Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Ik heb mijn tong verbrand aan de soep. Was heter dan ik dacht.
Andere ergernis is dat ik tegenwoordig niet meer zo goed tegen pittig eten en alcohol kan. Niet dat ik er ziek van word maar ik krijg er flinke rooie wangen en krijg het er heet van en dat duurt altijd ff voor het weggetrokken is.

Dolfje schreef op 15-05-2026 om 19:10:

Andere ergernis is dat ik tegenwoordig niet meer zo goed tegen pittig eten en alcohol kan. Niet dat ik er ziek van word maar ik krijg er flinke rooie wangen en krijg het er heet van en dat duurt altijd ff voor het weggetrokken is.

Zou het kunnen dat de overgang op de deur klopt? 😜

Bakblik schreef op 15-05-2026 om 19:19:

[..]

Zou het kunnen dat de overgang op de deur klopt? 😜

Denk dat die al binnen is

lientje69 schreef op 15-05-2026 om 16:26:

[..]

Ik weet t niet eigenlijk. Als je leven al on hold staat, je weinig kan , dan is het toch geweldig te proberen één keer iets te doen wat niet verstandig is en daarvoor over al je grenzen te gaan. Een once in a lifetime experience, iets dat je heel graag zou willen? En op een gegeven moment moet je die knoop doorhakken en het gewoon doen. Als je chronisch ziek bent ga je er over het algemeen met het stijgen van de jaren er niet op vooruit.

Ik zie mezelf dit ook nog wel ooit doen hoor. Óók als ik nog steeds ziek ben. Ik ga me maar alvast wapenen voor de reacties dus.

Niks aantrekken van reacties van een ander hoor Lientje. Probeer te kijken en proberen naar wat je wel kunt. Als je niks probeert dan weet je het ook niet en krijg je denk ik later spijt. Veel beterschap en sterkte !

Dolfje schreef op 15-05-2026 om 19:10:

Autsj! 

Dat van pittig eten en alcohol hoor ik vaker van mensen van middelbare leeftijd. Toch de overgang denk ik?

Ja ik denk het ook. Irritant is het wel.
Het is echt iets van de laatste 2 jaar denk ik. Word bijna 52

Dolfje schreef op 16-05-2026 om 08:10:

Ja ik denk het ook. Irritant is het wel.
Het is echt iets van de laatste 2 jaar denk ik. Word bijna 52

Ja snap ik.

Ik voel me wel jong nu trouwens, ik word 35 dit jaar 

Jonkie

Wanneer je een cracker met smeerkaas op je net gepoetste tafeltje laat vallen... 

Moet eigenlijk naar het centrum, snoer oplader is stuk en ben 'n neuspad van mijn bril kwijt, maar er zijn meerdere demonstraties... waarvan er één door het centrum loopt en nog 3 tegendemonstraties op andere vaste plekken. Als dat maar goed gaat dit gedoe op een drukke zaterdag. 
Toch maar morgen gaan, maar die bril doet pijn, twijfel...

Yumi schreef op 16-05-2026 om 09:59:

Moet eigenlijk naar het centrum, snoer oplader is stuk en ben 'n neuspad van mijn bril kwijt, maar er zijn meerdere demonstraties... waarvan er één door het centrum loopt en nog 3 tegendemonstraties op andere vaste plekken. Als dat maar goed gaat dit gedoe op een drukke zaterdag.

Oh bah, hopelijk blijft het rustig..

wederom aan vriend en zijn klote wekker hoe zo zet je dat kreng 2uur van te voren

Alweer problemen bij dochter voor de deur van de Arena. En man die zegt dat hij er na z’n werk meteen heen gaat terwijl hij weet dat ik vanavond een verrassing voor zijn verjaardag heb.

Yumi schreef op 16-05-2026 om 09:59:

Ik had gisteren precies hetzelfde! Nou ja, op  demonstraties en tegendemonstraties na dan.  Maar ik was op mijn werk en wanneer ik de neuspad kwijtgeraakt ben weet ik niet want ik heb mijn bril niet af gehad,  maar ik heb uren met een prikkend stuk metaal tegen mijn neus gelopen.  Ik heb de pad van mijn zonnebril gesloopt en op mijn bril gedaan,  misschien voor jou een optie? Ik ga van de week wel ergens naar de opticien,  want vandaag heb ik geen zin. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.