Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Sinds jaar en dag doen wij mee met de Tourquiz in de Avondetappe (programma van de NOS) en tot nu toe hebben we het, op 1 keer na, altijd goed gehad. Soms na flink veel denkwerk en puzzelen. Maar bij die van vandaag hebben we geen idee. Vooral de 2e foto is een raadsel.
Het is maar een spelletje natuurlijk, en een “probleem” van niks, maar ik vind het toch irritant.

Pubers die aan het klieren waren gisteravond, waardoor ik niet kon slapen 
En vanmorgen weer veel te vroeg wakker 

Schemerlampje schreef op 11-07-2026 om 22:17:

Sinds jaar en dag doen wij mee met de Tourquiz in de Avondetappe (programma van de NOS) en tot nu toe hebben we het, op 1 keer na, altijd goed gehad. Soms na flink veel denkwerk en puzzelen. Maar bij die van vandaag hebben we geen idee. Vooral de 2e foto is een raadsel.
Het is maar een spelletje natuurlijk, en een “probleem” van niks, maar ik vind het toch irritant.

Toch opgelost! We hadden op een gegeven moment wel een naam bedacht, maar twijfelden daar erg over, meer bij gebrek aan beter, Tot het kwartje viel en toen wisten we het zeker. Konden we toch weer rustig slapen.😴 

Tot half zes dan, want toen stonden er mensen buiten te schreeuwen…

Hoera hoera hoera mijn fietssleutel is boven water! Gisteren vond ik deze in de zak van een broek die ik donderdagochtend aan had gehad. Nu maar een reservesleuteltje laten maken...

Ik erger mij aan mijn voorraadkast. Een ingebouwde kast die misschien al in de jaren 50 ingebouwd is... Toen ik hier kwam wonen was ik van plan m te schilderen maar heb t nog steeds niet gedaan. 

Ergernis van gisteren, waren op een festival en ik had het zo heet. Voelde me er gewoon echt niet lekker van. 

Damoontje schreef op 12-07-2026 om 08:45:

Hoera hoera hoera mijn fietssleutel is boven water! Gisteren vond ik deze in de zak van een broek die ik donderdagochtend aan had gehad. Nu maar een reservesleuteltje laten maken...

Ik erger mij aan mijn voorraadkast. Een ingebouwde kast die misschien al in de jaren 50 ingebouwd is... Toen ik hier kwam wonen was ik van plan m te schilderen maar heb t nog steeds niet gedaan.

Fijn dat je hem terug hebt!

Damoontje schreef op 10-07-2026 om 18:57:

Ja fiets staat op slot. Ik moest woensdag een trein halen, heb beneden bij mijn fiets tas omgekeerd (geen sleutel) en boven in de gang nog een keer (natuurlijk ook toen geen sleutel maar je gaat aan jezelf twijfelen). Toen besloten dat ik lopend naar station ging. Gelukkig kun je in mijn buurt je fiets buiten laten staan... al zet ik m vanavond maar binnen.
Heb ook al in de brievenbus gekeken voor geval een attente buur m daar in gegooid had. Koelkast zal ik nog even kijken maar als hij daar in ligt ga ik me wel zorgen maken over mijn mentale gesteldheid.

Ik heb ooit onze huissleutel in de vuilnisbak gegooid…daar al gekeken? 🙈

Edit : zie dat hij al terug is! 😁 gelukkig!

Over mijn boek. Niet echt boeiend maar toch doorgelezen want ik wilde weten hoe het afliep. Open einde....😖

Anna76 schreef op 07-07-2026 om 15:06:

Gisteren een hongerklap toen ik uit de metro stapte, dus ik heb bij de AH Togo een mueslireep gekocht, een "verse". Daar staan de voedingswaarden op per 100 gram. Hartstikke leuk, maar hoeveel weegt zo'n ding? Dat staat dus niet op de verpakking, inhoud 1 stuk. Ja, dan weet ik dus nog niks.

Ik weeg die dingen dan altijd even bij het fruit, maar die heb je waarschijnlijk niet bij de to go.

Damoontje schreef op 12-07-2026 om 08:45:

Toch in een zak dus.. broekzakken was ik vergeten te zeggen.

Maheiden schreef op 12-07-2026 om 11:13:

Over mijn boek. Niet echt boeiend maar toch doorgelezen want ik wilde weten hoe het afliep. Open einde....😖

Vind ik ook zo irritant inderdaad  , had  mijn vorige boek ook.

Ik erger me aan stommiteiten van mezelf.

Gisterenmorgen naar het centrum om iets te ruilen, terwijl ik erheen liep voelde ik me niet lekker, spierpijn over mijn hele lijf, moe, misselijk, het leek wel of mijn buik zichzelf aan het opblazen was  Heb ding geruild en naar huis gegaan, dat was maar goed ook. Moest me haasten om thuis te komen, de rest van de dag tig keer op het toilet gezeten. Veel water gedronken en ondanks dat het bloedheet was, onder een dekentje want ik had het koud op de bank gezeten.🤒Vandaag gaat het wat beter, alleen nog flinke spierpijn en een weeig gevoel in de buik. 

aan het geschreeuw en gekrijs van de kinderen in het parkje achter mijn huis. Nou niet zo zeer aan die kinderen maar vooral aan de ouders die er niets van zeggen. 
En nee, het niet gewoon lachen en plezier maken, dit is alleen schreeuwen en krijsen. 
Afgelopen vrijdag zaten er 2 kleuterklassen dat was gewoon gezellig gekabbel op de achtergrond, beetje liedjes zingen, gegil omdat het watergevecht bezig was, dit is anders.

Beterschap Yumi
Hier 1 van de pubers die gisteravond ook raar was in zijn maag en dikke vrienden met de wc
Gelukkig voelt hij zich nu weer prima 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.