Huiskamer
BlairW
26-03-2026 om 23:39
Yumi schreef op 26-03-2026 om 14:39:
Die wind
mijn wasrek waait om, dus moet het binnenzetten, maar bij handwas druppelt de hele vloer onder. In de badkamer zou het kunnen uitlekken maar dat vind ik niet fris omdat daar ook het toilet is. De meeste van mijn truien en een aantal jurken mogen niet in de wasmachine, waardoor er veel te vaak zo'n rek met was staat te druppelen. En nog een ergernis, waarom moet je tegenwoordig zoveel liggend drogen? Duurt veel te lang voor het droog is.
Ik doe handwas wel nog in de centrifuge op een laag toerental en in een waszak. Als het druipend aan een rek hangt, duurt het sowieso een eeuwigheid voor het een keer droog is.
Ik ken het niet anders dan dat Pasen uitgebreid gevierd wordt. Altijd uitgebreid eten en/of brunch, paaseieren erbij enz. Geen kadootjes, maar wel dus echt vieren. En ik heb ook geen probleem met de reclames.
mijn wasrek waait om, dus moet het binnenzetten, maar bij handwas druppelt de hele vloer onder. In de badkamer zou het kunnen uitlekken maar dat vind ik niet fris omdat daar ook het toilet is. De meeste van mijn truien en een aantal jurken mogen niet in de wasmachine, waardoor er veel te vaak zo'n rek met was staat te druppelen. En nog een ergernis, waarom moet je tegenwoordig zoveel liggend drogen? Duurt veel te lang voor het droog is.