Huiskamer
kerst
27-02-2026 om 18:37
Dat de tijdelijk verkrijgbare diepvriesmoussaka bij de Aldi alweer uitverkocht was.
Bakblik
27-02-2026 om 20:58
Miepjecody schreef op 27-02-2026 om 17:50:
[..]
Echt?
Dat heb ik nooit , laat het zo vaak wat langer zitten
Dat ligt er natuurlijk wel aan wat het is. Die onderbroeken hoeven niet gestreken maar de bedrijfspolo's van zoon daar moet de bout even overheen. De was was om 10.00 klaar ongeveer en ik heb het pas om 13.00 opgehangen.
Ted68
28-02-2026 om 09:19
Aan mijn ziektekosten verzekering: Ik ben naar een Arts gegaan; en man krijgt de rekening op zijn telefoon….Omdat we getrouwd zijn betekent het niet dat hij hier alles moet weten….Is toch niet meer van deze tijd…
kerst
28-02-2026 om 10:26
Ted68 schreef op 28-02-2026 om 09:19:
Aan mijn ziektekosten verzekering: Ik ben naar een Arts gegaan; en man krijgt de rekening op zijn telefoon….Omdat we getrouwd zijn betekent het niet dat hij hier alles moet weten….Is toch niet meer van deze tijd…
Dat zou ik de ziektekostenverzekering ook even laten weten.
OT: aan de bombardementen op Iran. Wat een ellende krijgt de bevolking daar weer te verwerken...
Kampeerder
28-02-2026 om 10:36
Ted68 schreef op 28-02-2026 om 09:19:
Nou inderdaad zeg. Je zou, om dit te voorkomen, beiden je eigen partij moeten kiezen voor dit soort dingen. Best raar natuurlijk.
Ik heb me pas ook nog boos gemaakt over zoiets. Ik benader de notaris voor het maken van testament. Ze hebben ook de gegevens van mijn man nodig, dat is logisch. En vanaf het moment dat ze zijn mailadres hebben loopt alle correspondentie via hem. Hallo daar! Jullie waren met mij in gesprek!
Tja, dat gaat altijd zo, in de dossiers komen altijd de mannen bovenaan te staan. En bij twee mensen van gelijk geslacht de oudste. En de correspondentie loopt via de bovenste persoon. En ik was de eerste die daar problemen mee had! Werkelijk?
Ted68
28-02-2026 om 10:43
Kampeerder; nou dat is inderdaad ook echt belachelijk van die notaris. Ik doe thuis alle financien , en ook die van de praktijk van mijn man….
En ja ; ik maak iedere keer een melding bij de ziektekosten verzekering; En als antwoord krijg je; Dank U wel voor Uw
Feedback
HAHA!wait..what
28-02-2026 om 10:48
Kampeerder schreef op 28-02-2026 om 10:36:
[..]
Nou inderdaad zeg. Je zou, om dit te voorkomen, beiden je eigen partij moeten kiezen voor dit soort dingen. Best raar natuurlijk.
Ik heb me pas ook nog boos gemaakt over zoiets. Ik benader de notaris voor het maken van testament. Ze hebben ook de gegevens van mijn man nodig, dat is logisch. En vanaf het moment dat ze zijn mailadres hebben loopt alle correspondentie via hem. Hallo daar! Jullie waren met mij in gesprek!
Tja, dat gaat altijd zo, in de dossiers komen altijd de mannen bovenaan te staan. En bij twee mensen van gelijk geslacht de oudste. En de correspondentie loopt via de bovenste persoon. En ik was de eerste die daar problemen mee had! Werkelijk?
Dat is echt belachelijk. Ik werk sinds kort op een notariskantoor en bij ons gaat dit echt niet zo. We maken voor man en vrouw beide een online dossier aan en richten brieven etc aan beide personen en sturen ze ook naar beiden (online). Kun je dubbelop vinden maar wij vinden dat wel zo netjes.
Kampeerder
28-02-2026 om 10:58
HAHA!wait..what schreef op 28-02-2026 om 10:48:
[..]
Dat is echt belachelijk. Ik werk sinds kort op een notariskantoor en bij ons gaat dit echt niet zo. We maken voor man en vrouw beide een online dossier aan en richten brieven etc aan beide personen en sturen ze ook naar beiden (online). Kun je dubbelop vinden maar wij vinden dat wel zo netjes.
Inderdaad, de documenten kregen wij beiden. De mail over het verzetten van de afspraak ging alleen naar partner, terwijl ik dus die afspraak had gemaakt.
LazyCat
28-02-2026 om 11:20
De dakgoot van mij en van de buren was lek, dus die hadden we laten vervangen deze week. Nu heeft het geregend en: de nieuwe dakgoot is ook lek op de naden bij ons allebei 😭
Potverdorie, het kostte genoeg geld, dan mag je toch verwachten dat het goed is. Maandag komt het bedrijf weer terug, wordt vervolgd....pfffff.
Tuinfluiter
01-03-2026 om 09:35
Kampeerder schreef op 28-02-2026 om 10:58:
[..]
Inderdaad, de documenten kregen wij beiden. De mail over het verzetten van de afspraak ging alleen naar partner, terwijl ik dus die afspraak had gemaakt.
Wij ergerden ons lang geleden ook aan zulke zaken en hebben ook een email adres waar we beide de mails van ontvangen.
Kampeerder
01-03-2026 om 09:36
Tuinfluiter schreef op 01-03-2026 om 09:35:
[..]
Wij ergerden ons lang geleden ook aan zulke zaken en hebben ook een email adres waar we beide de mails van ontvangen.
Dat is een oplossing maar mijns inziens de verkeerde.
Yumi
01-03-2026 om 09:40
Dolfje schreef op 01-03-2026 om 09:21:
Ik ben weer/nog steeds verkouden. Denk al zo'n 3 weken ondertussen.
Ben ook sinds 3 weken verkouden, soms lijkt het beter te gaan en vervolgens lig ik er zoals vannacht weer wakker door.
Tuinfluiter
01-03-2026 om 09:42
Met ziektekosten verzekering de discussie gehad dat het een inbraak op mijn privacy was dat mijn man mijn gegevens kon zien. De enige oplossing was beide een eigen verzekering.
Tuinfluiter
01-03-2026 om 09:49
Kampeerder schreef op 01-03-2026 om 09:36:
[..]
Dat is een oplossing maar mijns inziens de verkeerde.
Wij hadden hem vooral voor school en sport mails. Jouw ergernis is anders en die begrijp ik volkomen. Zou niet moeten gebeuren.