Huiskamer
lientje69
15-05-2026 om 12:45
Roos57 schreef op 15-05-2026 om 12:19:
Wel 3 weken naar Nieuw Zeeland vliegen en vakantie vieren maar niet kunnen werken en thuishulp hebben!
Je weet niet hoe vaak die persoon delen van de dag op bed doorbrengt hé. Ik kan momenteel ook écht niet werken. Maar ben wel met de ergo een doel aan het opstellen om op vakantie te gaan. Dat zal dan ook met meerdere rustmomenten of misschien zelfs een rustdag tussendoor zijn. En daarna zal ik er ook nog wel even last van hebben waarschijnlijk. Maar: dan heb ik wel eindelijk weer iets " normaals " gedaan. Voel ik me weer een beetje mens ipv patiënt. What you see is in dit geval niet what you get. Het is niet goed te oordelen als je niet in iemands schoenen hebt gestaan.
Neweve
15-05-2026 om 12:50
lientje69 schreef op 15-05-2026 om 12:45:
[..]
Je weet niet hoe vaak die persoon delen van de dag op bed doorbrengt hé. Ik kan momenteel ook écht niet werken. Maar ben wel met de ergo een doel aan het opstellen om op vakantie te gaan. Dat zal dan ook met meerdere rustmomenten of misschien zelfs een rustdag tussendoor zijn. En daarna zal ik er ook nog wel even last van hebben waarschijnlijk. Maar: dan heb ik wel eindelijk weer iets " normaals " gedaan. Voel ik me weer een beetje mens ipv patiënt. What you see is in dit geval niet what you get. Het is niet goed te oordelen als je niet in iemands schoenen hebt gestaan.
Ik kan me inderdaad best voorstellen dat ene all inclusive naar een warm land, zelfs al ligt je de hele dag op een (strand)bedje toch wat positiefs oplevert.
En zon, frisse lucht en als het lijf het toestaat wat zwemmen levert misschien zelfs meer energie op dan dat het kost.
Reizen is heel anders dan dagelijks 2-8 uur werken, of wekelijks 2-6 uur besteden aan het schoonhouden van je huis.
Toevoeging: ik besef me dat ik ook een hoop invul. Er zijn genoeg andere situaties te bedenken waar een vakantie,.ook als hij actief is, wel mogelijk is maar werken of het huis (consequent) schoonhouden niet.
Broodjebrie
15-05-2026 om 13:38
Roos57 schreef op 15-05-2026 om 12:19:
Wel 3 weken naar Nieuw Zeeland vliegen en vakantie vieren maar niet kunnen werken en thuishulp hebben!
Van de buitenkant kun je niet zien wat iemand heeft. Behoorlijk misplaatst je opmerking.
Roos57
15-05-2026 om 13:57
Broodjebrie schreef op 15-05-2026 om 13:38:
[..]
Van de buitenkant kun je niet zien wat iemand heeft. Behoorlijk misplaatst je opmerking.
Jij vindt alles misplaatst wat ik zeg
lientje69
15-05-2026 om 14:02
Roos57 schreef op 15-05-2026 om 13:57:
[..]
Geen idee of dat zo is. Maar ik vind je in dit geval ook té kort door de bocht gaan en te veroordelend Roos.
Roos57
15-05-2026 om 14:04
Volgens mij mag ik mij best even ergeren. Zeker in dit topic
Ik heb het niet over jou Lientje
Dat weet je .
Bakblik
15-05-2026 om 14:10
lientje69 schreef op 15-05-2026 om 12:45:
[..]
Broodjebrie schreef op 15-05-2026 om 13:38:
[..]
Toch even voor Roos opnemen:
Misschien wil ze hier niet het achterste van haar tong laten zien maar heeft ze meer informatie waarop ze de uitspraak heeft gebaseerd. Dat weten wij niet
En ze mag zich er aan ergeren.
Roos57
15-05-2026 om 14:11
Bakblik schreef op 15-05-2026 om 14:10:
[..]
[..]
Misschien wil ze hier niet het achterste van haar tong laten zien maar heeft ze meer informatie waarop ze de uitspraak heeft gebaseerd. Dat weten wij niet
🙏
Broodjebrie
15-05-2026 om 14:25
[..]
[..]
Natuurlijk mag je het voor roos opnemen. Maar ik pas mijn mening niet aan.
Broodjebrie
15-05-2026 om 14:26
Roos57 schreef op 15-05-2026 om 13:57:
[..]
Omdat jij altijd zo kort door de bocht reageert.
Broodjebrie
15-05-2026 om 14:31
krijg net een mail van ziggo dat er voortaan voetbalzenders in het standaardpakket zit. Wat stom zeg
ga weg met je voetbal.
Herfstappeltaart
15-05-2026 om 14:43
Er is een dode bultrug aangespoeld op een Deens eiland. Waarschijnlijk gaat het om Timmy. Ze hebben het lijden van dat arme beest alleen maar verlengd.
Ter meerdere eer en glorie van zichzelf.
Rogue
15-05-2026 om 14:45
aan mezelf, ik kon mijn vaseline niet vinden 2x mijn tas overhoop gehaald niks, bleek dat het achter een post-it bakje lag op het bureau.....😒
en ik wil naar huis zit hier voor de kat zijn, you know what, 
Kampeerder
15-05-2026 om 14:51
[..]
[..]
En toch nog steeds weet je, ook met meer informatie, nooit wat er precies speelt.
Ik heb een collega die aan het reïntegreren is. Daar hebben sommigen ook een mening over. Ik weet denk ik meer dan anderen en nog steeds niet alles.
Je privé is de basis, pas als dat goed gaat is er ruimte om te werken. Soms is iets leuks doen (hoe vermoeiend ook) nodig om weer verder te kunnen. Om weer vertrouwen in jezelf te krijgen.
lientje69
15-05-2026 om 14:54
Roos57 schreef op 15-05-2026 om 14:04:
Volgens mij mag ik mij best even ergeren. Zeker in dit topic
Ik heb het niet over jou Lientje
Dat weet je .
Dat is wel weer waar . Het is tenslotte het ergernistopic.
Ik probeerde even wat nuance aan te brengen . Maar dat is natuurlijk niet de bedoeling in dit topic. Mea culpa!