Huiskamer
Auwereel
13-05-2026 om 07:38
Ik erger me aan een verkoudheidsvirus dat mijn man in de greep heeft. Hij liep al wat te hoesten, maar sinds gisterenavond laat hoest hij bijna onophoudelijk. We hadden net onze tas gepakt om vandaag op vakantie te gaan, maar ik vind dat hij te hard en veel hoest om te gaan... Nu is de vakantie opgedeeld in diverse tripjes, dus we hopen dat hij nog opknapt voor deel 2.
Dorestad
13-05-2026 om 09:52
Auwereel schreef op 13-05-2026 om 07:38:
Ik erger me aan een verkoudheidsvirus dat mijn man in de greep heeft. Hij liep al wat te hoesten, maar sinds gisterenavond laat hoest hij bijna onophoudelijk. We hadden net onze tas gepakt om vandaag op vakantie te gaan, maar ik vind dat hij te hard en veel hoest om te gaan... Nu is de vakantie opgedeeld in diverse tripjes, dus we hopen dat hij nog opknapt voor deel 2.
Balen Auwereel. Hopelijk knapt hij op en hopelijk krijg jij het virus niet. Wij staan op het punt naar huis te gaan na anderhalve week vakantie. De week voordat we weggingen kreeg ik een virus, de dag voordat we weggingen begon mijn man. Ik heb hem ziek/koortsig meegenomen...wij zijn onze hele vakantie zeldzaam aan het hoesten/snotteren geweest. Sinds gisteren ben ik ongeveer weer de oude. Het heeft onze vakantie (=wandelen en fietsen)beïnvloed. Toch was het weg zijn wel heerlijk (wat is Twente Toch mooi)
Ik duim voor jullie.
Auwereel
13-05-2026 om 09:55
Dolfje schreef op 13-05-2026 om 08:19:
Balen Auwereel!
Nou zeker! Maar toch liever thuis balen dan in een hotel balen. Dus wat dat betreft, nog op tijd ziek geworden. Hopelijk gaat het overmorgen beter voor het deel wandelvakantie.
Mijn dochter vertelde dat ze onlangs ook een verkoudheid met stevige hoestklachten had, en heeft een zelf hulpmiddel aangeraden die haar de nacht door hielp. Ik ga straks naar de apotheek om te vragen of mijn man die mag, naast zijn medicijnen.
Rogue
13-05-2026 om 09:55
HAHA!wait..what schreef op 12-05-2026 om 22:04:
[..]
Ik word er ook helemaal gek van! Weet niet of het aan mij ligt maar er zijn weinig dagen tot nu toe geweest dat ik het echt heel lekker warm had. Iedere keer een harde en koude wind waardoor ik toch echt weer een jas nodig had.
ligt niet aan jou, het waait al sinds mei begonnen is
ik had gister zelfs weer een sjaal om
van April ben ik zulke fratsen gewend niet van mei...
OT; een comedian die ik online volg komt naar NL, maar de kaarten zijn nu al uitverkocht
voor mijn gevoel is hij nog niet eens zo bekend baal flink.
Auwereel
13-05-2026 om 09:58
Dorestad schreef op 13-05-2026 om 09:52:
[..]
Balen Auwereel. Hopelijk knapt hij op en hopelijk krijg jij het virus niet. Wij staan op het punt naar huis te gaan na anderhalve week vakantie. De week voordat we weggingen kreeg ik een virus, de dag voordat we weggingen begon mijn man. Ik heb hem ziek/koortsig meegenomen...wij zijn onze hele vakantie zeldzaam aan het hoesten/snotteren geweest. Sinds gisteren ben ik ongeveer weer de oude. Het heeft onze vakantie (=wandelen en fietsen)beïnvloed. Toch was het weg zijn wel heerlijk (wat is Twente Toch mooi)
Ik duim voor jullie.
Ja, het klinkt wel besmettelijk wat hij heeft...
Ons plan is wandelen in Limburg, het stedentripje Maastricht dat eraan vooraf zou gaan is nu komen te vervallen.
Ik duim ook voor mezelf en man!
Tuinfluiter
13-05-2026 om 10:10
Auwereel schreef op 13-05-2026 om 09:58:
[..]
Ons plan is wandelen in Limburg, het stedentripje Maastricht dat eraan vooraf zou gaan is nu komen te vervallen.
Balen hoop dat je man vlot hersteld en jij niet aangestoken wordt.
amarna
13-05-2026 om 11:33
Mijn moeder is onlangs definitief naar een verpleeghuis verhuisd. Ik heb haar huur opgezegd, dat was snel geregeld. Maar wat kosten allerlei instanties me een energie!
KPN, energie, water, ING, verzekeringen enz. Bij sommige moest ik meerdere keren de klantenservice bellen en vertellen ze me steeds iets anders over in te vullen formulieren, als je al een echt mens aan de telefoon krijgt ipv een robot !
Auwereel
13-05-2026 om 11:50
amarna schreef op 13-05-2026 om 11:33:
Mijn moeder is onlangs definitief naar een verpleeghuis verhuisd. Ik heb haar huur opgezegd, dat was snel geregeld. Maar wat kosten allerlei instanties me een energie!
KPN, energie, water, ING, verzekeringen enz. Bij sommige moest ik meerdere keren de klantenservice bellen en vertellen ze me steeds iets anders over in te vullen formulieren, als je al een echt mens aan de telefoon krijgt ipv een robot !
Je zou zeggen, zoiets gebeurt vaak genoeg, waarom moet dat zoveel moeite kosten? Na een paar keer moet zo'n instantie toch wel door hebben hoe het moet...
Loulou39
13-05-2026 om 12:46
Ik moet straks iets doen wat ik heel erg eng en vervelend vind, en ik laat me er m’n hele dag door verpesten. Kan alleen maar daar aan denken en me verder nergens anders toe zetten, waardeloos.
Ik dacht er lopend naar toe te gaan om mijn gedachten te verzetten, maar het blijft ook maar regenen.
Herfstappeltaart
13-05-2026 om 13:33
amarna schreef op 13-05-2026 om 11:33:
O wat frustrerend en moeilijk...Succes!
Rogue
13-05-2026 om 13:41
Loulou39 schreef op 13-05-2026 om 12:46:
Ik moet straks iets doen wat ik heel erg eng en vervelend vind, en ik laat me er m’n hele dag door verpesten. Kan alleen maar daar aan denken en me verder nergens anders toe zetten, waardeloos.
Ik dacht er lopend naar toe te gaan om mijn gedachten te verzetten, maar het blijft ook maar regenen.
Hier nog een, al hoef ik er niet heen maar wordt nu wel bedolven onder de berichten
en schiet meteen in de stress
Herfstappeltaart
13-05-2026 om 13:43
Auwereel schreef op 13-05-2026 om 09:58:
[..]
Hè verdorie....hopelijk gaat het snel beter! 🤞
lientje69
13-05-2026 om 14:34
Ik kom vandaag niet goed uit mijn woorden. Kan niet op benamingen van dingen komen en wauwel als een dronken kip zonder kop onsamenhangende verhalen als ik iets probeer te vertellen. Bijzonder weer. Had niet verwacht dat nog zo erg te krijgen 7 maanden later.( normaal gesproken gaat het wel vrij redelijk )