Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

amarna schreef op 11-02-2026 om 16:17:

[..]

Precies! Ik vind haar leuk. Prima dat ze gewoon haar eigen zin doet en wat meepikt van de glans en glamour. Nederland is al lang niet meer het land waar de topsporters 's ochtends om 5 uur uur de koeien moeten melken.

Ik vind Jutta ook leuk, maar die vent een enorme engnek. Dat wij aandacht aan Jutta geven is terecht. Ze reed de race van haar leven.

Maar ik begrijp niet dat Jake Paul ook zoveel aandacht krijgt. Hij support zelfs die ICE toestanden in Minneapolis.

amarna schreef op 11-02-2026 om 16:17:

[..]

Precies! Ik vind haar leuk. Prima dat ze gewoon haar eigen zin doet en wat meepikt van de glans en glamour. Nederland is al lang niet meer het land waar de topsporters 's ochtends om 5 uur uur de koeien moeten melken.

Dat ze haar eigen zin doet vind ik ook prima, maar als je zo de belangstelling zoekt moet je het ook niet raar vinden als je die krijgt natuurlijk. Ze zet zichzelf altijd enorm in de kijker, prima, maar hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind.  En een partner als die Jake straalt ook iets op haar af. Ik vind dat wel logisch.

Grindelwald schreef op 11-02-2026 om 17:45:

[..]

Ik vind Jutta ook leuk, maar die vent een enorme engnek. Dat wij aandacht aan Jutta geven is terecht. Ze reed de race van haar leven.

Maar ik begrijp niet dat Jake Paul ook zoveel aandacht krijgt. Hij support zelfs die ICE toestanden in Minneapolis.

Ze eisen allebei die aandacht op. Ook hij.

Weer spoedafspraak vandaag, deze keer bij de huisarts.
Omdat er zoveel aan de hand is, let ik niet goed op en ben ik zo onhandig! Zo irritant…

Loulou39 schreef op 11-02-2026 om 18:31:

Omdat er zoveel aan de hand is, let ik niet goed op en ben ik zo onhandig! Zo irritant…

Hè, wat een pech...

Loulou39 schreef op 11-02-2026 om 18:31:

Ben eens lief voor jezelf Doordat je hoofd overloopt heb je geen ruimte, dat is niet irritant maar een gevolg van. Vind het naar voor je dat er zoveel speelt, sterkte 

Dank jullie wel! Lief 🌸

Ik kan steeds niet goed uitleggen wat mn frustratie is op werk, en daarop mensen die aannames doen waardoor de frustratie oploopt want dat bedoel ik niet! 

Wat rot Loulou, sterkte!

Grindelwald schreef op 11-02-2026 om 17:45:

[..]

Ik wist niet dat Jake Paul Trump-aanhanger is.  Wat een kwallebak!

amarna schreef op 11-02-2026 om 19:16:

[..]

Ik wist niet dat Jake Paul Trump-aanhanger is. Wat een kwallebak!

Hij vindt ook het optreden van ICE geweldig 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.