Huiskamer
Broadway
23-02-2026 om 08:27
HAHA!wait..what schreef op 22-02-2026 om 20:59:
Vanmiddag bezig met was verzamelen (crème kleur, die doe ik altijd apart en duurt altijd een tijdje voor ik genoeg heb om de wasmachine voor aan te zetten).
Ik bedacht me dat de trui die ik aanhad ook meteen daarbij kon want dezelfde kleur en zou anders vanavond in de wasmand belanden.. Dus trui gewisseld en alles in de wasmachine gestopt en aangezet.
Kom ik een uur later er achter dat ik die trui nog op bed had laten liggen![]()
Ik heb soms zo'n hekel aan m'n warrige hoofd
oh daar krijg ik vlekken van. heb je alle was weg, ligt dat ene vermaledijde vaatdoekje ofzo er nog. grrrrr
Koko67
23-02-2026 om 08:39
ToetieToover schreef op 23-02-2026 om 08:19:
[..]
Wow! Goed van jou
![]()
Nou, niet echt goed. Ik ken haar goed en het is geen piepert. Dus ik wist meteen dat dit ernstig was. De enkel was ook heel dik en werd meteen blauw.
lientje69
23-02-2026 om 08:55
Koko67 schreef op 22-02-2026 om 22:17:
Mijn ( oude) buurvrouw is gevallen. Ze had een behoorlijk blauwe en dikke enkel . Ze huilde van de pijn. Ik bood aan om naar de eerste hulp te rijden. Dus ik belde de huisartsenpost. Ze moest maar een paracetamolletje nemen. Echt , ik was compleet in de war. Ik kreeg het met rustig en duidelijk uitleggen niet voor elkaar. Na dreigen dat ik dan op eigen houtje wel naar de seh zou rijden met haar , kreeg ik een tijd. ( met veel tegenzin) wij daar heen. Lang verhaal kort . Gebroken enkel en ze is geopereerd.
Goed van je! En tip: je mag blijkbaar áltijd op eigen houtje naar de SEH. Weet ik ook pas sinds kort. Alleen kost dat dan je eigen risico. Ook als SEH achteraf niet nodig geweest zou zijn.
Ik ben via HAP , die ambulance stuurde , welke me terugstuurde naar de HAP , die zei neem maar een extra bloedverdunner en ga morgen naar HA, deze zette me op de wachtlijst , uiteindelijk via dochter toch op de SEH beland. Als ik gelijk naar de SEH was gereden , had het me een 2e bloeding bespaard en was ik er nu beter aan toe geweest. En dat eigen risico, dat was ik alsnog kwijt. We hechten teveel waarde aan huisartsen en huisartsenpost. Chapeau dat jij je intuïtie hebt gevolgd!
kerst
23-02-2026 om 09:30
Mijn seboirrhoisch exceem speelt weer eens op..
Ik wil kunstrijden OS terugkijken, maar kan het niet vinden 😡
Mijn kat heeft eergisteren op het vloerkleed overgegeven en ik ruik het nog steeds.Schoonmaakazijn en baking soda geprobeerd.
SuzyQFive
23-02-2026 om 09:33
lientje69 schreef op 23-02-2026 om 08:55:
[..]
Goed van je! En tip: je mag blijkbaar áltijd op eigen houtje naar de SEH. Weet ik ook pas sinds kort. Alleen kost dat dan je eigen risico. Ook als SEH achteraf niet nodig geweest zou zijn.
Ik ben via HAP , die ambulance stuurde , welke me terugstuurde naar de HAP , die zei neem maar een extra bloedverdunner en ga morgen naar HA, deze zette me op de wachtlijst , uiteindelijk via dochter toch op de SEH beland. Als ik gelijk naar de SEH was gereden , had het me een 2e bloeding bespaard en was ik er nu beter aan toe geweest. En dat eigen risico, dat was ik alsnog kwijt. We hechten teveel waarde aan huisartsen en huisartsenpost. Chapeau dat jij je intuïtie hebt gevolgd!
Heb ik met mijn infecties ook gedaan. Nou ja, wel de SEH eerst gebeld. Dat was van het zh waar ze mij kenden op dit gebied.
De andere SEH hier zit bij de huisartsenpost dus dan maakt het niet zo heel veel uit. Die is wel helemaal aan de andere kant van de stad.