Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Hier nog iemand die een slechte nacht had.  Hoef dan weer niet te werken maar wel naar de fysio straks. Zal wel niet heel soepel gaan, sta te bibberen op mijn benen

Roos, succes met werken!

Loulou39 schreef op 14-07-2026 om 04:45:

[..]

Hier ook een rotnacht. Ik heb het zo warm en ik word steeds wakker. Tussendoor echt van die rotdromen. Waardeloos dit.

Nou dit inderdaad.  En dan man die om 1u in bed komt en het raam dichtdoet (waarom ???) en de wekkerradio net te hard op snooze aanzet waardoor ik de hele tijd een dj hoor mompelen tot het ding pm 2u weer uitschakelt. En toen was ik 530 weer wakker omdat ik het zo warm had.  Zometeen ook werken, dus ik kon me ook niet nog even omdraaien, joepie... 

Happyapple schreef op 14-07-2026 om 06:55:

[..]

Nou dit inderdaad. En dan man die om 1u in bed komt en het raam dichtdoet (waarom ???) en de wekkerradio net te hard op snooze aanzet waardoor ik de hele tijd een dj hoor mompelen tot het ding pm 2u weer uitschakelt. En toen was ik 530 weer wakker omdat ik het zo warm had. Zometeen ook werken, dus ik kon me ook niet nog even omdraaien, joepie...

Goh,  dat zou ik me niet aan ergeren,  daar zou ik agressief van worden! Waarom zou je midden in de nacht een radio aanzetten terwijl er iemand ligt te slapen?

Loulou39 schreef op 14-07-2026 om 04:45:

[..]

Hier ook een rotnacht. Ik heb het zo warm en ik word steeds wakker. Tussendoor echt van die rotdromen. Waardeloos dit.

Hier ook. Nachtmerries gehad.

hier ook een slechte nacht... ben kapot maarja PostNL komt dus moest eruit...

heb alleen zo'n voor gevoel dat ik voor niks ''zo vroeg'' ben opgestaan 

Bestelling nieuw filter ventilator/luchtreiniger Dyson, telefonisch omdat er 101 zijn, en ik niet meer weet welke ik nodig heb. Meneer raadt mij een filter aan dat 50% duurder is dan de vorige keer. Na mijn commentaar zet hij me in de wacht en net als ik denk die komt niet meer terug, zegt hij dat ik gelijk heb. Krijg een mail dat ik een track en trace ontvang bij verzenden en de filter binnen 3 dagen wordt bezorgd.

4 dagen daarna, bellen waarom het zo lang duurt, ze gaan het uitzoeken en als ik binnen 5 dagen niks hoor weer bellen. Vandaag een mail waarin staat dat hij is verzonden, maar hij blijkt al sinds vorige week woensdag op het postnl punt te liggen... Ik was niet thuis, wist ook niet dat het zou komen. Moet het vandaag ophalen anders gaat het retour....Net als Miele een K service

Even bellen naar het pakketpunt dat ze hem wat langer vast moeten houden en dat je x dag het komt halen. Heb ik hier al vaker gedaan als iets ineens langer duurde qua levering en precies tijdens mijn vakantie bij het pakketpunt lag. Ze houden het altijd vast voor me.

Wat rot voor jullie! Maar gedeelde smart is prettig.
ik ben een echte koffiedrinker maar ik ben de deur uit zonder. Had er echt geen zin in. En bij mijn afspraak wilde ik ook al geen koffie. Ben echt niet lekker van de hitte. Nu ff wachten in de airco

wat zei ik.. voor niks pakket komt pas einde dag

rene van der gijp die zegt dat Estavana Polman niet genoeg inbrengt bij Vandaag Inside. waarom denken mannen altijd dat ze zo interessant zijn? Die vent lacht heel hard om zijn eigen domme grap, meer kan ie niet. 

LindaPinda11 schreef op 14-07-2026 om 10:30:

rene van der gijp die zegt dat Estavana Polman niet genoeg inbrengt bij Vandaag Inside. waarom denken mannen altijd dat ze zo interessant zijn? Die vent lacht heel hard om zijn eigen domme grap, meer kan ie niet.

dat zei hij niet. Johan en hij zijn bang dat mensen te kritisch op haar gaan zijn nu ze niet meer sport en er zelf moet staan ipv als de partner van. en dat onbekend is of ze ook echt wat te melden heeft en het dus een risico is voor haar eigen reputatie. dat is wat ze zeggen

Wieder schreef op 14-07-2026 om 08:28:

[..]

Goh, dat zou ik me niet aan ergeren, daar zou ik agressief van worden! Waarom zou je midden in de nacht een radio aanzetten terwijl er iemand ligt te slapen?

Ja dat doet ie altijd, want hij kan 'echt niet slapen' zonder een achtergrond muziekje. Maar de afspraak is dat ie m zo zacht zet dat ik het niet hoor. Maar hij stond nu dus echt te hard en waarschijnlijk ook op een andere zender, want toen ik vanochtend vroeg of ie m zachter wilde zetten, beweerde hij ook nog dat ik het vast gedroomd had dat ik een dj hoorde, want hij zet het altijd op een zender met alleen muziek. Uhuh ik ben echt nog niet gek hoor.  (Dus dat was meteen de volgende ergernis aan man 🙄 ) 

Ergernis is een groot woord maar ik baal er van. Heb nog steeds het idee dat ik wel kan werken ooit weer. Of liever gezegd, de hoop. Nu was ik vanmorgen bij de fysio en bij een oefening die me wat meer kracht en energie kost krijg ik het gelijk benauwd, een druk op mijn hoofd en word ik duizelig.  Dat is thuis ook zo als ik iets meer probeer te doen in huis of iets doe dat qua energie meer van mij vraagt. Ik heb sowieso erg weinig energie.   Dus ik moet gewoon  eerlijk zijn en toegeven aan mezelf, dat werken er ( voorlopig in elk geval maar waarschijnlijk helemaal niet) er niet in zit. Daar baal ik van en het maakt me ook verdrietig.  Want ik wil zo graag..

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.