Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Neweve schreef op 19-03-2026 om 06:37:

[..]

Ik las laatst een post van een internist over een laag ferritine. Je lichaam gebruik ijzer voor veel meer dan alleen je bloed. Zij adviseert een minimale waarde van rond de 30. Mogelijk is het dus toch de moeite waard om daar naar te kijken/iets mee te doen.

https://www.doq.nl/pleidooi-voor-andere-kijk-op-normaalwaarden-bij-ijzergebrek/

En ik hoop dat je een goede nacht hebt gehad.

Sowieso betekent de ondergrens enkel dat 2,5% van de bevolking een waarde lager dan die 10 heeft. Zegt dus niet alles over of het goed is dat je op 12 zit. 

Bij Bol organizer voor lades besteld. Omschrijving klopt niet, dacht stoffen bakjes te ontvangen, maar het lijkt op plastic gaas dat ik het niet eens helemaal kan uitvouwen voor het weer terugspringt.   Google naar verkoper, dat blijkt een dropshipper en online regent het klachten.  Kan het (nog) niet retourneren want volgens verkoper is het nog onderweg. Doorgegeven aan Bol, die gaan erachteraan. Gedoe!

JtM schreef op 19-03-2026 om 09:24:

Ik ga vanavond een piercing laten zetten die ik eigenlijk al jaren wil, maar niet dufde. Heb nu al zenuwen

Hoe is het gegaan? Hopelijk viel het mee

Aan mijn man.
Hij heeft vrijdag om de week vrij, zo ook vandaag. Ik vraag gisteravond wat jij gaat doen, en of hij vroeg op wil. Geen grote plannen, prima! 

Ik ben voor de wekker wakker. Stap uit mijn bed, neem mijn kleding mee naar de badkamer. Haal een slip boven van het wasrek zodat ik niet terug hoef onze kamer in. Ik sluip als een dief in de nacht door mijn huis om hem te laten slapen. 

Afin, ik maak een kopje thee, zit net aan mijn boterham, komt hij naar beneden, in pyjama, waarom ik hem niet wakker heb gemaakt? 

😂

Loulou39 schreef op 19-03-2026 om 17:53:

[..]

Misschien een lading geraspte kaas er overheen en dan nog even in de oven?

Er zat al geraspte kaas over. Inmiddels heb ik het weggegooid. Ik gooi nooit veel weg dus voor een keertje moet dat kunnen. 

Onze vlucht is gecanceld (pakketreis via die airline) en verzet naar zondag, de terugreis is niet aangepast waardoor we nu maar 1 hele dag op de bestemming zouden hebben. Dat is echt veel te kort. 
Ik hang nu al meer dan een uur aan de telefoon en het bandje zegt zeker al een half uur dat de wachttijd tussen de 1 en 6 minuten is. En dat stomme wachtmuziekje is steeds hetzelfde. GRRRR.

JtM

JtM

20-03-2026 om 09:32 Topicstarter

HAHA!wait..what schreef op 19-03-2026 om 23:48:

[..]

Hoe is het gegaan? Hopelijk viel het mee

Lief! Het ging goed, heb meteen de andere kant ook laten doen dus het viel mee

Loeki72 schreef op 20-03-2026 om 09:05:

Onze vlucht is gecanceld (pakketreis via die airline) en verzet naar zondag, de terugreis is niet aangepast waardoor we nu maar 1 hele dag op de bestemming zouden hebben. Dat is echt veel te kort.
Ik hang nu al meer dan een uur aan de telefoon en het bandje zegt zeker al een half uur dat de wachttijd tussen de 1 en 6 minuten is. En dat stomme wachtmuziekje is steeds hetzelfde. GRRRR.

Ah nee! Dat is echt balen zeg!

JtM schreef op 20-03-2026 om 09:32:

[..]

Lief! Het ging goed, heb meteen de andere kant ook laten doen dus het viel mee

Oh gelukkig Scheelt ook weer, hoef je ook niet meer terug/opnieuw die drempel over

Dat ik steeds meer mailtjes krijg waarbij ik op linkjes moet klikken, en dat ik steeds huiveriger ben om dat te doen, na dat Odido gedoe.

Vandaag weer een mail van Vattenfall waarin ik akkoord moet geven voor de nieuwe voorwaarden (? hebben ze nog nooit eerder om gevraagd).
En Enquête linkjes voor onderzoeken, van verschillende organisaties waarmee ik te maken heb. Irritant dit.

Loulou39 schreef op 20-03-2026 om 12:30:

Dat ik steeds meer mailtjes krijg waarbij ik op linkjes moet klikken, en dat ik steeds huiveriger ben om dat te doen, na dat Odido gedoe.

Vandaag weer een mail van Vattenfall waarin ik akkoord moet geven voor de nieuwe voorwaarden (? hebben ze nog nooit eerder om gevraagd).
En Enquête linkjes voor onderzoeken, van verschillende organisaties waarmee ik te maken heb. Irritant dit.

Als ik mailtjes van bijvoorbeeld Vattenfall krijg, dan klik ik nergens op, maar log in op mijn account ,of daar meer over te vinden is. 

Ik zit met 2  monteurs hier en nu zo'n 2 uur al de schuifpui open en ik heb het koud en honger en hoop dat ze zo klaar zijn zodat ik aan mijn vrije middag kan beginnen en lekker rustig met boek op de bank kan.

Oh en nu schijnt de zon en zie ik hoe goor de ramen zijn.

Dolfje schreef op 20-03-2026 om 13:02:

Ik zit met 2 monteurs hier en nu zo'n 2 uur al de schuifpui open en ik heb het koud en honger en hoop dat ze zo klaar zijn zodat ik aan mijn vrije middag kan beginnen en lekker rustig met boek op de bank kan.

Stug op de bank naar je boek blijven kijken, dan zie je van die hele ramen niks!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.