Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Als iemand zegt: Ik bel zo terug, dan houd ik daar rekening mee. Telefoon bij de hand, agenda ligt klaar (het ging om het maken van een afspraak). 
Dan verwacht ik niet dat ik drie uur later nog niets gehoord heb. 

wederom postnl

omdat het pas einde dag zou komen dacht ik ga wat boodschappen doen/naar de markt.

ben ik onderweg naar huis krijg ik een bericht dat ze voor de deur staan, en dat het bezorg moment was vervroegd.

en net kreeg ik het bericht dat het naar een pakketpunt gaat argh

Rogue schreef op 14-07-2026 om 16:35:

wederom postnl

omdat het pas einde dag zou komen dacht ik ga wat boodschappen doen/naar de markt.

ben ik onderweg naar huis krijg ik een bericht dat ze voor de deur staan, en dat het bezorg moment was vervroegd.

en net kreeg ik het bericht dat het naar een pakketpunt gaat argh

Het is een groot drama met die pakketpost, maar wat moet je dan? Regelmatig zijn artikelen in de winkel niet op voorraad, die gaan het dan bestellen en dan heb je de keus om nog 'n keer door die hitte naar de winkel te gaan of laten bezorgen 

kerst schreef op 14-07-2026 om 15:00:

Dat lijkt me wel meer dan een ergernis, Lientje..

Ik erger me aan de drukte bij de garage. Kan nu pas 8 september heen. En dat voor een simpele Apk..

Ik vraag me altijd af waar jij woont kerst, met de beroerde beschikbaarheid van je huisarts en dus ook je garage. In een grote stad denk ik dan?

Yumi schreef op 14-07-2026 om 16:49:

[..]

Het is een groot drama met die pakketpost, maar wat moet je dan? Regelmatig zijn artikelen in de winkel niet op voorraad, die gaan het dan bestellen en dan heb je de keus om nog 'n keer door die hitte naar de winkel te gaan of laten bezorgen

precies.. en sommige dingen moet je wel online bestellen omdat er of alleen een webshop van is/ het niet in de winkel is of de winkel is ergens in de middel of nowere. 

zo moest ik laatst een nieuwe motor bestellen voor de afzuigkap maar dan kon alleen online

voor grote/zware dingen vind ik het handiger om het online te bestellen, ja ik had kunnen bestellen en in de winkel ophalen maar dan moet vriend mee, want ik kan niet te zwaar tillen momenteel.

mhja nu moet die alsnog morgen mee naar het pakketpunt

Moosey schreef op 14-07-2026 om 17:27:

[..]

Ik vraag me altijd af waar jij woont kerst, met de beroerde beschikbaarheid van je huisarts en dus ook je garage. In een grote stad denk ik dan?

Ja, klopt.

Maar komt ook deze garage staat goed bekend. Heeft alleen maar goede reviews.

(Bij de vorige garage, de citroen dealer, ben ik vaak bedonderd)

Happyapple schreef op 14-07-2026 om 10:59:

[..]

Ja dat doet ie altijd, want hij kan 'echt niet slapen' zonder een achtergrond muziekje. Maar de afspraak is dat ie m zo zacht zet dat ik het niet hoor. Maar hij stond nu dus echt te hard en waarschijnlijk ook op een andere zender, want toen ik vanochtend vroeg of ie m zachter wilde zetten, beweerde hij ook nog dat ik het vast gedroomd had dat ik een dj hoorde, want hij zet het altijd op een zender met alleen muziek. Uhuh ik ben echt nog niet gek hoor. (Dus dat was meteen de volgende ergernis aan man 🙄 )

Mijn man heeft dit sommige nachten (dan luistert hij een of andere podcast). Wij hebben afgesproken dat het uit gaat als ik ga slapen of dat hij dan oortje(s) indoet.  Oortjes ligt voor hem niet altijd ideaal maar dan slaap ik in ieder geval goed. 

ik ben een beetje klaar met de warmte. 

Ik ben een beetje klaar met al die houdbaarheiddata van etenswaren.

Ik ben een beetje klaar met mijn lijf. Het wil gewoon niet. 

ik ben één beetje klaar met het slechte slapen 

Ik ben een beetje klaar met al het voorgaande 🤣

Bedoel dus dat ik het eens ben met jullie allemaal 

Neweve schreef op 14-07-2026 om 18:13:

[..]

Mijn man heeft dit sommige nachten (dan luistert hij een of andere podcast). Wij hebben afgesproken dat het uit gaat als ik ga slapen of dat hij dan oortje(s) indoet. Oortjes ligt voor hem niet altijd ideaal maar dan slaap ik in ieder geval goed.

Ik zet regelmatig 's avonds een luisterboek op om te slapen (altijd dezelfde ook). Maar ik ben én alleen en ik doe alsnog oortjes in. Lijkt me irritant inderdaad als je partner dit doet zonder oortjes. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.