Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

lientje69 schreef op 18-02-2026 om 18:52:

[..]

Het zal wel meevallen denk? Inderdaad maakt Google het altijd erger. Dat het niet lekker is voor mijn hoofd geloof ik zo. Maar weer een nieuwe bloeding krijgen zal wel niet. Dan heb ik echt meer pech dan goed voor me is hoor.

Google maakt alles erger inderdaad. 

[..]

Het zal wel meevallen denk? Inderdaad maakt Google het altijd erger. Dat het niet lekker is voor mijn hoofd geloof ik zo. Maar weer een nieuwe bloeding krijgen zal wel niet. Dan heb ik echt meer pech dan goed voor me is hoor.

Ik zou ook de HAP bellen als je ook maar een beetje twijfelt. Met jouw medische achtergrond zou ik het zekere voor het onzekere nemen.

Mijn eigen ergernis. Ik kom thuis na twee dagen weggeweest te zijn, op bezoek bij één van mijn ouders. Die ouder wordt ouder, geniet zichtbaar van het samenzijn, maar woont erg ver weg, dus ik ga er al met een bezwaard gemoed weg. In trein troost ik mezelf met de gedachte dat ik in ieder geval weer terug ga naar mijn fijne gezin. 
Toen ik thuiskwam trof ik daar een chagrijnige echtgenoot aan die in de clinch lag met een administratief probleem. En die 8 van de 10 niets terugzegt als ik iets zeg, zo verdiept is hij in zijn probleem. 

[..]

Je had het eerst over AI en toen over Google

Dat is niet hetzelfde he?

Rustig aan doen Lientje. En als je bang bent of je zorgen maakt de HAP bellen. Je hoeft niet meteen langs te komen, misschien kunnen ze je gerust stellen. Of schatten ze in dat je toch even gezien moet worden. Maar AI is echt geen betrouwbare bron voor dit soort dingen.

Miepjecody schreef op 18-02-2026 om 19:44:

[..]

Je had het eerst over AI en toen over Google

Dat is niet hetzelfde he?

Zeggen beide hetzelfde.  Maar ik probeer  me er maar niet te druk over te maken. 

lientje69 schreef op 18-02-2026 om 21:04:

[..]

Zeggen beide hetzelfde. Maar ik probeer me er maar niet te druk over te maken.

Waarom bel je niet gewoon even de HP als je je -welliicht terecht zorgen maakt?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.