Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Poezie schreef op 04-07-2026 om 21:34:

[..]

Waarom heb jij mij hier gequote terwijl je het over "mensen in je omgeving" hebt?

Het plaatje slaat op jou.

De kattenbak stinkt alweer. (Vrijdag nog helemaal verschoond en gesopt. Elke dag alles eruitgeschept.)

Ik weet niet wie er gedanst heeft, maar ik ben al wel weer klaar met de regen. 

Blech dinsdag afspraak met UWV. Ik wist van niets maar krijg een SMS-je ter herinnering. En nu weet ik niet of het te maken heeft met een recente ontwikkeling of dat ze me random weer eens uitnodigen. 
Ook geen idee hoe lang zoiets duurt want ik heb dinsdagochtend nog een afspraak.

Het meest irritante vind ik denk ik dat ze op zondag appen. Ik probeer al die instanties op doordeweekse dagen te plannen en er in t weekend niet mee bezig te zijn. 

Netherfield schreef op 05-07-2026 om 18:33:

Ik heb dit liever als die hittegolf 🙂

Vond het wel lekker weer, ik had alleen gepland alle was buiten te hangen en vandaag weg te werken maar er kwam 2 x een flinke bui. 

Erger me aan de kindergeluiden buiten. t zijn eigenlijk gewoon gezellige vrolijke geluiden maar ik hoor al de hele dag hetzelfde en nu weet ik het wel. Hoe laat gaan kids naar bed tegenwoordig? 

Damoontje schreef op 05-07-2026 om 19:13:

Vond het wel lekker weer, ik had alleen gepland alle was buiten te hangen en vandaag weg te werken maar er kwam 2 x een flinke bui.

Erger me aan de kindergeluiden buiten. t zijn eigenlijk gewoon gezellige vrolijke geluiden maar ik hoor al de hele dag hetzelfde en nu weet ik het wel. Hoe laat gaan kids naar bed tegenwoordig?

Laat, hier is de vakantie begonnen, dus nog later. Zie soms nog redelijk jonge kinderen om 10 uur buiten. Mijn pubers liggen dan meestal al in bed

Ik heb de balkondeur dicht gedaan en nu hoor ik het niet meer. Even gekeken en het zijn echt snoepjes van kinderen. Eigenlijk hoor ik ze ook alleen gezellig spelen, niet huilen of etteren ofzo. Maar vandaag wel van s ochtends laat tot nu. Ben toevallig de hele dag thuis. 

blijkbaar is er deze maand geen zwangerschapszwemmen   

Ik. En ik heb geen drup gezien! 

Regen? Welke regen? Ik wil die regen wel. 

Mama-Inge schreef op 05-07-2026 om 19:21:

[..]

Laat, hier is de vakantie begonnen, dus nog later. Zie soms nog redelijk jonge kinderen om 10 uur buiten. Mijn pubers liggen dan meestal al in bed

In de jaren dat mijn pubers allebei werkten in het kinderentertainment lagen mijn kinderen wakker van de gillende schoolkinderen buiten. 

Die waren blij dat we op vakantie gingen, want na een week waren ze er helemaal klaar mee. Van 10.00 tot 23.00 volgende kinderen aanhoren en niet kunnen slapen na een lange dag werken. 

Auwereel schreef op 05-07-2026 om 19:55:

[..]

Ik. En ik heb geen drup gezien!

Je danst voor de verkeerde plek.  Na dinsdag hebben wij hier overdag nauwelijks zon gehad.  Grijs en miezer.  Vandaag urenlang regen.  

Dorestad schreef op 05-07-2026 om 20:40:

[..]

Je danst voor de verkeerde plek. Na dinsdag hebben wij hier overdag nauwelijks zon gehad. Grijs en miezer. Vandaag urenlang regen.

Ik denk dat ik maar naar noord-Nederland op vakantie ga en daar ga dansen, misschien regent het dan waar ik woon.

Auwereel schreef op 05-07-2026 om 20:45:

[..]

Ik denk dat ik maar naar noord-Nederland op vakantie ga en daar ga dansen, misschien regent het dan waar ik woon.

Heel goed idee. Welkom hier

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.