Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

ik zou morgen een 2e gesprek hebben voor een sollicitatie. Werd ik vandaag gebeld dat het gesprek niet door kon gaan. Nu nieuwe afspraak gepland, hopelijk gaat het nu wel door.
Vind het wel heel rommelig, 1e gesprek was ook al 2 keer uitgesteld. Krijg wel elke keer excuses maar begin er wel m'n twijfel bij te krijgen.

Ik geef het nog een kans, want de organisatie spreekt me verder wel aan. Maar als het nu al zo rommelig verloopt.. kweetniet. 

Ik heb me gisteren geërgerd aan het feit dat Binnenstebuiten niet kwam op NPO2 en vanavond weer niet zag ik. In plaats daarvan één of ander stom carnavalsprogramma 

Broodjebrie schreef op 10-02-2026 om 14:42:

ik zou morgen een 2e gesprek hebben voor een sollicitatie. Werd ik vandaag gebeld dat het gesprek niet door kon gaan. Nu nieuwe afspraak gepland, hopelijk gaat het nu wel door.
Vind het wel heel rommelig, 1e gesprek was ook al 2 keer uitgesteld. Krijg wel elke keer excuses maar begin er wel m'n twijfel bij te krijgen.

Ik geef het nog een kans, want de organisatie spreekt me verder wel aan. Maar als het nu al zo rommelig verloopt.. kweetniet.

Wat vervelend Broodjebrie...geen goed begin.

Herfstappeltaart schreef op 10-02-2026 om 15:06:

[..]

Wat vervelend Broodjebrie...geen goed begin.

Inderdaad.. 

Herfstappeltaart schreef op 10-02-2026 om 15:03:

Ik heb me gisteren geërgerd aan het feit dat Binnenstebuiten niet kwam op NPO2 en vanavond weer niet zag ik. In plaats daarvan één of ander stom carnavalsprogramma

Zelfde categorie: The Connection is ineens afgelopen en Per seconde wijzer ook. In plaats daarvan........ik weet het niet eens meer.

Aan mijzelf: was gisteren in een boekwinkel, en daar lag een boek wat ik zou willen lezen. En ik heb de naar dus niet opgeschreven. En zoek dus nu het Internet af naar dat boek, maar ik vind het dus niet….
Volgende week er dus nog maar een keer naar toe….Is niet om de hoek helaas.

Thora schreef op 10-02-2026 om 16:08:

[..]

Zelfde categorie: The Connection is ineens afgelopen en Per seconde wijzer ook. In plaats daarvan........ik weet het niet eens meer.

Hopelijk na de Olympische Spelen weer. .Maar gelukkig komt 2 voor 12 a.s. vrijdag terug!   

Op de BBC precies hetzelfde.  Al mn favoriete quizjes zijn verdwenen....

amarna schreef op 10-02-2026 om 16:18:

[..]

Hopelijk na de Olympische Spelen weer. .Maar gelukkig komt 2 voor 12 a.s. vrijdag terug!

Op de BBC precies hetzelfde. Al mn favoriete quizjes zijn verdwenen....

Ooohhh. Dat is geweldig. 2 voor 12. Dat was ook ineens weg. 

amarna schreef op 10-02-2026 om 16:18:

[..]

Op de BBC precies hetzelfde. Al mn favoriete quizjes zijn verdwenen....

O leuk 2 voor 12. Tenminste weer iets.

Ted68 schreef op 10-02-2026 om 16:18:

Aan mijzelf: was gisteren in een boekwinkel, en daar lag een boek wat ik zou willen lezen. En ik heb de naar dus niet opgeschreven. En zoek dus nu het Internet af naar dat boek, maar ik vind het dus niet….
Volgende week er dus nog maar een keer naar toe….Is niet om de hoek helaas.

Dat stop ik direct in mijn Goodreads-app. Die puilt uit met wat ik nog wel eens zou willen lezen.

Auwereel schreef op 10-02-2026 om 17:55:

[..]

Dat stop ik direct in mijn Goodreads-app. Die puilt uit met wat ik nog wel eens zou willen lezen.

Ik doe dat (met storygraph ipv Goodreads) of maak een foto.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.