Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Och jeetje Thora.

Thora schreef op 11-02-2026 om 23:40:

Ik moest vanavond in een theater zijn dat op een industriegebied ligt. Met moeite een plek gevonden voor mijn auto. Ik ga naar huis, het was heel donker. Ik start de auto, rij een stukje naar voren zodat ik de auto makkelijker kan draaien. Ik donder een halve meter naar beneden met de auto. Kan nog net andere geparkeerde auto's ontwijken anders had ik nog een schade aan de broek gehad ook. Er was daar dus een of andere rand die niet te zien was in het donker waar ik dus afgereden ben. Ik moest wel doorrijden want terug omhoog was ook geen optie. Hoe het met de auto is weet ik niet. Ik hoop er maar het beste van.

Tjee! Dan zit je hart ook in je keel. Wel je auto na laten kijken, want het onder frame kan beschadigd zijn en daar wil je niet mee door rijden.

Mijn ergenis: Ik ben te laat gaan slapen en nu pluk ik daar de hele dag de vruchten van. Ugh Rockie, waarom nou toch.

Hopelijk valt de schade mee Thora.  Lijkt me ook vreselijk schrikken  dan.

Eigenlijk wist ik het al, maar in overleg met manager besloten aan te sturen op ziek uit dienst. Mijn herstel gaat nog lang duren ( als het ooit nog goed komt ) . Ik erger me aan mezelf  , dat ik daar nog geen vrede mee kan hebben ondanks dat ik weet dat het verstandig  is.  En ben er ook best verdrietig  om. 

Verder heb ik vandaag  een slechte dag. En erger ik me ook aan man, die me dan van alles gaat verbieden om te doen. Het zal wel bezorgdheid zijn , maar de toon en manier waarop hij dit doet is niet fijn.

lientje69 schreef op 12-02-2026 om 11:36:

Eigenlijk wist ik het al, maar in overleg met manager besloten aan te sturen op ziek uit dienst. Mijn herstel gaat nog lang duren ( als het ooit nog goed komt ) . Ik erger me aan mezelf , dat ik daar nog geen vrede mee kan hebben ondanks dat ik weet dat het verstandig is. En ben er ook best verdrietig om.

Verder heb ik vandaag een slechte dag. En erger ik me ook aan man, die me dan van alles gaat verbieden om te doen. Het zal wel bezorgdheid zijn , maar de toon en manier waarop hij dit doet is niet fijn.

Ach Lientje, wat vreselijk naar. Heel veel sterkte. Ik hoop dat je misschien door een hobby toch iets leuks kan vinden om te doen op je goede momenten.

Eigenlijk wist ik het al, maar in overleg met manager besloten aan te sturen op ziek uit dienst. Mijn herstel gaat nog lang duren ( als het ooit nog goed komt ) . Ik erger me aan mezelf , dat ik daar nog geen vrede mee kan hebben ondanks dat ik weet dat het verstandig is. En ben er ook best verdrietig om.

Verder heb ik vandaag een slechte dag. En erger ik me ook aan man, die me dan van alles gaat verbieden om te doen. Het zal wel bezorgdheid zijn , maar de toon en manier waarop hij dit doet is niet fijn.

Wat verdrietig voor je Lientje. Ik hoop dat met de tijd je toch een invulling aan je leven kunt geven die fijn voor je is en het hoofdstuk "werk" misschien een beetje los kunt laten. Sterkte ermee. En je man is gewoon een sociaal onhandigert denk ik. Wel irritant, dat ben ik direct met je eens! 🍀

Ook al wist je het al, het is gewoon confronterend te horen dat je herstel lang gaat duren, en je (voorlopig) niet kan en mag werken.  

Lientje er vrede mee hebben betekent niet dat je erbij neer moet leggen. Ik heb inmiddels vrede met mijn ziekte, maar dat betekent niet dat ik me erbij neerleg. Dat vind ik een groot verschil en voelt anders. Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel, heb slecht geslapen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.