Huiskamer
Broodjebrie
21-02-2026 om 07:21
ik was om half 7 al klaarwakker
werd wakker van een geluid wat van buiten kwam, en toen kwam ik niet meer in slaap. Ga zometeen naar Amsterdam en had m'n wekker wel gezet, maar ben er toch maar uitgegaan. Hopelijk kan ik morgen wel langer blijven liggen.
Dolfje
21-02-2026 om 07:43
Ik ben ook veel te vroeg wakker na een slechte nacht en vandaag is " druk" ivm verjaardag man. Had ook nog wel een paar uurtjes slaap kunnen gebruiken.
lientje69
21-02-2026 om 08:30
Ik sliep wel heel erg lekker maar had een prachtige droom die bij het ontwaken helaas geen werkelijkheid bleek te zijn.
Dolfje
21-02-2026 om 09:37
Het forum, op mijn telefoon, het is traag en pagina's laden langzaam. Veel foutmeldingen en het verspringt de hele tijd. Sinds gisteren denk ik.
kerst
21-02-2026 om 10:19
Kat heeft gisteravond veel overgegeven op het vloerkleed. Al opgeruimd en met doekje met schoonmaakazijn gedept.Helaas goede neus, dus ruik het nog..🙁
Kreeg gisteren mail van energieleverancier. Advies maandbedrag verhogen naar 325 euro per maand (!) want heb in januari veel meer gas verbruikt..
En kan moeilijk poepen sinds paar maanden. Daarvoor eerder andersom.
Eet al vezelrijk, en gebroken lijnzaad maar nog steeds probleem.
Sinds eergisteren doet rechts onder ribben zeer nadat ik smorgens opstond. Onrustig geslapen en veel op mijn (dikke) buik gelegen.
Herfstappeltaart
21-02-2026 om 10:43
kerst schreef op 21-02-2026 om 10:19:
Kat heeft gisteravond veel overgegeven op het vloerkleed. Al opgeruimd en met doekje met schoonmaakazijn gedept.Helaas goede neus, dus ruik het nog..🙁
Kreeg gisteren mail van energieleverancier. Advies maandbedrag verhogen naar 325 euro per maand (!) want heb in januari veel meer gas verbruikt..
En kan moeilijk poepen sinds paar maanden. Daarvoor eerder andersom.
Eet al vezelrijk, en gebroken lijnzaad maar nog steeds probleem.
Sinds eergisteren doet rechts onder ribben zeer nadat ik smorgens opstond. Onrustig geslapen en veel op mijn (dikke) buik gelegen.
Dat weet je vast al, maar drink je genoeg? Bij veel vezels moet je extra veel drinken anders werkt het averechts.
Yumi
21-02-2026 om 11:49
Nog steeds veel wakker door het gehoest en gesnotter, ondanks verhoogd hoofdeinde. Sinds gisteren snuit ik nog meer bloed en klopt mijn neus. Gebruik paracetamol, vaporub, broomhexine en sterimar, voelt meer als bezigheidstherapie dan dat het werkt.