassen ernaast.  

O het ziet er prachtig uit hoor. Maar ik hou wel van gedachteloos op de fiets stappen. Dat mijn bejaarde moeder zonder nadenken over uitglijden naar buiten kan. Schooluitval doe ik het ook slecht op (ik houd erg van ritme). Ik pas me prima aan en het lukt allemaal, maar ik hou wel van normaal zeg maar. Beetje warrig misschien maar jullie snappen het vast wel.

ik snap het helemaal.  Maar mijn hoogbejaarde moeder wordt hier ook blijer van dan van grijze regendagen.  Ze loopt elke dag wrl even buiten naar de tuin, groot perceel.  Heel voorzichtig,  met van die dingen onder haar schoenen.  Ik denk dat dit het kind in ons is. En wij hoeven niet te fietsen,  dat scheelt 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.