Huiskamer
Thora
13-02-2026 om 13:45
Inderdaad Appeltaart. Zeker als je hier leest waar sommigen van ons hier mee te kampen hebben. Daarmee vergeleken valt verliezen van een Chinees in het niet.
Evaluna
13-02-2026 om 14:10
Partner was gister ziekjes, vandaag heeft hij besloten gezellig nog maar een dagje thuis te blijven. Het is een lieverd, maar eigenlijk had ik me verheugd op nog een dagje voor mezelf voordat het voorjaarsvakantie is.
Helaas...
En ik heb me voorgenomen om vandaag te gaan hardlopen, maar ik heb het koud en geen zin. Soms doe ik yoga als alternatief, maar dat kan alleen in de woonkamer en daar zit partner uit te zieken.
kerst
13-02-2026 om 15:22
Online bij dierenspeciaalzaak besteld. Blijkt de kattenbakvulling maar deels leverbaar. Geef dat dan gelijk aan !
Moosey
13-02-2026 om 15:28
Aan mezelf. Ik zou eigenlijk wat leuks gaan doen vandaag met mezelf maar partner was nogal ingestort en ik ben ook echt weinig thuis deze week dus toen bood ik aan om maar thuis te blijven. Vond hij wel heel fijn. Vervolgens loop ik de hele dag een beetje te hangen/rommelen/toch half te werken/niet echt iets nuttigs maar zeker niks leuks te doen en ben ik ondertussen bloedchagrijnig (en misschien ook wel een beetje verdrietig). En ik ruik de hele tijd een zweetlucht maar ik heb schone kleren aan dus ik snap niet waar dat vandaan komt, en ik ben te lamlendig om het uit te zoeken. En om echt iets nuttigs te doen. En om gewoon even naar buiten te gaan. Bleeeerhhhhhhhh
Evaluna
13-02-2026 om 15:41
Moosey schreef op 13-02-2026 om 15:28:
Aan mezelf. Ik zou eigenlijk wat leuks gaan doen vandaag met mezelf maar partner was nogal ingestort en ik ben ook echt weinig thuis deze week dus toen bood ik aan om maar thuis te blijven. Vond hij wel heel fijn. Vervolgens loop ik de hele dag een beetje te hangen/rommelen/toch half te werken/niet echt iets nuttigs maar zeker niks leuks te doen en ben ik ondertussen bloedchagrijnig (en misschien ook wel een beetje verdrietig). En ik ruik de hele tijd een zweetlucht maar ik heb schone kleren aan dus ik snap niet waar dat vandaan komt, en ik ben te lamlendig om het uit te zoeken. En om echt iets nuttigs te doen. En om gewoon even naar buiten te gaan. Bleeeerhhhhhhhh
Ik erger met je mee
Dolfje
13-02-2026 om 16:23
Het appartement boven ons is verkocht en die naast ons ook inmiddels . Boven ons zijn ze al sinds oktober bezig met verbouwen. Ik word echt schijt en schijt ziek van die herrie. We zijn in die periode al 2x 2 weken op vakantie geweest en nog elke dag boren en boren. Het is niet de hele dag gelukkig maar mensen schiet eens op en maak het af! Ik kom net thuis met knallende koppijn en nu alweer een half uur die herrie.
En dan naast ons moeten ze nog gaan beginnen...
Bakblik
13-02-2026 om 17:01
Dolfje schreef op 13-02-2026 om 16:23:
Het appartement boven ons is verkocht en die naast ons ook inmiddels . Boven ons zijn ze al sinds oktober bezig met verbouwen. Ik word echt schijt en schijt ziek van die herrie. We zijn in die periode al 2x 2 weken op vakantie geweest en nog elke dag boren en boren. Het is niet de hele dag gelukkig maar mensen schiet eens op en maak het af! Ik kom net thuis met knallende koppijn en nu alweer een half uur die herrie.
En dan naast ons moeten ze nog gaan beginnen...
O Dolfje wat begrijp ik je goed.
Hier tegenover wordt door professionals gebouwd en dat maakt af en toe irritant geluid maar het schiet wel op een het grote voordeel is dat er tussen 07.00 en 16.00 geluid is en dan is het klaar. Vanochtend waren ze al om 6.00 en grote hijskraan aan het uitklappen maar ach ik weet dat ik in ieder geval de avonden en weekends rust heb.
De zelfklussende buren zijn veel erger. Gisteravond was er om om 23.50 nog een halve malle bezig met een slijptol. Dat gezin knapt oude auto's op in hun garage. Als het af moet dan moet het af en gaan ze gewoon door tot diep in de nacht.
De bouwvakkers zijn weekend gaan vieren en die auto is opgehaald. Ik hoop dat ze niet nog een andere hebben staan waar ze vanavond mee verder gaan.
Dolfje
13-02-2026 om 17:15
Hier hebben ze dus ook vaak weekendklussers gehad dus dan ook zo'n kabaal. Nu is het gelukkig stil.