Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Herfstappeltaart schreef op 28-05-2026 om 19:03:

Dat de zo heerlijk uitziende watermeloen niet rijp was en niet smaakte.

Ooh wat zonde 

Ik erger me altijd aan het geschreeuw van wielrenners; als ze met elkaar praten moet het volume 100, en ook als ze langs je fietsen roepen ze hard naar de rest zodat ik me altijd rot schrik omdat het altijd heel plotseling is.

Vandaag kwam er een groep wielrenners zonder waarschuwing langs me fietsen, zo dichtbij dat ze me allemaal bijna raakten en als ik een wiebel met het stuur had gemaakt ofzo, dan was het niet heel veilig geweest. Plus het waren er veel, ze bleven maar komen.

Dus ik trek mijn eerdere ergernis terug, en erger me nu aan groepen wielrenners die juist zonder aankondiging met een megasnelheid vlak langs me heen fietsen 😇😁.

Herfstappeltaart schreef op 28-05-2026 om 19:03:

Dat de zo heerlijk uitziende watermeloen niet rijp was en niet smaakte.

Oh dat was hier van de week met een galiameloen. Zo zonde ook echt. 

Aan alles en iedereen! Dan meldt m'n Garmin net ook nog "je hebt een makkelijke dag gehad". Het was helemaal geen makkelijke dag! En als klap op de vuurpijl ben ik ook nog ongesteld geworden net. Dat verklaart wel de buikpijn, maar verdorie, ik had er niet op gerekend.

Anna76 schreef op 28-05-2026 om 20:14:

Aan alles en iedereen! Dan meldt m'n Garmin net ook nog "je hebt een makkelijke dag gehad". Het was helemaal geen makkelijke dag! En als klap op de vuurpijl ben ik ook nog ongesteld geworden net. Dat verklaart wel de buikpijn, maar verdorie, ik had er niet op gerekend.

Ik kreeg gisteravond van mijn Garmin de mededeling: Futloze dagen zoals vandaag kunt u voorkomen door beter te slapen!

Ik was van 8.30 tot 12.45 in de weer geweest met 200 leerlingen van basisscholen, ik had 2x ruim 3 kilometer gefietst en bijna 7000 stappen gezet. Ik had niet op de bank zitten breien zeg maar. 

Krijg ik nu om 21.10 de melding dat ik villa aan heb aan de actieve doelen die ik heb gesteld. De Garmin heeft waargenomen dat ik heb gezwommen. Rond dat tijdstip was ik bedden aan het opmaken met verse lakens van de waslijn. Oké als dat zwemmen is dan zal dat wel. Of zou Garmin een storing hebben?

Loulou39 schreef op 28-05-2026 om 19:12:

Ik erger me altijd aan het geschreeuw van wielrenners; als ze met elkaar praten moet het volume 100, en ook als ze langs je fietsen roepen ze hard naar de rest zodat ik me altijd rot schrik omdat het altijd heel plotseling is.

Vandaag kwam er een groep wielrenners zonder waarschuwing langs me fietsen, zo dichtbij dat ze me allemaal bijna raakten en als ik een wiebel met het stuur had gemaakt ofzo, dan was het niet heel veilig geweest. Plus het waren er veel, ze bleven maar komen.

Dus ik trek mijn eerdere ergernis terug, en erger me nu aan groepen wielrenners die juist zonder aankondiging met een megasnelheid vlak langs me heen fietsen 😇😁.

Dat doen ze omdat als je met 100 km per uur aan komt rijden je de wind langs je hoort suizen en je voor je gevoel er over heen moet schreeuwen. Dat anderen je suizen niet horen besef je niet altijd. Source: Iemand die nog weleens in ren galop op een paard door het bos racet (ik dus).

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.