Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Dat mijn biab die ik laat zetten bijna altijd na 1,5-2 weken niet meer mooi is of los laat of scheurt etc. Ik denk dat ik het er binnenkort maar af laat halen en dan maar weer mijn eigen lelijke nagels want dit is ook lelijk en duur.

Dolfje schreef op 22-05-2026 om 13:01:

Dat mijn biab die ik laat zetten bijna altijd na 1,5-2 weken niet meer mooi is of los laat of scheurt etc. Ik denk dat ik het er binnenkort maar af laat halen en dan maar weer mijn eigen lelijke nagels want dit is ook lelijk en duur.

Je zou eens kunnen kijken of een andere nagelstylist helpt, die van mij houdt vier weken(dat wil je niet, want uitgegroeide nagels maar nood breekt soms wet). Ik begreep dat het hem zit in het preppen van de nagels. 1,5 week kan echt niet voor die prijs.

Ik ergerde mij vandaag aan de oudere mensen op hun e-bike, die mij voorbij sjeezden, toen ik stond te wachten bij een kruising voor een rouwstoet die voorbij kwam.
Die e-bikers gingen gewoon dwars door die stoet heen. 

Nehalennia schreef op 22-05-2026 om 13:15:

[..]

Je zou eens kunnen kijken of een andere nagelstylist helpt, die van mij houdt vier weken(dat wil je niet, want uitgegroeide nagels maar nood breekt soms wet). Ik begreep dat het hem zit in het preppen van de nagels. 1,5 week kan echt niet voor die prijs.

Ja dit.

Ik red het doorgaans ook 4 weken. Het is dat de uitgroei dan te groot is, anders zou er waarschijnlijk nog wel een weekje bij kunnen. 

Groene nagellak op mijn tenen gedaan, het staat niet mooi. Moet ik nog een keer, zo geen zin in.

Nehalennia schreef op 22-05-2026 om 13:15:

[..]

Ik ben dus al naar een andere gegaan. De vorige bleef misschien iets beter zitten maar ook zeker geen 3 weken. En daar zat ik vaak ondanks afspraak uren, dus ook geen zin meer in.

Ik denk dat mijn eigen nagels gewoon te zacht en dun zijn of zo.

klopt wat Nehalennia zegt prep is het belangrijkste, ik heb zelf geen ervaring met biab maar het geld voor elk kunstproduct.

hier ook een nagel ergernis.. heb uitgroei, duim is net afgebroken, beide wijsvingers hebben lifting, 
 maar zit precies tussen opvul beurten in.. ga ze denk ik maar even kort wieken tot de volgende afspraak 😒

Ik wilde de restjes nagellak van mn tenen halen, daarna douchen en dan opnieuw lakken, maar ik mn nagellakremover pads nergens vinden. Op alle mogelijke plaatsen gezocht, niet gevonden. Wel een fles nagellakremover, maar ik heb ook geen wattenschijfjes en met wc papier lukt het niet. Nou ja, dan maar gewoon douchen. Net bedenk ik me opeens weer waar ze liggen. En ik durf het bijna niet te zeggen maar het is natuurlijk de plek waar ze altijd liggen 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.