Huiskamer
Grindelwald
02-03-2026 om 21:32
Kampeerder schreef op 02-03-2026 om 21:15:
[..]
Ik heb het begin gemist. Even terugkijken is de moeite waard dus?
Achteraf gezien was het maar even, iets te snel in mijn oordeel.
Loulou39
02-03-2026 om 21:46
Grindelwald schreef op 02-03-2026 om 21:01:
Ik erger mij aan het tv programma Kopen zonder kijken. Waar een 18 jarige dochter nogal veel bepaald.
Vond ik ook, maar ze draaide later wel bij.
Nikki1973
03-03-2026 om 07:42
Aan die media aandacht voor alle zogenaamde bn’ers die vastzitten in Dubai of aanverwant land. Influencers ( toch al een stom woord vind ik) zijn nou niet bepaald bn’ers….
Dolfje
03-03-2026 om 07:47
Nikki1973 schreef op 03-03-2026 om 07:42:
Aan die media aandacht voor alle zogenaamde bn’ers die vastzitten in Dubai of aanverwant land. Influencers ( toch al een stom woord vind ik) zijn nou niet bepaald bn’ers….
Ik zie mensen voorbij komen waar ik echt nog nooit van gehoord heb.
Bakblik
03-03-2026 om 07:51
Die knul met een onverwachtse tussenlanding in Dubai op de terugvlucht vanuit Indonesië kan er niets aan doen daar heb ik medelijden mee.
Mensen die bewust daarheen zijn gegaan hebben het aan zichzelf te danken. Trump was al weken bezig om militaire schepen die kant op te sturen om Iran aan te vallen. Ik had niet gegaan.
Netherfield
03-03-2026 om 08:37
Kut-dag vandaag. Ene dochter is gestresst vanwege alle toetsen die ze heeft deze week. Andere dochter is gestresst vanwege toetsen volgende week, muziekuitvoering deze week en omdat haar vriend stom doet. En ik mag het allemaal aanhoren, oplossingen aandragen en weetikhet allemaal. Manlief is totaal niet helpend in dit soort dingen. Ik ben er zó zat van om altijd de sterke te moeten zijn. Dit moest ik even kwijt, hoef geen goede raad.
Broadway
03-03-2026 om 08:48
Thora schreef op 02-03-2026 om 16:20:
Als ik in mijn Instagram de zoekfunctie wil gebruiken verschijnen er vaak (voor ik iets heb ingetikt), hele onsmakelijke foto's. Heel veel huid van lichaamsdelen die ik niet wil weten. Of een gezicht vol met vieze korstjes. Een onsmakelijke tattoo boven een kont.
Met de hand op het hart kan ik zeggen dat ik nooit maar dan ook nooit op dit soort plaatjes zoek of dit soort plaatjes als ze voorbij komen open.
Hebben meer mensen hier last van?
ja ik! ik vraag me steeds af waarom instagram denkt dat ik puisten en bloot wil zien!
Yumi
03-03-2026 om 10:01
Bakblik schreef op 03-03-2026 om 07:51:
[..]
Die knul met een onverwachtse tussenlanding in Dubai op de terugvlucht vanuit Indonesië kan er niets aan doen daar heb ik medelijden mee.
Mensen die bewust daarheen zijn gegaan hebben het aan zichzelf te danken. Trump was al weken bezig om militaire schepen die kant op te sturen om Iran aan te vallen. Ik had niet gegaan.
Kan me voorstellen dat je een half jaar geleden hebt geboekt. Er was geen negatief reisadvies zover ik weet, dan dekt de verzekering niets.
JtM
03-03-2026 om 10:39
Mn onderrug zit vast, nogal pijnlijk. Moet eigenlijk weer los gekraakt worden maar de man met zijn gouden handen zit 35 min verderop, heb er eigenlijk de tijd niet voor.
Verder, de woningnood... pff.
Ik vraag me af hoe lang het duurt voordat ik een woonruimte ga bemachtigen.
Thora
03-03-2026 om 10:43
Broadway schreef op 03-03-2026 om 08:48:
[..]
ja ik! ik vraag me steeds af waarom instagram denkt dat ik puisten en bloot wil zien!
Dit dus. Zo raar. Ik doe overigens weinig met Insta. Volg alleen een paar bekenden van mijzelf. Dus niet eens BN'ers.
Thora
03-03-2026 om 10:46
Tegenwoordig ben je nogal snel een BN'er of zelfs een VIP. Die hele benaming stelt niets meer voor. En de media aandacht voor iedere nitwit die dozen uitpakt op youtube, instagram of waar dan ook wakkert dat alleen maar aan.
Herfstappeltaart
03-03-2026 om 11:02
Aan Wehkamp en Riverty. Wil ik netjes mijn nieuwe t-shirts betalen dus ik klik op Riverty, waar je kunt inloggen. Ik mijn email ingevuld en er werd gezegd: er is een verificatiecode gestuurd. Ik wachten en wachten, er komt niks binnnen. Weer code aangevraagd, weer wachten, wachten....niks. Schiet lekker op zo. 
Bellebelle
03-03-2026 om 11:26
JtM schreef op 03-03-2026 om 10:39:
Mn onderrug zit vast, nogal pijnlijk. Moet eigenlijk weer los gekraakt worden maar de man met zijn gouden handen zit 35 min verderop, heb er eigenlijk de tijd niet voor.
Verder, de woningnood... pff.
Ik vraag me af hoe lang het duurt voordat ik een woonruimte ga bemachtigen.
Wat bij mij soms helpt is voorzichtig wat yoga oefeningen doen. Hoe dan ook, veel sterkte ermee.
Auwereel
03-03-2026 om 13:21
Loulou39 schreef op 02-03-2026 om 19:17:
[..]
Een test hoop ik?
Geen test, de brandweer kwam echt. Maar of ten onrechte een brandmelder was ingedrukt, of een brandmelder afging omdat iemand zich had vergist in de bak of magnetronstand van de combi's hier en er ergens rook was gedetecteerd, dat weet ik niet. Dat laatste gebeurt regelmatig en zorgt voor ontruimingen tijdens lunchtijd en dit was avondeten-tijd, dus zoiets zal het wel geweest zijn.
Koettie
03-03-2026 om 14:34
Ziek thuis maar moest toch nog wat opvolgen want de andere betrokken collega is vrij en kon niet blijven liggen. En dan mensen die als trage poep reageren, rot op. Wil mn telefoon uitzetten. Moest tot 12:30 wachten en daarna moest er toch nog even overlegd worden. Ik weer wachten voor ik iets kon doorbellen. Grrr. Heb koppijn, pms + virusje erop denk ik. Ben echt bekaf, deprie en gestresst en dit hielp echt niet