Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

buienradar zei: droog!
en ik werk onverwacht thuis, dus lekker! wasje aan en buiten hangen... jee wat wordt het donker... buienradar: er komen wat kleine buitjes!

grrrrr 

Buienradar zei: regen. Ik laat de paarden binnen staan want die zijn van suiker. Heule grote bui, zei buienradar. Niks geen regen. Oké, grapje, zei buienradar. Ik lachen joh! Buienradar zei: droog. Paarden naar buiten, dikke bui op hun kop. Ze bleken niet van suiker.

Rogue schreef op 12-05-2026 om 08:33:

[..]

ja hoor dank je wel

Gefeliciteerd!!!! 🎉🎊

Wat leuk!!

Wieder schreef op 12-05-2026 om 09:30:

Buienradar zei: regen. Ik laat de paarden binnen staan want die zijn van suiker. Heule grote bui, zei buienradar. Niks geen regen. Oké, grapje, zei buienradar. Ik lachen joh! Buienradar zei: droog. Paarden naar buiten, dikke bui op hun kop. Ze bleken niet van suiker.

Hier was het andersom. Moeten de paarden alvast naar binnen voor de zekerheid? Neuh, laat maar lekker staan het is droog. Nog geen uur later: HAGEL. Ocharme, er staat er eentje tussen die dus wel écht van suiker is. Je ziet nog net niet de traantjes over zijn wangen biggelen als die nat wordt (ook leuk met wassen en afspoelen trouwens).

Vervang “paarden” door “Loulou39” en je vertelt precies hoe het hier ging 😝.

(Ik moet trouwens heel erg lachen om hoe jullie het beschrijven, Wieder en Rockstar 😂)

ik zit hier dus nog steeds op die kleine buitjes te wachten, inmiddels schijnt de zon. maar we weten allemaal wat er gebeurt als ik het wasrekje buiten zet... ik laat het maar mooi in de bijkeuken staan

Broadway schreef op 12-05-2026 om 10:56:

[..]

ik zit hier dus nog steeds op die kleine buitjes te wachten, inmiddels schijnt de zon. maar we weten allemaal wat er gebeurt als ik het wasrekje buiten zet... ik laat het maar mooi in de bijkeuken staan

Ja, wie kent de vloek van het wasrekje niet! Da's dezelfde als die van de monteur als je moet plassen 😁

Aan Zalando en een cadeaukaart die ik toegevoegd heb en uit wil geven.  Nee ik ben geen digitale heldin maar ze doen daar erg ingewikkeld en ik snap er geen h** van 

Rogue schreef op 12-05-2026 om 08:33:

[..]

ja hoor dank je wel

ergenis vanochtenddag : waarom heeft de sinasappelsap van de jumbo zoveel pulp

en ik erger me aan mijn werkrooster

Wat fijn!!. Gefeliciteerd!!!! 

Gefeliciteerd  Rogue!

Hier ook koud maar ja het zijn de Ijsheiligen nu.

Verder  hier mijn ergernis en stress daarvan. Ik moet een gastroscopie.  Heb ooit zoiets gehad op jonge leeftijd en heb daar een soort trauma van. Dus heb een roesje gevraagd.   Nu werd ik gebeld voor de afspraak. Heb bij de intake aangegeven dat ik nog al eens benauwd ben. Dat komt door conditie gebrek en de hersenbloedingen, ik kan weinig inspanning hebben en ook bij langer praten word ik snel kortademig.  Nu word aangegeven dat een roesje dan moeilijk word ( iets met risico's) en het dus alleen een héél licht roesje kan worden. Zie er zo vreselijk  tegenop.  Ook is de afspraak om 13.00 uur. En mag ik dus de hele tijd daarvoor ( vanaf de avond ervoor  ) niet eten. Bruh...

dat ik volgende week pas duidelijkheid heb over mijn nieuwe baan. Had gehoopt deze week..  als ze me volgende week nog steeds geen duidelijkheid kunnen geven ga ik verder solliciteren. Ik blijf niet wachten..

Broodjebrie schreef op 12-05-2026 om 14:04:

dat ik volgende week pas duidelijkheid heb over mijn nieuwe baan. Had gehoopt deze week.. als ze me volgende week nog steeds geen duidelijkheid kunnen geven ga ik verder solliciteren. Ik blijf niet wachten..

Wat een ellende broodjebrie. Je snapt t toch niet. Ze zitten zo om personeel te springen in de zorg. Maak dan eens tempo denk ik dan echt. Zo stom!

lientje69 schreef op 12-05-2026 om 14:00:

Verder hier mijn ergernis en stress daarvan. Ik moet een gastroscopie. Heb ooit zoiets gehad op jonge leeftijd en heb daar een soort trauma van. Dus heb een roesje gevraagd. Nu werd ik gebeld voor de afspraak. Heb bij de intake aangegeven dat ik nog al eens benauwd ben. Dat komt door conditie gebrek en de hersenbloedingen, ik kan weinig inspanning hebben en ook bij langer praten word ik snel kortademig. Nu word aangegeven dat een roesje dan moeilijk word ( iets met risico's) en het dus alleen een héél licht roesje kan worden. Zie er zo vreselijk tegenop. Ook is de afspraak om 13.00 uur. En mag ik dus de hele tijd daarvoor ( vanaf de avond ervoor ) niet eten. Bruh...

Heel veel sterkte gewenst! Het is ook echt een rotonderzoek.

Ik kan ook geen roesje en ik heb tot nu toe elke keer de gastroscopie zonder gedaan. Achteraf vond ik het stiekem wel altijd fijn dat ik geen roesje had gehad, want je bent meteen weer up-and-running (los van gek gevoel in je keel).

Hopelijk valt het mee bij je! 🤞🏼

Broodjebrie schreef op 12-05-2026 om 14:04:

dat ik volgende week pas duidelijkheid heb over mijn nieuwe baan. Had gehoopt deze week.. als ze me volgende week nog steeds geen duidelijkheid kunnen geven ga ik verder solliciteren. Ik blijf niet wachten..

Groot gelijk!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.