Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

amarna schreef op 29-05-2026 om 12:40:

Eerlijk gezegd snap ik niet waarom er zoveel online besteld wordt als ik in dit topic de vele ergernissen over problemen met levering lees.
Komen jullie nooit bij meer bij een stenen winkel? Hoe deden jullie dat ca. 15 jaar geleden toen er nog nauwelijks besteld werd?
Het enige dat ik bestel zijn dingen (boeken en cd's) die door de brievenbus passen.

normaal wel, maar ik moest een paar specifieke aankopen hebben waarvoor ik verder dan mijn woonplaats moest, en twee de kleding die ik nodig had was alleen online verkrijgbaar   dus bestellen was de snelste optie.

Mick87 schreef op 28-05-2026 om 14:12:

Ik erger me aan domme reacties op nieuwsberichten. Met name van wappies. Ieder weerbericht is angstzaaiierij of klimaatpropaganda. Zelfde met reacties op berichten over Ebola. Allemaal complotten en uiteraard de lachende gezichtjes emoji's

Of die complottheorieen over gif dat toegevoegd wordt aan condensstrepen van vliegtuigen. De "chemtrails".

Zo dom! Want condens komt altijd weer op aarde neer. Als regen of andere neerslag.  Met gif en al.  In zeeen, rivieren of  meteen als grondwater. En wordt vervolgens drinkwater.  Dus de "giftoevoegers" vergiftigen zichzelf ook.

Bakblik schreef op 29-05-2026 om 13:51:

[..]

Nou dit! Gisteravond bij Jinek gehoord dat en bezorger 180-200 pakketten niet bezorgen per dag. Eten? Naar de wc? Hoe doe je dat?

Zolang ik het in een echte winkel kan halen doe ik dat en als het echt besteld moet worden laat ik leveren bij pakketpunt als het op de fiets op te halen is. En ik kan vertellen dat je heel veel per fiets kan halen hoor!

Stomme typfout zie ik nu 180-200 pakketten moet bezorgen had daar moeten staan. 😂

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.